- lánckerék 47-es: 4500 HUF (700 km-t terepeztem vele, nem tetszett a 15/47-es áttétel, mert közúton többet megyek)
- lánckerék 44-es: 3000 HUF
- gázbowden: 9000 HUF (én is ennyiért vettem tartalékba, a Szlovén-Horvát túrára, mert nem jött meg a gyári mire indultam)
- kupplungbowden: 5000 HUF (én is ennyiért vettem tartalékba, a Szlovén-Horvát túrára, mert nem jött meg a gyári mire indultam)
- gyári tükör Suzuki pár: 5000 HUF
- gyári gumi fékcső, szép állapotú (DRZ S): 6000 HUF
- km spirál: 3500 HUF (én is ennyiért vettem tartalékba, a Szlovén-Horvát túrára, mert nem jött meg a gyári mire indultam)
- Suol racing protektoring XXL-es: 30000 HUF =- kifogástalan, szép, csak nekem kicsi lett (198 cm vagyok, és 114 kg) így tovább kell adnom...
Üdv ! Érdeklődnék a DR-ekről úgy általában: mik a típushibák, alkatrész-ellátás megoldott-e, illetve milyen árban vannak, konkrétabban a 600 as DR érdekelne, mennyire vad, menettulajdonságai, fogyasztása, szervízigénye?
Utcai használatra lenne.
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni utas lábtartóval kapcsolatban?
Szereztem egy pár jó lábtartót,csak a mögötte lévő lemezeket kellene legyártanom.
Ehhez lenne nagy segítség pár kép és méret.
Köszi
Hali.
Én D.I.D láncot használtam 520vm est és max 6-7-e km ert bírt ki nálam úgyhogy csere érett.Gondolom lánckerékkel együtt cserélted!?
Az oil jó a gépedbe.
30e km felett illik belenézni a blokkba.
Szerintem vezérműlánc lehet a gond.
Üdv.Dávid.
Sziasztok,
eladóak:
E/S első sárvédő -acerbis, új
E hátsó sárvédő -acerbis új
SM első sárvédő (enyhén nyúzott, de egészben)
SM hátsó sárvédő (használt, de megkímélt, matricákkal együtt)
15-ös első, 43-as JT hátsó lánckerék
Gyári tükrök
SM Dunlop belsők használt, de nem foltozott, első - hátsó
Hali
Láncnál ezt így nem lehet megállapítani,ha elvan kopva cseréld,különben nekem nagyon hamar ledobja a kemtrutyit,egy 300km-es túra után alig van rajta valami,ezért is szoktam 100km-enként,vagy túránként kenni.Olajat én Motul 5100 10w40-et rakok bele és nem hangos(enduró 1000km,Sm 2000-2500km),szelephézag mérés meg évente....
Gombi maradj csak a Drz-nél nehogy nekem is váltani keljen !
Mikor 4 éve kerültem vele nekem ilyen motor kell!Igaz h utána dr 350 lett de most már drz -ém van !:) immár 1 éve !
MInki drz-t vesz:DD jóó motor imádom én is, 4 éve van meg kapott egy blokk felújítást de most már ki megy a világból és semmi gond vele.Keveset eszik és megy mint az álat.. :D
De ha váltanák akkor egy exc lenne az áldozat! 250-2t v 450 :))
link