Amúgy pl. a Honda évekkel ezelőtt leállt az utcai 2t motor gyártással!
És már a krosszgépek is egyre inkább 4t-k,MX1-MX2-ben is.
Harangoztak a 2t-nek,és.
Mellesleg sokkal jobban kezelhető is a 4t,nem csak sokkal tartósabb...
én nem kinlodok a 2Tvel...mondjuk az ujabb 2tsek már bekeverrik maguknak az olajat de ha szintetikus olajat veszek akkor az plusz költésg meg többet is zabál a 2T...haveromnak van eyg 80as gilerája 2 ütemű és egy 6 litert megesz százon vagy még többet mert power Jetes és úgy aszonta 3szor több kaját ad
a motornak
És már a krosszgépek is egyre inkább 4t-k,MX1-MX2-ben is.
Harangoztak a 2t-nek,és.
Mellesleg sokkal jobban kezelhető is a 4t,nem csak sokkal tartósabb...
a motornak
De ha nem akarod a gatyádat is benzinre-olajra-motorfelújításra költeni,feletsd el a 2t!(volt egy pár nekem is )
nembaj majd tanulok
de az hülyeség hogy dárágk a 4T-sek...560.000ftért láttam 125ös Drz-t ujjonan
85ös RM?
http://www.hasznaltmotor.hu/ha... én ezt néztem....
néztem a suzuki hollót és ott nem volt...több ilyen kereskedésnél jártam az interneten de newm találtam
ja és csak hüylültem a DR-Z -s üléssel