Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

eladó henger+dugószett reális áron. 29000ft dugószettben 3ezer km
Ja, úgy könnyű!
Ennyire részletesen én sem vágom a dolgot ! Nagyon sok infó kellene még,hogy biztosat tudjak mondani. dobmotor biztosan tud segíteni,főleg mivel ezzel foglalkozik.
Holnap lesz időm,és megpróbálok válaszolni a kérdéseidre ígérem!Üdv!
Hát igen, jó hogy kiigazítottál, így lassan már összeáll a kép. Ilyen részletesen ezt sehol nem találtam meg. Külföldi oldalakról/fórumokról próbáltam összeszedni az infót, mert magyar doksit nem találtam semmit. Ennyit hámoztam ki néhány órás kutatómunka alatt.
Még lenne pár kérdésem, ami menet közben felmerült még bennem:
- Akkor mint hozzá értő szakember, légyszi világosíts fel engem, hogy akkor tulajdonképpen mennyi teljesítményt (hány A-t) is bír maximálisan a DRZ 400 generátora tartós terhelés mellett leégés nélkül?
- Milyen fordulatszámon ad le kb. 100W teljesítményt ez a generátor?
- Hány A-t bír a 0.85-ös zománc huzal?

Előre is köszi a válaszodat, na meg persze az eddigi információkat!
Eladóak:

