Helló!
Nem is tudtam, hogy az fcr39- ből is 2 féle van! A képen a bal oldali az mx-es ugye? De nekem még az alján van egy szellőztető izé. Amit még sose használtam.
Amikor tavasszal szervizelték a motoromat, panaszkodtam, hogy gyorsan kihűl és csak szívatóval indul egy már egy fél óra állás után is. Akkor mondták, hogy nem jól indítom, ugyanis ilyenkor húzni kell indítás előtt 2-3 gázföccsöt és utána szívató nélkül kell rúgni. Tényleg jobb így indítani!
köszi igen erre gondoltam, csak nem tudtam hogy hol láttam múltkor. Kezdem téliesíteni a kis dörzit :) Benzincsap zárás után a maradék benzint elhasználom a karbiból akkor utánna nem kell már csinálni vele semmit ugye?
még mindig eladó gyári DRZ 400 henger + dugószett. a dugószett alig futott, henger hibátlan : 25.000 FT fix + posta ( az ár azért ennyi, mert ennyi maradt a motorból, felesleges tárolnom)
1. kép FCR 39, 2. kép FCR 39 MX. Sztem gyakorlatilag az MX csak annyival tud többet hogy az melegindítós. Nekem is MX van, de sose használom a meleginditót, mivel ha jól van beállítva a motorod akkor melegen is indulnia kell melegindító nélkül is.
Nem is tudtam, hogy az fcr39- ből is 2 féle van! A képen a bal oldali az mx-es ugye? De nekem még az alján van egy szellőztető izé. Amit még sose használtam.
Amikor tavasszal szervizelték a motoromat, panaszkodtam, hogy gyorsan kihűl és csak szívatóval indul egy már egy fél óra állás után is. Akkor mondták, hogy nem jól indítom, ugyanis ilyenkor húzni kell indítás előtt 2-3 gázföccsöt és utána szívató nélkül kell rúgni. Tényleg jobb így indítani!
meg minek hidegen járatni 1 percig?
keress egy hozzávaló csavarhúzót aztán pillanatok alatt megvan
lent kitekered aztán kifolyik minden
csak ne cseszd szét a profilját a csavarnak
http://motoroswebaruhaz.hu/spd...
Nekem van egy eladó fékadapter 320 mm-es tárcsához való!
adatlapomon találhatsz elérhetőséget!