Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szia!

Ezen már én is aggodtam
Ugy igaz hogy,mondjuk még 4esbe,lassan és hirtelen odarántasz neki,szal nagy erőt kap a lánc?ugy tudom hogy ez szinte minden 1hengeresnél igy van a láccal,mivel nem vmi kiegyensulyozottak!

Éni s meg voltam ijedve de aztán felvilágositottak:)nézz le menetközbe és ha látod h a lánc ide-oda ugrál és csattog akkor az ez a dolog!
Szijasztok!

Egy gyors kérdés itt a nagy ktm-drz harc közepette.
Februárban lettem dr-z sm tulaj:-) zsír új a gép és ez az első dr-zm...szóval...elég nehéz leírni mit is hallok de megpróbálom....menet közben olyan hangott hallani...nem minden fordulatnál... mint amilyet a régi mocikon a kilóméterspirálok adtak...ilyen ciripelő hang...
Ez normális a dr-zknél? Lehet csak én vagyok egyenlőre ilyen aggódós? :-)


A dr-zékröl meg annyit...haveromnak van egy S-es dr-zje 75.000nél jár...csak olajcsere...telószimeringek és egyéb apróságok voltak eddig...ja meg gumik:-)....blokkja bontatlan...és nem csak pötyög vele...crossozni is szokott persze nem versenyszinten...endurózni kőkeményen és minimálisan kimerészkedik az aszfaltra is....
épp tnp kérdeztem,drz-be kovácsolt dugo 32ezer ft..lehet h a ktm persze sokkal durvább,de a szervize is sokkal durvább..még szimmeringet se tudott bele kapni a csávo a 640esébe,eredetit kellett rendelnie,ami több mint 10 rongy volt..de én sztem,ebbe az ár kategoriába mint ami a drz van,nincs más max,a 2002-2003as léghütéses xt600as ami se nem ugrik annyira(nehéz),se nem pörög annyira(léghütéses)nah meg a technikája sem egy drz szintü..szal sztem akinek normál használatra kell,annak böven jo a drz(azért a durva terepen is ugyanugy el tud menni mint egy ktm),nah meg igénytelenebb..a husqvarna meg husabergekröl meg ne is beszéljünk,legnagyobb pénztemetök
Lehet,hogy nem a legjobbkor kérdezem de nektek szokta a DRZ enni az olajat?
Nekem most kellett utántölteni,vagy lehet,hogy szarul ellenőríztem...
Inkább lecserélem előbb az olajat..
Nem tudom mért ekkor ellen fél nektek a KTM, de szerintem annál jobb endúro nincs!
Egy 400DRZ, hol van mondjuk egy 400exc-ktm melett, még az mellet is elbújhat!
Ha viszont hozzá kell nyúlni egy KTM-hez, nem fogy 100ezrekbe kerűlni, mint mondjuk egy DRZ esetébe!
Láttam az árakat, hogy melyiknek mennyi az alkatrésze, hát nem tudom KTM kicsit olcsó, egy dugó gyürü szett ktm-hez, most vett haverom rendes márkakereskedésbe 36000ezer ft megúzta!
Egy DRZ hez ennyiért még a legszarabbat se aggyák oda, viszon a KTM nek ez a gyári 36000ft!
heh, a DR-Z topicból meg KTM fikázda vagy KTMvsDR-Z topic lesz
Ráadásul ugye az LC4 tényleg nem az a kihegyezett blokk ugye....

A DR-Z meg a 100 000 km kapcsolatáról én még csak annyit olvastam, hogy a DR-Z tartóstesztjének az értékelésében(azt már nem tudom, hogy 25 vagy 50ekm-es cikknél-e) a motorrevüben van egy szervizesnek a hozzászólása, aki azt irta, hogy már hoztak hozzá 100ekm-el bontatlan blokkal DR-Z-t szervizelni.

