annyi a különbség hogy ki kell tekerni az anyát a vakszelepen is
ki sem kell venni......
visszafelé meg a vakszelepnél kell kezdeni
nem rossz dolog tudni gumit szerelni
hali . van egy kis baj a motorral mindkettő kerék defektes lett ma ... reggel felhívom a gumist hogy megcsinálják-e ha igen akkor tudok menni ha nem akkor maradok itthon ..
Sziasztok! Kb 3 hónapja vettem a motoromat (drz sm). Akkor cseréltünk benne fúvókát nagyobbra. És most hidegen nagyon nehezen akar beindulni. Mi lehet a baja? A karbi beállítás lehet elcseszve?
Régóta meg akartam már kérdezni, hogy pl.: a 300-21, (vagy akár a 275-21) gumiköpeny az milyen méretnek felel meg?
300-21 = 90/90 r21 vagy mi?
Mit jelöl/milyen mértékegység vagy hogy kell értelmezni a 300 vagy 275? A másik jelölésrendszert ismerem 90/90 21 =- futófelület szélesség mm-ben, oldalfal magasság a futófelület méretének %-os arányában, aztán a rádiusz.
Köszi, megköszönném ha rákeresnél, egyébként én is csak a ráfra gondoltam. Azt nagyjából látom hogy a Suzuki-n keresztül rendelhető ráf az inkább úgy 70.000 tájékán van, ezért a 47.000 még akár jól is hagzik egy újért.
Bocs hogy közbeszólok, csak érdekelne hogy hol láttál 47.000 -ért Excel eslő felnit?
Csak elsőt keresel, vagy első-hátsót?
Illetve a többieket kérdezném, hogy mennyiért mennek használtan a gyári SM kerekek nagyjából kompletten (felni, küllők, agy)?
Ha hidegen megy,melegen leáll,lehet hogy sok benzint kap!
Én akkor jártam így a régi Kawámmal,mikor karbi tisztítás alkalmával (sűrített levegővel fujattam ki a furatokat) egy vakdugó kirepült a helyéről,és nem vettem észre.
Helló!
Egy kiskunhalasi motorszerelőhöz vittem el, aki kiszedte a nagyját, majd elhoztam egy haverhoz, aki bármit meg tud hegeszteni, Ö vágta meg, majd visszanyomkodta a helyére és újra vissza a szerelőhöz. Mondjuk nekem nem volt ennyire durva. Elküldöm neki a képeket, hogy mit mond rá!
Sziasztok , lenne egy olyan problémám , dr650rs em van és jelen pillanatban , hidegen bármikor beindul , viszont ahogy bemelekszik leáll.
És nem lehet berugni utána , csak ugy índul aztán ha nagyobb sebességgel , sikerül vele begurulni.
De ha beindul csak úgy jár ha fordulaton tartom (2-3 ezres) ,, nem pörög ki renedesen, és gyenge érezhetően , a karburátort alaposan kitisztítva kifujva , cseréltem benne már állotekercset is , de ugyancsak semmi nem változott .
És volt már ez elött olyan , hogy ment renedesen semmi baja , és csak ugy menetközben teljesen elment a gyújtása nagyogat durrog aztán leáll , és bármit csináltam vele nem indul be, MINDIG CSAK MÁSNAP hidegen ..
Lehet hogy a CDI szart be vagy a trafók romlottak el ?
ha valakinek van tippje tanácsa , várom ...
Sziasztok..
olyan problémám van hogy a dr350-em lefelé nem igazán akar úgy váltani mint kéne ezt úgy értem hogy van amikor 2szer kell lenyomni hogy 1-et váltson meg ha leállítom pl 3.ba akkor 5 percet szenvedek mire 1be le tudom szenvedni mert nem akarja rendesen léptetni.. nem tudja valaki hogy mi lehet a baj? beállítás probléma lehet? válaszokat előre köszönöm
Atmosz:
Ha ott lett volna a raklap tulaja akkor valami hasonló......
willy5:
Nézegettem de nemigen találtam. Új excel felni 47.000+a fűzés...kicsit soknak találom.Használtat keresgélek,meg azért érdeklődöm hogy mit lehet vele csinálni.
Még hazamentem vele így, és észre se lehet venni menet közben, mondjuk nem vadultam.
ki sem kell venni......
visszafelé meg a vakszelepnél kell kezdeni
nem rossz dolog tudni gumit szerelni