Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bazmeg csak kétütemű motornál használnak power szelepet, értsd már meg!
És ez nem olyan, hogy megveszem, és beleteszem a simsonomba, hanem gyárilag úgy van tervezve a blokk. Négyütemű motornál kb a változó szelepvezérlés csinálja ugyanazt, mint a power, de olyan mocit még nem láttam
De ha valaki nagyon ragaszkodik hozzá, tud rendeli ebay-en beszerelhető kitet
S-en sincs, meg ezen sem
az Xt ratyi...nem rossz de nem eléggé jo

nekem jelenleg ez az álmom egy 125ös vagy 250es DRZ
hát mondjuk nekem még csak alig 3 hete van meg, de eddig nincs gond vele
sztem amugy egy megbízható, kellően nyomatékos moci, nekem hosszú áttétel van rajta 100-110es
utazótempót megyek vele. sztem egy jó választás és én inkább a dr-t ajánlom xt helyett.
szasztok
terveim szerint jövőre beszeretném cserélni a jelenlegi 125ös XTm egy 350re és gondolkodtam xtbe is de inkább a dr felé hajlok... tudnátok róla irni valami jót/rosszat mennyire megbízható meg ilyenek... inkább túrázni kéne..... köszi előre is..
és
hát nekem is azvan hátul elöl meg dunlop trailmax, akkor maradnak még ezek egy ideig!
csak kicsit bütykösebbet gondolnék hátra következőnek.
Drz 400 e k7
sziasztok.
szerintetek egy yoshimura dob max mennyi lovat tud adni a gépemnemk?
csak a 2T-ben van...
fuck-.-
nem gyártanak ugye ez tugy érted?
azért mert drz be nincs
kissé öreg ez a motor
drzbe mér nem érdemes vewnni powert?
amúgy RMbe kell :D
a régieken van
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
vérszemet kaptam, hogy megvegyem-e
azt mondta hogy csak az E-n nincs berúgó
drz 400 e-n nincs berúgókar? s-verzión sincs?
hát most mondjuk vagy biztos
ennyi körül lehet ahoz is..
30-40 között
hát...monnyuk egy rm?
nekem 37000 volt yz hez
De vazze milyen motorhoz
hát használthoz kéne....