DR600 hoz segítség kellene. Szerintetek a Fesz szabályzó hoz a generátotrtól beérkező 3 sárga vezetéken a testhez képest egyenként hány voltot kéne mérnem nagyságrendekben mert én 5 öt mértem . A problem az hogy nincs aksi töltés a fesz szabályzóból nem jön ki semmi feszültség ,ezért kicseréltem másikra de semmi,de azt mondták hogy az 5 volt kevés akkor meg a tekercs sorom lehet szar? Az is érdekes számomra hogy nincs aksi nélkül világítás mert pl DT-n van
csá
hát akkor nem hiszem tudok segiteni mert a tiéd ujabb lehet
mert az enyém csak berugos
de valami az akksival lehet
tegyél rá a volt méröt és indits rá ha nagyon leesik a fesz. akkor vmi vagy az akksi gyenge vagy az öninditó szorul
nekem az rx-el vol ilyen mondjuk az szorult mert perselyes volt
az kicsrélve jó lett
vagy bikázd meg
tegyél rá párhuzamosan még egy akksit
ha ugy se akkor vmi más gond van
Van baja is, de annak kiderítéséhez lehet nem sokat segít a kézikönyv... Párom Öccse vette a mocit, és mondtam neki, hogy megpróbálok keríteni hozzá egy kézikönyvet.
Jelenség a következő: csap kinyit, benya jön (ezt külön is megnéztem), starter indít, de nem akar beröffenni. Tolásra viszont 2 méteren elindul, tehát szikrának is lenni kell. Utolsó tippem az akksi. Mennyi fesznek kellene benne lennie? (Töltés után se változott a helyzet, de ez lehet az akksi végelgyengülése miatt, ezért kellene egy Volt érték)
Hy... jó estét mindenkinek aki még itt van és nincs!
Sürgősen szükségem lenne a DR 650 RS("91) nek a szelepbeállitáshoz szükséges adatokra(sziv/kipuff)...
már mindenhol kerestem de nem találom
Nagyon boldog lennék ha valaki megosztaná velem eme infot,mert a kölcsönkapott szelepállitó ezközt lassan vissza kell szolgáltassam a gazdijának!
Előre is köszönöm mindenkinek...
Sziasztok DR 600 am van segítség kéne, nincs visszaöltés az aksiba nem tudom mi lehet a hiba, a vezetékek nem szakadtak nincs megtörve letestelve lent a blokkban se láttam semmit a tekercseknél, a biztosítékok is jók az aksi előtt is, mindent lekontakspréztem de semmi nem javult. Arra gondoltam hogy elszállt a fesz szabályzó , ezt hogy tudnám leellenőrizni, és ha rossz hol tudok beszerezni másikat?, Segítsetek! Ja még egy kérdés valaki nézze meg a saját motorján akinek DR600 vagy 500 van hogy a világítás megy e aksi nélkül mert nálam nem , viszont a DT-k en igen. Esetleg megoldható -e a világítás direktbe kötése habár fesz szab . nélkül nem menne az se. Aki tud valamit szóljon kössze mert fontos a lámpa.
Az hogy nemhiszem hogy csak szelephinbákat kell cserélni+papirok nélkül és még nem is gyári,ennyit nemérmeg.10éves és crossozni használták gondolom szénné pörgették+2t motorod volt az után siralmas lesz....
Hali!
Egyenlőre csak tervezgetek..meg gyűjtögetek :-)
Mennyi lenne a mocimra egy rendszer?
És van hozzá valami papír márcsak az esetleges rendőri ba**akodás miatt?
Akkor nem csak velünk történt már ilyen"rádhúzom a kormány ha van rendszámod ha nincs"!
Előlről meg amúgysem látja ugye!
Erdészek már nem egyszer csinálták ezt de egyre gyakrabban van "közutakon" is hasonló marha!
Előszőr rákérdeztünk hogy miért kell ezt csinálni,meg is ölhet minket,de miután a válasz az volt hogy
"Csak úgy!""Megérdemlitek!"Hát egy másik módszert alkalmazunk!
Talán egy pár pofon után meggondolja legközelebb rá e húzza valakire a kormányt!
A családja vagy a saját maga életével játszon ne máséval!
sziasztok
van most egy 97 es rd.
az lenne a kérdésem hogy mik a tapasztalatok ezekről a gépekről?nekem még sosem volt 4T motorom.még annyi hogy van egy kis hibája.cserélni kell a szelephimbákat.2db.ez kb mennyiből van meg?és ezt mondjuk én otthon megtudnám csinálni?szóval nem kell hozzá semmi spéci szerszám?2T nem gond.de 4T még nem volt nekem.
Hali.Nekem DRZ 400 E m van.Én Yoshimura dobot vettem rá.Nagyon tuti lett tőle.Mindenki anyázik mikor jövök megyek. Erő az jött szépen pedig csak dobot tettem rá.Ha gondolod tudok segíteni a beszerzésében.Üdv Bob.Tel.:06-20-5-636-213
Sziasztok!
Köszönöm a tanácsokat! jól jöttek ! azóta már elég fajinul alakul. vasárnap volt a városban 1 házi versenyünk és az volt a lényeg h kaptunk 1 térképet bejelölve rajta 6 pont a megyében és megkellet keresni öket 1 kép alapján. ez most úgy jön ide h mi is azon az uton mentünk ami a legrövidebb volt! az én motoromon volt rendszám de a társamén nem, arendőrök ezért is nemjöttek utánnunk 1szer. 12 pár indult, csak a környékbeliek! és történtek ojan atrocitások h hihetetlen!mi csak térképen jelölt földesutakon és betonúton mentünk! a többiek is
de volt akinek szűk volt a kétsávos beton út és rárántotta a motorosokra miközbe kiabált és mutogatott! az ijen mire jó? pedig csak mentek 1más után! ez nálunk földesen volt, jött szembe 1 skoda és nemnagyon húzódott le h véletlen is elférjünk 1más mellet! épphogyelmentünk mellete! pedig nem tiltott hejen mentünk! néhányan 1szerűen csak parasztok és irigyek h mi nem isszuk el amit megkeresűnk és telik ijenekre! de ez csak az én véleményem! mindenki vigyázzon! és jó motorozást!
lenne nekem is kérdésem,gyári szelephézagot tudsz esetleg?