Ennyire részletesen én sem vágom a dolgot ! Nagyon sok infó kellene még,hogy biztosat tudjak mondani. dobmotor biztosan tud segíteni,főleg mivel ezzel foglalkozik.
Hát igen, jó hogy kiigazítottál, így lassan már összeáll a kép. Ilyen részletesen ezt sehol nem találtam meg. Külföldi oldalakról/fórumokról próbáltam összeszedni az infót, mert magyar doksit nem találtam semmit. Ennyit hámoztam ki néhány órás kutatómunka alatt.
Még lenne pár kérdésem, ami menet közben felmerült még bennem:
- Akkor mint hozzá értő szakember, légyszi világosíts fel engem, hogy akkor tulajdonképpen mennyi teljesítményt (hány A-t) is bír maximálisan a DRZ 400 generátora tartós terhelés mellett leégés nélkül?
- Milyen fordulatszámon ad le kb. 100W teljesítményt ez a generátor?
- Hány A-t bír a 0.85-ös zománc huzal?
Előre is köszi a válaszodat, na meg persze az eddigi információkat!
Csizipeti!Nem nagyon akarok beleszólni,de szerintem nem nagyon vagy képben ezzel a generátor dologgal kapcsolatban!Először is nem 3 csillagból álló tekercsről van szó,és gerjesztő áram az itt nincs!A drz-ben egy körmös pólusú generátor van ami 3 db 120 fokban eltolt 3fázisú csillag pontú tekercselésből áll!A menetszám,és az átmérő stimmel,de a 0.8-as "rézdrót"ami valójában zománc huzal közel sem tud 4A,mivel a huzalok terhelhetősége 2,5A/mm2!Ez kb 1,25A!Gerjesztő áram pedig azért nincs mivel egy állandó mágnes gerjeszti fel a generátor tekercseit!Ennek a mágnesnek a csavarjai szoktak kilazulni,és hazavágni a tekercselést ugye többeknek ismerős!A generátor feszültsége sem 12V amivel számoltál,hiszen ezeken a tekercsvégeken kb30V válltó feszt lehet mérni fázisok között!A fessz.szabályzó,ami természetesen egyenirányit is,elvégzi a dolgát,hogy az akksinál már 14V körüli egyen feszt kapjunk!Nem okoskodni akarok,25 éve tekercselek vill-motorokat 0-75KW-ig.Motorgenerátorokat is gyógyítottam már,de többnyire csak ismerősök,barátok kisegítésére.Drz-t kb 4-5 darabot.Remélem nem tünt arcoskodásnak amit írtam,ha valakinek tudok segíteni ilyen ügyben keressen nyugodtan!Szép estét!
Már 1000+1 szer leírták itt a fórumban a különbséget. Vékonyabb hengertalp tömítés, emelt kompressziós dugattyú, más vezérműtengelyek, vastagabb kipufogókönyök, nyitott dob, nagyobb fordulatot engedő elektronika, és komolyabb karburátor. Csupán ennyi alkatrészben rejlik az a +10 lóerő. Röviden: Nem éri meg vacakolni vele.
(Szerintem ilyen részletesen még senki nem szedte össze.)
Hali!
A drz 400 S et hogyan lehet átalakítani hogy 51 Le-t kapjunk vagy egyáltalán lehetséges ez? :) Illetve Drz-t szeretnék vásárolni TT350 esem helyett és véleményeket szeretnék kérni tőletek, hogy hát még is milyen mocik ezek a DRZ-k? :) Azt hallottam hogy motorikusan "igénytelen" motorok ezt nem rossz értelemben!
Igen, lényegében igazad van, mert normál használat esetén nem indokolt a nagyobb kapacítású akkumlátor. :)
A DRZ generátor max. névleges teljesítménye 200 W, 5200 1/min fordulaton. 3 csillagból áll (48 menetes tekercsek, 0.80-as rézdrótból), amelyek egyenként max. 4A-rel terhelhetők "biztonságosan" (3x4A=12A), ugyanis 0.80-as rézdrótból 4A-nál több terhelés tartósan nem hozható ki, mert leégne, azaz kb. 150 W amit tud a generátor ténylegesen.
