Nekem csak berúgós van és nem adnám oda egy önindítósért sem. Nekem volt TT-m is és DRZ-m is egyszerre. A TT-vel akartam terepezni, a DRZ-t pedig megtartani templomba járós motornak. Megvettem a DRZ-t utána a TT-t több mint egy évig elő se vettem.
Összehasonlítva a két motor. A TT-t egy amcsi izomautóhoz tudnám hasonlítani, ami megy mint egy állat, de kezelhetetlen. A DRZ pedig könnyű fürge, nagyon jól irányítható...
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne,hogy a DRZ-m csak tolásra indul...
Mi lehet a probléma,valakinek volt-e már hasonló tapasztalata?
A válaszokat előre köszönöm.
hűtőfolyadékot cserélt már valaki? enyém -16ig jó, kicsit karcsúnak találom. le akarnám cserélni. mi a folyamata, hol tudom leengedni? aztán csak feltöltöm és okés?
Nos, nekem tavaly simán sikerült a nagy semmi közepén lemerítenem a DRZ akksiját azzal, hogy este és másnap reggel 2x1 órán keresztűl töltöttem minden elektromos cuccomat az akksira kötött szivargyújtó csatlakozón keresztűl. 4-en próbáltuk betolni (ledöngölt földúton), de esélytelen volt. Végül egy baromi vékony vezetékpárral (némi égési sérülés beszerzése közepedte) sikerült egy másik motorról bebikázni.
Mivel jövőre is hasonlóan eldugott helyekre készülök (és társak nélkül), ezért - a hasonló szituációkat elkerükendő - felszerelem a gépsárkányt berugókarral
Most nem azért, de majd ha el akarod adni a motort, nem hátrány, hogy van papírja.
A másik meg, hogy eladod a papírjait, a vevő később bejelenti, hogy ellopták a motorját, nálad meg véletlenül megtalálják a forgalmi/törzskönyv alapján egyező számokkal ellátott paripát, sehogy nem magyarázod ki, hogy te csak a papírokat adtad el és a motor egyébként a sajátod.
Eléggé összeesküvés elmélet, de én nem adnám el a papírjait, az tuti.
Érdekes, nekem pobt a semmi közepén szállt el a fesz, és merült le az akkum. Még jó, hogy dombról gurulva be tudtam indítani. Nem hülyeség a berúgószett, de azért elég ritkán van rá szükség...attól még jó dolog a drz...
holnap rakocsgatom össze fele és megnézem mit tudok belőle kihozni
Összehasonlítva a két motor. A TT-t egy amcsi izomautóhoz tudnám hasonlítani, ami megy mint egy állat, de kezelhetetlen. A DRZ pedig könnyű fürge, nagyon jól irányítható...
Inkább telefonon vagyok elérhető a hirdetésben szereplő számon!
http://www.kepesmotor.hu/felni...
Olyan kérdésem lenne,hogy a DRZ-m csak tolásra indul...
Mi lehet a probléma,valakinek volt-e már hasonló tapasztalata?
A válaszokat előre köszönöm.
Ktm gyári behr 5" supermoto szett első tárcsa nélkül, távtartókkal drz-hez! Iár:95eFt
IÁr: 42e Ft
Mivel jövőre is hasonlóan eldugott helyekre készülök (és társak nélkül), ezért - a hasonló szituációkat elkerükendő - felszerelem a gépsárkányt berugókarral
A másik meg, hogy eladod a papírjait, a vevő később bejelenti, hogy ellopták a motorját, nálad meg véletlenül megtalálják a forgalmi/törzskönyv alapján egyező számokkal ellátott paripát, sehogy nem magyarázod ki, hogy te csak a papírokat adtad el és a motor egyébként a sajátod.
Eléggé összeesküvés elmélet, de én nem adnám el a papírjait, az tuti.
Esetleg 300-as tárcsához fékadaptered van?
Nekem két év és 16e km alatt egyszer lett volna rá szükségem, de megoldódott anélkül...