Továbbá csak annyit kivánok elmondani, hogy olyan szeviz nincs, amikor csak gyűrűket cserélnek, ez miféle hülyeség?
kérem kapcsojjaki
Hát az a KTM elég gyanus nekem..azok szinte mind kivannak hegyezve,folyamatos szervizt igényelnek,hozzányúlás nélkül LEHETETLEN hogy addig elmenjenek..egyik haveromnak van 620lc4 sm-je(az amugy pálya volt) és annyi baja volt vele hogy már a fasza kivan vele,pedig csak 15ezer km van benne(hol van az az 50töl..)
Te valami elég meggyepált géppel mehettél! Nem a kipufogon keresztűl fogod hallanhi hogy hogy szol a blokk! a nagy hangra csak annyit(jó is ha egy ijen gépnek baszott habgja van) Az 50.000km ről meg annyit, mert látom senki se hiszi el igaz volt, és ha akarjátok tudni az a Ktm még mindig megy!
Én azt nem hiszem el amit még annó egy DRZ-s gyerek mondott nekem , hogy egy DRZ 100.000km el tud menni úgy hogy szinte nem is kell hozzányulni, na azért én sem ma jöttem a 7busszal! CSak ennyit!
az 50.000-res gyűrűcseréhez:

pár hónapja mentem egy 2004-es 525exc-vel, amiben kevés kilométer volt. A középkori óriásnak éreztem magam, mivel a seggem alatt egy 50 fős kovácsműhely és harangöntöde, elég keményen elnyomta a ménes hangját. Menni iszonyúan ment, de én nem bírnám elviselni, hogy a motor azt ordítja a fülembe ezerrel, hogy szét akarok esni... Szerintem képtelenség amit írsz, de ha igaz, akkor az illető oklevelet érdemel.
Vezérműlánc csere:

Kiveszed a feszítőjét, megnézed hol áll (hány fogat tud még kijönni) és ha az utolsó 2-3-nál vagy, akkor azonnal. Ha sok benne a kilométer, akkor nem árt a vezetőt is megnézni, mondjuk ehhez már meg kell bontani a motort.
Mi a fenének raknál bele R4-et? Gyárilag elő van írva a 10w40 részszintetikus olaj. Ez kell bele, semmi más. Nekem van egy R6-om is, és abba is tilos belerakni az R4-et, mert nem ken normálisan, felhígul, és cserélgetni kéne egyfolytában. Ja és ez 16000-nél tilt.

Vegyél bele Castrol ActEvo-t, az hibátlan lesz bele!
wofwofwofowofwowofowfowfowfowf===
nem tumom mire érted wkwkowkéwmoékwjw, de igaz, írhatc bármit, ez így volt!
már bocs, de 525 és az 50ezres gyűrűcsere: wofwofwofowofwowofowfowfowfowf
Ahogy érzed,de grat!
Köszönöm a válaszodat! De inkább a KTM-450exc melett döntöttem! Találtam egy 2006-év végi-t 1.4millioba, ami szerintem igen csak jó ár egy ktm-ért, főleg egy nem 1 éves motorért!
Majd elvállik mennyire kell bütykölni, a havei tártaságomba eddig egyetlen egy embernek nem kellet hozzányulni a micihoz!
Egy ismerősöm volt akinek egy 525-exc je volt, neki 50000km-után csak gyürüt kellet cserélni!
Ez fogott meg a KTM-be!
Itt lenne e gépem!
Láncot meg ha elkezd csörögni.
Az R4 jó.
nah szal milyen olajat tesztek bele?full synteticust?segitsen vki plz

vezérmüláncot mikor érdemes cserélni rajta?
Kompromisszumot kell kötni,a 450exc-nek az 50 LeDRZ-se ellenfél,de viszont a drz-t nem kell állandóan bütykölni,hogy üzemképes legyen!
az az igazság,hogy mentem haverom 450exc-KTM-ével, és nagyon éreztem nagyon jól tudtam vele menni, pedig az nem 40Le!
Nem fényezni akarom magam de attól félek, hogy 1-2hónap mulva már kevésnek érezném a drz-t!
csak azért lenne a drz a választásom, mert a mostani motoromat csak abba számolják bele!
Nem kevés,azt sem tudod kimotorozni belőle komoly terepen.
nem kevés az a 40LE? Nyitott rendsterrel lesz valami teljesítmény növekedés? A többit a fuvókát, meg a légszűröt azért kérdeztem, mert olcson tudok a motorhoz!
Ezekkel egybevéve csak nől a teljesítménye, nem?!