Szóval, ha télen használja az ember a fűtést is (+ 40 W), akkor az egyébb fogyasztókkal (világítás: +60/65 W, időnként féklámpa +21 W, no meg a szinte elhanyagolható gyújtás, meg ugye az akku merültségétől függően egy 0.3-05A töltőáram), azért egy 100W teljesítménnyel számolni kell.
Egy téli természetjárás során én annyira nem szoktam pörgetni a gépet (gurulgatok, nézelődök, meg-megállok 1-1- percre járó motorral azt továbbállok), szóval a generátor elég gyakran 2500-3000 1/min alatt van, ami azt jelenti, hogy a gerjesztőáram nem mindig fedezné a fogyasztók szükségleteit, szóval a többletfogyasztást az akksi szponzorálná, tehát merülne. (Egyébként ettől nem ég le a generátor, ugyanis a csillagonkénti 4A-es korláttól messze van, egész egyszerűen azon az alacsony fordulatszámon kiadna amennyit tud, de nem padlózna, majd később töltődne egy nagyobb fordulatszámon az akksi.)
Ugye ilyen pici akksiknál az 1Ah-s többletkapacitás azért elég sokat jelent, no meg a 7Ah-s varta 120A hidegindítóáramú, míg a Banner csak 84A-s, tehát azt akarom kihozni, hogy üzemképesebb lenne a nagyobb kapacítású akksi mert nagyobb tárolt energiával bír, pláne ha többször indítózik is az ember azért jobb a nagyobb. :)
Szia Dávid!
Sajna nincs rá most anyagim,mert mint mondtam is multkor telefonba,jött egy drága fotó rólam :/
De ingyen kaptam 2 lábtartót,és ha tudnék méreteket akkor le tudnám gyártani magamnak mert fémiparban dolgozom.
Ehhez lenne szükségem képekre,méretekre,vagy esetleg egy mintára pár napra
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni utas lábtartóval kapcsolatban?
Szereztem egy pár jó lábtartót,csak a mögötte lévő lemezeket kellene legyártanom.
Ehhez lenne nagy segítség pár kép és méret.
Köszi
Szerintem fölösleges lecserélned,az a 0.5A nem oszt/szoroz! Az ah.kapacitás azt jelenti, hogy egy bizonyos amperrel terhelve mennyi idő alatt sül ki az akksi. Tehát egy 6ah-s akksi 6 amperrel terhelve egy óra alatt teljesen kisül. Álló motornál úgysem fogod használni,nem lesz semmi baja,ha benne hagyod a Bannert. De Te tudod....
Én innen rendeltem alátétet 700 Ft- ot kellett utalnom és abban a postaköltség is benne volt. Lézerrel kivágják ennyiért?
Lantos Gábor
Full-Gas Hungary Kft.
1112 Budapest Budaörsi út 160.
Tel.: +36 1 248 0167
Fax.: +36 1 700 16 85
Mobil: +36 20 99 55 970
e- mail: lantos.gabor@full-gas.hu
Eladó egy DRZ 400-ba való 3/4-ed éves Banner Bike Bull Motor Akkumulátor =- YT7B-BS. 15 ezerért vásároltam, így 9.000 HUF körül gondoltam eladni, ami szerintem korrekt ár.
Ok: Oxford markolatfűtést vettem, aminek min. 6.5 Ah-s akkumlátor kell a specifikáció szerint, így egy Varta Funstart nagyobb kapacítású 7Ah-s akksit kell beszereznem.
Még lenne pár kérdésem, ami menet közben felmerült még bennem:
- Akkor mint hozzá értő szakember, légyszi világosíts fel engem, hogy akkor tulajdonképpen mennyi teljesítményt (hány A-t) is bír maximálisan a DRZ 400 generátora tartós terhelés mellett leégés nélkül?
- Milyen fordulatszámon ad le kb. 100W teljesítményt ez a generátor?
- Hány A-t bír a 0.85-ös zománc huzal?
Előre is köszi a válaszodat, na meg persze az eddigi információkat!
Dunlop Sportmax GP Racer vágott slick 120/70 -4000Ft
Gyári hátsó lámpa+rendszámtartó - 4000Ft
Gyári dob - 30000Ft
Gyári könyök - 7000Ft
Ment e.mail és sms is.
