Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Egy régebbi fórumon azt írta valaki,hogy az S,SM-be 3-4 ezren ként kel olajat cserélni, az E-ben ezer-ezerötszázan ként.Mi a különbség a két motor között, ha az E nem pályán és nem kemény terepen van használva? Napi használatban van, öregesen 80-90-es tempóval van hajtva.Az olaj a viszkozitását miért veszti el hamarabb az egyik típusban,mint a másikba?
Újra elküldtem!
Nekem

Nem kaptam
üdv!

hangja van már,csörög,és a feszítö is utolsó állásban van!
Hali,

egyébként mennyi a vez.lánc csereintervalluma ?
Vagy csak kezd hangja lenni és azért cserélsz ?
Helló!
Küldtem email-t! Összeraktam a motort azzal a bovdennel, amit hoztál és ki is próbáltam ma. Azta.......! Nagyon nagyon jó! Annyira tetszett, hogy 30Km-en át próbálgattam.
Ez dr600 nem drz
üdv,

valaki letudná nekem írni részletesen, hogy az S-es és SM DRZ-től az E-s DRZ miben mutatkozik meg a LE külömbség?
1.8 lityó kell,de a kettőt bele szoktuk rakni,ha olaj szűrőt is cserélünk.
Meg a vázban is van egy csavar..ahogy a vidin a buxa is mutatja :-)
A blokk alján van egy 17es vagy 19es csavar, nem emlékszem pontosan. Azzal kell leereszteni az olajat.
Akik még nem tagok facen a DRZ csoportnak lájkolják ezt a linket. : https://www.facebook.com/drzhu... majd Február 17.-ei eseményhez lapozzanak le és olvassák el hogy lehet csatlakozni a zárt körű csoporthoz! Hajrá!:)
Sziasztok!

vezérmű láncot kell cserélnem a drz-n,érdekelne hogy honnan tudnám beszerezni(nem gyárit) és milyen márka jöhet szóba ami jó minőségű.
amit eddig találtam DID,de ez nem végtelenitett,nittelőszemmel kell összerakni.
valakinek tapasztalat?
Ha látszanak nincs gond!
Köszi!
Üdv
Az eredeti számok vannak. csak a feketére festett szám át van fúrva,gondolom a sárvédő toldatra így volt ráfogatva.
Miért így utólag menyibe kerül?
Amikor átírattad akkor ki lehetett volna cserélni és olcsóbb is lett volna !
Végülis nem derült ki, hogy látszanak e tisztán a karakterek vagy sem.... Igazából, ha eredeti, arra gondolok, hogy nem alkoholos filcel vannak ráirva a karakterek és láccanak is, akkor az nem gáz!Ez tuti, de ha gondolod nézz utána a Kreszben ( 1/1975 KPM-BM ).
Keresztbe félig be van törve 2 helyen,a számok át vannak fúrva kettő furattal a 4 sarka szintén. Nem is értem,hogy miért furkálta ennyire össze az előző tulaj.
Köszönöm, de már tegnap Ákos bevett a csoportba.
A sérülések ellenére a karakterek jól láthatóak a rendszámtáblán?Teljes hosszába illetve keresztbe el van törve a rendszám, vagy csak el van repedve?
Sziasztok!
Valakit közületek büntetett már meg a rendőr ,azért ,hogy a rendszám tábla több helyen ki van fúrva és el van törve. Én vasárnap figyelmeztetésben részesültem, azt mondták vegyek helyette újat,mert legközelebb bünti lesz. Eddig úgy gondoltam júniusba megy műszakira, majd veszek helyette másikat. Jól rám ijesztettek a sünök,nem tudom merjek-e addig várni?