Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

DRZ agyhoz keresek olcsóbb 320-as féktárcsát, nem tudtuk valamit?
esetleg csináltatni..?

üdv,
Zsolt
Bakker!
És újra bakker!
Köszi a számot Dávid elteszem és néha lehet hogy érdeklődök.Az a baj,felénk semmi ilyen pálya nincs (én legalább is nem tudok Miskolc környékén...)Gondolkoztam reggel hogy kit lehetne felhívni,de 6kor-amikor értlme lett volna elindulni- senki nem jutott eszembe.Pedig motorok futón (DRZ-E, 250RS),meg minden kész.Kaptam egy használt slicket is hátra,kipróbálni milyen is lehet az...
A következő nyílt nap tényleg csak szeptemberben lesz ott?
Már mástól is hallottam,hogy összeállnak,kibérelnek pl. go-kartpályát,oszt mennek.Ilyenben szoktál részt venni?
G.
Köszi szépen a kimerítő választ Kokodrz!
Ja izzé nem akarok okoskodni, csak segítek.
Feltöltöd a friss olajjal a gépet, visszacsavarod a kupakot.
És már indíthatod be.Járatod kb 1 percig, majd ismét nézd meg a szintet a pálcán, ha kevés akko tölts hozzá még. és kész. Ja meg persze olajcsere alkalmával a szűrőt is cseréld. Nem kell megvárni hogy lefollyon, mivel a szivattyú úgyis visszaszívná a vázban lévő tartályba, mert A KENÉST IGÉNYLŐ HELYEKHEZ A VÁZBAN LÉVŐ OLAJTARTÁLYBÓL JUT EL AZ OLAJ!.
A szárazkarteres olajzást Főleg terep és sportjárműveknél alkalmazzák.
Ez a megoldás azé jó, mert erősen dőlt helyzetű jármű esetén is megbízható kenést tesz lehetővé és
az olaj hűtése is jobb.
Köszi a választ Kokodrz!

Látom Te vágod a témát .
Belenéznék a használati útmutatóba is, ha lenne hozzá, csak hát nem mindenkinek futja új mocira!
A régi gazdi pedig valószínűleg gyújtósnak használta.
Ezek szerint ha betöltöm az új olajat, akkor várni kéne valamennyit az indítással hogy lefojjon az olaj forgattyúsházba?
hpeet
Olajcserét csak üzemmeleg motornál végzünk.
Váltóolaj külön nincs, mert a motorolaj keni a váltót és a kuplungot is.
2-3 nap után nemnagyon van meg az olajszint a nívópálcán, mivel ez a motor szárazkarteres olajzásu.
Ha a motor több napig áll, akkor a vázban lévő olaj lassan lefolyik a forgattyúsházba. és ha ilyenkor
nézed az olajszintet, akkor teljesen normális dolog, hogy a pálca nem ér olajhoz.
Mikor beindítod a gépet egy olajszivattyú a forgattyúsházból a vázban lévő tartályba szivattyúzza az olajat, majd innen az oil a kenést igénylő helyekre jut.
Tehát üzemmeleg motornál ellenőrizd a szintet, úgy, hogy a motor egyenesen álljon (ne legyen letámasztva). Járatod a motort, míg meleg nem lesz, majd leállítod, vársz 2-3 percet, kitekered az olajbetöltőnyílás kupakját, tiszta ronggyal letörlöd a pálcát, visszatekered a pálcát, kiveszed és megnézed a szintet. ennyi :)
De amúgy a szint ellenőrzést a használati útmutató is tartalmazza többek között.
Nézz bele néha, sok okosság van benne.
Szia Balázs!

Én is kitekertem a kartel alján a csavart, és kijött ott vagy 0.5 liter, az olajszűrönél meg vagy 1 dl.
Ezután kitekertem a váz alján a csavart, majd onnan kijött a maradék 1.2 liter kb.
Igaz hogy mindezt hideg motornál tettem, emiatt lehet hogy nem jött ki az összes olaj a blokk alján?
Hideg motornál (2-3 nap állás után) nálatok megvan az olaj szint a nívó pálcán?
Helló!