üdv.
(Szerintem ilyen részletesen még senki nem szedte össze.)
A drz 400 S et hogyan lehet átalakítani hogy 51 Le-t kapjunk vagy egyáltalán lehetséges ez? :) Illetve Drz-t szeretnék vásárolni TT350 esem helyett és véleményeket szeretnék kérni tőletek, hogy hát még is milyen mocik ezek a DRZ-k? :) Azt hallottam hogy motorikusan "igénytelen" motorok ezt nem rossz értelemben!
A DRZ generátor max. névleges teljesítménye 200 W, 5200 1/min fordulaton. 3 csillagból áll (48 menetes tekercsek, 0.80-as rézdrótból), amelyek egyenként max. 4A-rel terhelhetők "biztonságosan" (3x4A=12A), ugyanis 0.80-as rézdrótból 4A-nál több terhelés tartósan nem hozható ki, mert leégne, azaz kb. 150 W amit tud a generátor ténylegesen.
Szóval, ha télen használja az ember a fűtést is (+ 40 W), akkor az egyébb fogyasztókkal (világítás: +60/65 W, időnként féklámpa +21 W, no meg a szinte elhanyagolható gyújtás, meg ugye az akku merültségétől függően egy 0.3-05A töltőáram), azért egy 100W teljesítménnyel számolni kell.
Egy téli természetjárás során én annyira nem szoktam pörgetni a gépet (gurulgatok, nézelődök, meg-megállok 1-1- percre járó motorral azt továbbállok), szóval a generátor elég gyakran 2500-3000 1/min alatt van, ami azt jelenti, hogy a gerjesztőáram nem mindig fedezné a fogyasztók szükségleteit, szóval a többletfogyasztást az akksi szponzorálná, tehát merülne. (Egyébként ettől nem ég le a generátor, ugyanis a csillagonkénti 4A-es korláttól messze van, egész egyszerűen azon az alacsony fordulatszámon kiadna amennyit tud, de nem padlózna, majd később töltődne egy nagyobb fordulatszámon az akksi.)
Ugye ilyen pici akksiknál az 1Ah-s többletkapacitás azért elég sokat jelent, no meg a 7Ah-s varta 120A hidegindítóáramú, míg a Banner csak 84A-s, tehát azt akarom kihozni, hogy üzemképesebb lenne a nagyobb kapacítású akksi mert nagyobb tárolt energiával bír, pláne ha többször indítózik is az ember azért jobb a nagyobb. :)
Sajna nincs rá most anyagim,mert mint mondtam is multkor telefonba,jött egy drága fotó rólam :/
De ingyen kaptam 2 lábtartót,és ha tudnék méreteket akkor le tudnám gyártani magamnak mert fémiparban dolgozom.
Ehhez lenne szükségem képekre,méretekre,vagy esetleg egy mintára pár napra
Mögette lévő lemezem van mindkét oldali ha érdekel.
06-20-5-636-213
Tudna nekem valaki segíteni utas lábtartóval kapcsolatban?
Szereztem egy pár jó lábtartót,csak a mögötte lévő lemezeket kellene legyártanom.
Ehhez lenne nagy segítség pár kép és méret.
Köszi
Lantos Gábor
Full-Gas Hungary Kft.
1112 Budapest Budaörsi út 160.
Tel.: +36 1 248 0167
Fax.: +36 1 700 16 85
Mobil: +36 20 99 55 970
e- mail: lantos.gabor@full-gas.hu
Ok: Oxford markolatfűtést vettem, aminek min. 6.5 Ah-s akkumlátor kell a specifikáció szerint, így egy Varta Funstart nagyobb kapacítású 7Ah-s akksit kell beszereznem.
Referencia
http://bolthely.hu/akkumulator...
biztosító lemezt én meg lézervágatnék majd valakivel, majd annak is csinálok rajzot ha lesz szétszedve legközelebb.
Nincs véletlenül valakinek DR600 műszerfala gyújtáskapcsolóval?vagy legalább az 1-ik.
email: devil091@citromail.hu
Köszi előre is.
Valaki tudna nekem első lánckereket rögzítő anyát, illetve az alatta lévő biztosító alátétet?
Erre gondolok:link
39-40-es alkatrész!
köszi