csö: ez a super moto kereket bele kell épiteni ami abbol áll:
-kerék egy az egybe bele megy,tengelyek ugyan olyanok,kikell hézagolni,
_fék adaptert kell csinálni mivel ezzen 320-as brembo tárcsa van.
de már 10-12 drz-be adtam el ilyen kerekeket és meg vannak velük elégedve.
ha érdekel hivj705377495
Hella!
Ha endurozni akarsz akkor maradj a KDX-nél.
A DR650 kb 180 kiló, igazi dögenduró. Max tájnézegető endurozásra való, a flikkflakkokat elfelejtheted vele, és a siratófalnak is nagy lendülettel kell neki menni vele, ez mind a súlyából adódik.
Erő az van benne amúgy rendesen, kevés az olyan pillanat, amikor nem kapar a kereke terepen
Hello!
tudna valaki segíteni abban hogy mennyire harapós egy dr 650 es 91 es évjáratú gép egy kdx200 hoz képest?
és mennyire kezelhető terepen endurozgatni?
Hali!
A címem: guli@freemail.hu.
Na Kiskunlacházára legalább jobb eljutni.A gond csak az,hogy egyedül vagyok,így ez eléggé költségesnek tűnik.Nemtom a cimborám RS250-esének mennyire feküdne gokart pálya...
Na majd megpróbálok parnert keríteni,hátha... Errefelé inkább az endurózás megy.Én se vizsgáztattam le már tavaly óta.De azért pályára vágyok!
Sirokon én még soha nem voltam(a találkozón),nekem az a motorozás,amikor ülök rajta.
Viszont nálunk is szokott lenni találkozó(Kazincbarcikán) aug.20. körül.Ha szereted az ilyeneket,merem ajánlani!
Csá!Küld el az e-mail címed és úgy könnyebben tudunk beszélni.Ha össze tudnánk jönni kb 10 en akkor kibérelhetnénk a pályát és kenhetjük egész nap .Vagy szombat,vasárnapra itt maradnátok főznénk,innánk meg ami belefér.Beszéltem a kiskunlacházi gokart pálya tulajával azt is ki lehet bérelni.Szóval jó lenne valami közös SM parti.Szoktatok menni Sirokra?Én minden évben.
Na megváóút a 12000-es service. 18 pénz volt
Olaj, olajszűrő, gyertya. Légszűrő és lánc tisztítás, befújás.
Hát észrelehet venni a változást pozitív irányba.
Lehet befog fosni a jobboldali telószimmeringem, mert találtam rajta tegnap egy kis olajködöcskét.
De megnyugtattak a servicében, hogy garanciába kitserélik. Zsír
Ja meg kell egy új tömítés a kipuffkönyökhöz, amit eccer kiszedtem és apró darabokra szakadt és most kifúj kicsit. Az meg 4-5000-be kerül asszondta a szerelőbácsi.
Utyhoty jólvanaz.
Streeter, ráizgultál a használtautón hirdetett fél drz-re! Szerintem is jó bolt lenne megcsinálni! Csak kell hozzá egy másik moci! De sok sikert, esetleg nézz körül bontóban!
Eladom drz 400 S/Sm motorom ! 2004-es 9600 km van benne, cross ill. sm szettel és rengeteg extrával! Az ára sm szettel 1,100,000. Ft.- Ha tudtok valakit akit érdekelne az irjon a zsozsesz87@freemail.hu -ra. Köszike
A legolcsóbb, de legbonyolultabb megoldás az ha átalakítóval rakod fel a tárcsát. Sajna pontos módját nemnaon tudom, de kell egy esztergályos aki a 320as tárcs belsejébe csinál egy olyan átalakítót amivel a DRZ felnire felmegy, de azt nemtom, hogy hogy kapcsolódik a tárcsa meg az átalakító... Mert így igazából kell egy bármilyen 320as tárcsa meg Józsi bácsi a szomszéd esztergályos aki 2 üveg sörért megcsinálja az átalakítót.
Tudja valaki, hogy déerzé superlotyóra Áttettsző Indexbúra mennyi pénz?
Ja meg idomszett ?
-kerék egy az egybe bele megy,tengelyek ugyan olyanok,kikell hézagolni,
_fék adaptert kell csinálni mivel ezzen 320-as brembo tárcsa van.
de már 10-12 drz-be adtam el ilyen kerekeket és meg vannak velük elégedve.
ha érdekel hivj705377495
Üdv Józsi
Érdekes mi?
Ha endurozni akarsz akkor maradj a KDX-nél.
A DR650 kb 180 kiló, igazi dögenduró. Max tájnézegető endurozásra való, a flikkflakkokat elfelejtheted vele, és a siratófalnak is nagy lendülettel kell neki menni vele, ez mind a súlyából adódik.
Erő az van benne amúgy rendesen, kevés az olyan pillanat, amikor nem kapar a kereke terepen
tudna valaki segíteni abban hogy mennyire harapós egy dr 650 es 91 es évjáratú gép egy kdx200 hoz képest?
és mennyire kezelhető terepen endurozgatni?
17-es felnik ,320brembo tárcsa, 17x120,17x160 as gumik rá mennek.
ár=70eft
érd:705377495
A címem: guli@freemail.hu.
Na Kiskunlacházára legalább jobb eljutni.A gond csak az,hogy egyedül vagyok,így ez eléggé költségesnek tűnik.Nemtom a cimborám RS250-esének mennyire feküdne gokart pálya...
Na majd megpróbálok parnert keríteni,hátha... Errefelé inkább az endurózás megy.Én se vizsgáztattam le már tavaly óta.De azért pályára vágyok!
Sirokon én még soha nem voltam(a találkozón),nekem az a motorozás,amikor ülök rajta.
Viszont nálunk is szokott lenni találkozó(Kazincbarcikán) aug.20. körül.Ha szereted az ilyeneket,merem ajánlani!
Olaj, olajszűrő, gyertya. Légszűrő és lánc tisztítás, befújás.
Hát észrelehet venni a változást pozitív irányba.
Lehet befog fosni a jobboldali telószimmeringem, mert találtam rajta tegnap egy kis olajködöcskét.
De megnyugtattak a servicében, hogy garanciába kitserélik. Zsír
Ja meg kell egy új tömítés a kipuffkönyökhöz, amit eccer kiszedtem és apró darabokra szakadt és most kifúj kicsit. Az meg 4-5000-be kerül asszondta a szerelőbácsi.
Utyhoty jólvanaz.
de azért köszi!
Üdv. Bandi
Eladom drz 400 S/Sm motorom ! 2004-es 9600 km van benne, cross ill. sm szettel és rengeteg extrával! Az ára sm szettel 1,100,000. Ft.- Ha tudtok valakit akit érdekelne az irjon a zsozsesz87@freemail.hu -ra. Köszike
Ui: Ha a csaj is kell azon még gondolkodom!
A legolcsóbb, de legbonyolultabb megoldás az ha átalakítóval rakod fel a tárcsát. Sajna pontos módját nemnaon tudom, de kell egy esztergályos aki a 320as tárcs belsejébe csinál egy olyan átalakítót amivel a DRZ felnire felmegy, de azt nemtom, hogy hogy kapcsolódik a tárcsa meg az átalakító... Mert így igazából kell egy bármilyen 320as tárcsa meg Józsi bácsi a szomszéd esztergályos aki 2 üveg sörért megcsinálja az átalakítót.
Remélem segítettem: Pisti