Én csak leszedtem a betöltő sapkát,kitekertem a kartel alján a nagy csavart, meg az olajszűrőháznál is a csavart... Előtte kicsit járattam persze,utána hagytam jó sokáig kicsepegni a cuccot. Aztán olaj,szűrő...
Sziasztok!
Tudna nekem valaki segíteni, hogy működik az olajcsere az S-es DRZ-ben?
Nincs ezekben külön váltóolaj?

köszi
Hali.Bánhatod hogy nem jöttetek .Itt sütött a nap egész nap.Máskor is lessz.A tel számom 06-20-5-636-213.email címem:mobilcentrum@emtelnet.hu
Ha felétek is van pályamotorozás szólj.Nekem van egy E-s DRZ-m.és most vettem egy Vor 530-ast üzletre azt vittem ki tesztelni.SM-el 5 en voltunk.
Szia Nagy Dávid!
Voltál a kaloringen?
Mi akartunk menni,de itt úgy szakadt az eső,hogy nem mertünk elindulni.
Ott jó idő volt? Milyen volt?
G.
Köszönöm a segítséget
ja és teszem hozzá annyit kellett tennem hogy elvittem a teló alját meg a féknyerget gépműhelybe és egy 10esért nagyon szép munkát végeztek 1 hét alatt! (a hátsót itthon csináltam)
nekem is a gyári nyereg van fent,grimeca(nagy szar )! Acélból van az adapter és nagyon jól bírja,sok sok stoppie után (80-90-100ról ) se melegszik,deformálódik el,pedig csak 0,5-1cm vastag! Fent brembo munkahenger van és fémhálós fékcső adapter adapter 2
Ha tud valaki drz hez kipufogót kugyön róla képet meg árat is elQre is kösz.
Hi!
Nekem alu átalakítóm van.Egyrészt puha az anyag,tud deformálódni(megtörtént),másrészt a fékhatás nem az igazi.Második,harmadik combos fékezésnél elmelegszik és pépes lesz.Ez a tárcsa+betét nem aszfaltos tempóra lett kitalálva.Viszont inkább megszoktam ezt,mint hogy féknyerget is cserélgessek,meg légtelenítgessek.
Jó lenne egy komplett másik fék munkahengerestől,fékcsővel,nyereggel.Ha így kompletten lehetne cserélgetni,na az fasza lenne.A pénz meg nagy úr sajna. De egyszer talán meglesz.
Szerintem a fém fékcső nem létszükséglet.Simán felteszem első kerékre az eredetivel..
De ha megteheted...
supermotyo szetthez köll 2 17-es superm. kerék ugyebár gumikkal , féktárcsa, meg nyereg, vagy adapter. meg superm. sárvédő előre, hogy jól nézzen ki. lánckerék az nemtom, az már magánügy
A technika neve Gumiabroncs rögzítő, nem engedi, hogy a gumiabroncs a felnihez képest elmozduljon és így nem tud kiszakadni a szelep.
Ha ilyet szerelnek be, érdemes egyúttal centíroztatni a kereket.
Köszi!

Lehet érdeklődöm kicsit bontóban, az interneten meg nézegetem a használt szetteket,
Vagy veszel 100valamennyiért használt szettet, vagy bontóból veszel GS500 vagy mito kerekeket, és belefaragod.
Csao!
Nekem 165-öt is mutatott már az óra, de én elég könnyű vagyok, és ez hasalva volt.
Én 2-ben szoktam fölvenni kis kuplunggal, és 3-ig tudok fölváltani. 1-ben szerintem nem jö kezdeni, mert az nagyon hamar elfogy.
Aham értem.És azt hogyan lehet kiszedni?nekem ott a szelep(csöcs)meg rajt a csavat,mást nem látok
Sziasztok!

Kellene egy kis segítség! A DRz-be szeretnék szupermoto kereket vásárólni.

Van tippetek hol tudnék jófajtát venni?

Mi kell még hozzá? Előre tárcsa,féknyereg az ok . Meg lánckerék

Vegyek fém fékcsöveket is? Eddig csak terepen motoroztam de most már szeretnék aszfalton is nyomúlni, de ebben a témában nem vagyok otthon.
Ha körbenézed a felnit és a szelepen kívül még egy 8-as csavart látsz kiállni,na az a jó nagy alu+gumidarab.Ami a külsőt szorítja a felnihez,hogy kis nyomásnál ne forduljon el.Nemtom van-e más neve...