köszi a választ!azért kérdeztem egyébként, mert a tálka alján semmi csavar sincs, inkább mintha egy ablak lenne, de látszik ott valami tömítő anyag is....szóval nem tudtam hova tenni.gondolom valaki megkókányolhatta , vagy valami..
TE milyen olajjal használtad a vasat?
Ahogy írod ebből arra következtetek, hogy olyan lehet az is mint az én 650 esem. Igen, annak a 3 csavarral felfogott tállkának a közepében lévő /az enyémen 21-es standard gyertya méretű/ csavar az olaj leeresztő. Ha már lejött az oil, akkor érdemes ezt a 3 csavarral felfogatott ülepítő szűrőt is levenni és kiatakrítani. Ez a szűrű elvileg a válttótéren áthaladó olajat szűri.
Gumi tud kismértékben tágulni, így a folyadék nem csak hosszirányban tud elmozdulni, hanem keresztirányba is. Ez a veszteség nincs a fémhálósnál, mert az nem tud "lélegezni".
nem kell ám ettől a fémhálós csövektől elájulni
pl nekem is olyan "markolós" fogású volt a fék a hondán, aztán vettem bele másik betétet és egyből 1 ujjas lett
ráadásul 10x annyit bírt eddig mint a másik és még nincs vason
Egy éve cseréltem le egy Goodridge fém fékcsőre, és szerintem határozottan megérte. Azóta 1 v. 2. ujjal adagolom csak a féket. Ha úgy gondolkodunk hogy métereket spórolhatunk meg ha hamarabb megvan (kisebb energia befektetéssel) egy határozott nyomáspont akkor szerintem mindenképpen előnyösnek mondható egy olyan biztonságkritikus komponens tuningolása amin néha igencsak sok múlhat.
Arra vigyázz, hogy az E DRZ fém fékcsöve rövidebb mint S vagy SM verzióké.
a csörgésre nem tudok mit mondani azt hallani kell.a vezérmű oldalon hallod hogy csörög a lánc.
a feszitőből kiveszed a rugót,a középső csavarral,utána leveszed a feszítőt,(2db 6-os imbusz fogja).
és akkor látod hogy mennyire van kint a feszítő racsnija.
ha teljesen kint van akkor már nem feszit eleget,megnyúlt a lánc.
Csere!
Autó vásárlás miatt felszámolt raktárkisöprő motoros alkatrészek igazán jelképes áron:
Prémium kategóriás, 0.0 km-es zsír új, sosem használt gumi:
PRÉMIUM gumi (műszakira alkalmas E jelzés, DOT szabványok/jelzések rajta vannak): MEFO Explorer 130/80 R18 72T MFE 99 gumi: csak 1 db van már belőle: 35 ezer HUF helyett most csak fix 25 ezer HUF jelképes AJÁNDÉK áron!
Egyenesen Németországból hozatva, kitűnő túragumi jelképes áron.
(400-as géposztálytól felfele bárhova feltehető: 130/80 R18)
MITAS E08: 90/90-21, 3.5 mm bordamélység pontosan középen mérve, a széleinél 5 mm (elvileg 50%-os): 3.000 HUF
Heidenau K60: 90/90-21, 4 mm-s bordamélység pontosan a közepén mérve (60-70%-os): 3.000 HUF.
kíváncsi lennék a tapasztalatokra gyári dob kibelezésével kapcsolatban. Érdekel, hogy perforált lemezzel és egy jó töméssel lehet-e neki szép hangot csinálni vagy nagyon vödör lesz.
(Azért a gyárin gondolkozom, mert 2 nap motorozás után (90%terep) közellenségek lettünk és mivel elég kis városban lakom, hamar ránk fognak szállni a rend őrei. A gyári dobba meg nehezebben tud belekötni :))
most más köbcentis géphez hasonlítod? te se gondoltad komolyan... az a lényeg az S/Sm, egy normál utcai használatra lett tervezve, az E meg egy enduro amit terephasználatra alakítottak ki az S/ SM kihegyezésével, ebből adódik a nagyobb szervizigény. (az E 50LE, az S/Sm 40Le)
Az E-nek más a vezérlése, más a karbija, nagyobb a leömlője, igy nagyobb igénybevételnek is van kitéve a motor, ezért a gyakoribb olajcsere. valamit valamiért.
Van minden!
06.20.5.636.213