Dunlop Sportmax GP Racer vágott slick 120/70 -4000Ft
Gyári hátsó lámpa+rendszámtartó - 4000Ft
Gyári dob - 30000Ft
Gyári könyök - 7000Ft
Hali.
Ment e.mail és sms is.
üdv.
Csizipeti!Nem nagyon akarok beleszólni,de szerintem nem nagyon vagy képben ezzel a generátor dologgal kapcsolatban!Először is nem 3 csillagból álló tekercsről van szó,és gerjesztő áram az itt nincs!A drz-ben egy körmös pólusú generátor van ami 3 db 120 fokban eltolt 3fázisú csillag pontú tekercselésből áll!A menetszám,és az átmérő stimmel,de a 0.8-as "rézdrót"ami valójában zománc huzal közel sem tud 4A,mivel a huzalok terhelhetősége 2,5A/mm2!Ez kb 1,25A!Gerjesztő áram pedig azért nincs mivel egy állandó mágnes gerjeszti fel a generátor tekercseit!Ennek a mágnesnek a csavarjai szoktak kilazulni,és hazavágni a tekercselést ugye többeknek ismerős!A generátor feszültsége sem 12V amivel számoltál,hiszen ezeken a tekercsvégeken kb30V válltó feszt lehet mérni fázisok között!A fessz.szabályzó,ami természetesen egyenirányit is,elvégzi a dolgát,hogy az akksinál már 14V körüli egyen feszt kapjunk!Nem okoskodni akarok,25 éve tekercselek vill-motorokat 0-75KW-ig.Motorgenerátorokat is gyógyítottam már,de többnyire csak ismerősök,barátok kisegítésére.Drz-t kb 4-5 darabot.Remélem nem tünt arcoskodásnak amit írtam,ha valakinek tudok segíteni ilyen ügyben keressen nyugodtan!Szép estét!
Köszi szépen! :) Akkor egyszerűbb E-s motort venni.
Már 1000+1 szer leírták itt a fórumban a különbséget. Vékonyabb hengertalp tömítés, emelt kompressziós dugattyú, más vezérműtengelyek, vastagabb kipufogókönyök, nyitott dob, nagyobb fordulatot engedő elektronika, és komolyabb karburátor. Csupán ennyi alkatrészben rejlik az a +10 lóerő. Röviden: Nem éri meg vacakolni vele.
(Szerintem ilyen részletesen még senki nem szedte össze.)
Hali!
A drz 400 S et hogyan lehet átalakítani hogy 51 Le-t kapjunk vagy egyáltalán lehetséges ez? :) Illetve Drz-t szeretnék vásárolni TT350 esem helyett és véleményeket szeretnék kérni tőletek, hogy hát még is milyen mocik ezek a DRZ-k? :) Azt hallottam hogy motorikusan "igénytelen" motorok ezt nem rossz értelemben!
nekem ingyen is a munkahelyen
Igen, lényegében igazad van, mert normál használat esetén nem indokolt a nagyobb kapacítású akkumlátor. :)
A DRZ generátor max. névleges teljesítménye 200 W, 5200 1/min fordulaton. 3 csillagból áll (48 menetes tekercsek, 0.80-as rézdrótból), amelyek egyenként max. 4A-rel terhelhetők "biztonságosan" (3x4A=12A), ugyanis 0.80-as rézdrótból 4A-nál több terhelés tartósan nem hozható ki, mert leégne, azaz kb. 150 W amit tud a generátor ténylegesen.
Szóval, ha télen használja az ember a fűtést is (+ 40 W), akkor az egyébb fogyasztókkal (világítás: +60/65 W, időnként féklámpa +21 W, no meg a szinte elhanyagolható gyújtás, meg ugye az akku merültségétől függően egy 0.3-05A töltőáram), azért egy 100W teljesítménnyel számolni kell.
Egy téli természetjárás során én annyira nem szoktam pörgetni a gépet (gurulgatok, nézelődök, meg-megállok 1-1- percre járó motorral azt továbbállok), szóval a generátor elég gyakran 2500-3000 1/min alatt van, ami azt jelenti, hogy a gerjesztőáram nem mindig fedezné a fogyasztók szükségleteit, szóval a többletfogyasztást az akksi szponzorálná, tehát merülne. (Egyébként ettől nem ég le a generátor, ugyanis a csillagonkénti 4A-es korláttól messze van, egész egyszerűen azon az alacsony fordulatszámon kiadna amennyit tud, de nem padlózna, majd később töltődne egy nagyobb fordulatszámon az akksi.)
Ugye ilyen pici akksiknál az 1Ah-s többletkapacitás azért elég sokat jelent, no meg a 7Ah-s varta 120A hidegindítóáramú, míg a Banner csak 84A-s, tehát azt akarom kihozni, hogy üzemképesebb lenne a nagyobb kapacítású akksi mert nagyobb tárolt energiával bír, pláne ha többször indítózik is az ember azért jobb a nagyobb. :)
Amúgy mennyit kérnél a 2 lemezért?
Szia Dávid!
Sajna nincs rá most anyagim,mert mint mondtam is multkor telefonba,jött egy drága fotó rólam :/
De ingyen kaptam 2 lábtartót,és ha tudnék méreteket akkor le tudnám gyártani magamnak mert fémiparban dolgozom.
Ehhez lenne szükségem képekre,méretekre,vagy esetleg egy mintára pár napra
Hali.
Mögette lévő lemezem van mindkét oldali ha érdekel.
06-20-5-636-213
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni utas lábtartóval kapcsolatban?
Szereztem egy pár jó lábtartót,csak a mögötte lévő lemezeket kellene legyártanom.
Ehhez lenne nagy segítség pár kép és méret.
Köszi
Szerintem fölösleges lecserélned,az a 0.5A nem oszt/szoroz! Az ah.kapacitás azt jelenti, hogy egy bizonyos amperrel terhelve mennyi idő alatt sül ki az akksi. Tehát egy 6ah-s akksi 6 amperrel terhelve egy óra alatt teljesen kisül. Álló motornál úgysem fogod használni,nem lesz semmi baja,ha benne hagyod a Bannert. De Te tudod....
Én innen rendeltem alátétet 700 Ft- ot kellett utalnom és abban a postaköltség is benne volt. Lézerrel kivágják ennyiért?
Lantos Gábor
Full-Gas Hungary Kft.
1112 Budapest Budaörsi út 160.
Tel.: +36 1 248 0167
Fax.: +36 1 700 16 85
Mobil: +36 20 99 55 970
e- mail: lantos.gabor@full-gas.hu
Eladó egy DRZ 400-ba való 3/4-ed éves Banner Bike Bull Motor Akkumulátor =- YT7B-BS. 15 ezerért vásároltam, így 9.000 HUF körül gondoltam eladni, ami szerintem korrekt ár.
Ok: Oxford markolatfűtést vettem, aminek min. 6.5 Ah-s akkumlátor kell a specifikáció szerint, így egy Varta Funstart nagyobb kapacítású 7Ah-s akksit kell beszereznem.

Referencia
http://bolthely.hu/akkumulator...
Sziasztok! Ha valakinek van 25Kw-os drz-je, az jelezze légyszi! Köszi :D
esztergáltasd ki egy M18x1,5es anyából a rajzon jelölt beszúrást.

biztosító lemezt én meg lézervágatnék majd valakivel, majd annak is csinálok rajzot ha lesz szétszedve legközelebb.
sziasztok!
Nincs véletlenül valakinek DR600 műszerfala gyújtáskapcsolóval?vagy legalább az 1-ik.
email: devil091@citromail.hu
Köszi előre is.
Hali
Valaki tudna nekem első lánckereket rögzítő anyát, illetve az alatta lévő biztosító alátétet?
Erre gondolok:link
39-40-es alkatrész!
köszi
Most hogy szereltem,észrevettem hogy a kartergáz ahol lecsapódik tartály, annak a túlfolyója fúj-szív egy kicsit,ez normális?