Én valódi aszfaltendurós vagyok mostanában , munkába járok vele.
Nekem a K60-as Heidenau vált be előre-hátra, ami aszfalton tökéletes amíg nem karcolod a lábtartót, mert ott már elég faszán csúszik a hátulja ha eteted. Terepen is simán elmegy amíg földúton, kisebb homokban, kavicson használod, de a sár, agyag már erősen megfogja, tudod nem öntisztul, kicsik rajta a rések. Egyébként meg normális használat mellett sokáig tart, és szerintem az egyik legolcsóbb. gumaker, mofaker, ilyen helyeken talán 12 körül van a 120-as ami a DRZ gyári mérete.
Én valódi aszfaltendurós vagyok mostanában , munkába járok vele.
Nekem a K60-as Heidenau vált be előre-hátra, ami aszfalton tökéletes amíg nem karcolod a lábtartót, mert ott már elég faszán csúszik a hátulja ha eteted. Terepen is simán elmegy amíg földúton, kisebb homokban, kavicson használod, de a sár, agyag már erősen megfogja, tudod nem öntisztul, kicsik rajta a rések. Egyébként meg normális használat mellett sokáig tart, és szerintem az egyik legolcsóbb. gumaker, mofaker, ilyen helyeken talán 12 körül van a 120-as ami a DRZ gyári mérete.
terepre viszont crossgumi ajánlatos...lehetőleg Pirelli ;)
ti milyen gumit szoktatok rakni a mocitokra akik járnak aszfalton is és terepen is?
mit ajánlanátok? köszi előre is
A 2t múzeumba való,vagy gazdag sznoboknak.
az ár max félmillió...annyiból meg már kijön egyuj :D
nekem annyit megér
meg téynelg a 4T kevesebbet eszik meg a hangja is jobb :P