És még annyit hogy mondják hogy a négyütemü Ktmek szarok..Szóval általában minden ultramenős gyerek(nem endurosokra gondoltam hanem aki a falu/város főutcáján Fépucéron aranylánccal a nykában ecetere ecetere....) Ktmet vesz mer aza a legdrágább meg a legmenőbb meg a többinekisolyanvannemkemisolyankell de az olajszintet a büdös életbe nem nézi meg a vizet meg sorolhatnám..nos ezek alatt tényleg széthullik...De általában mivel ezeknek az embereknek nagy az ismerteségi körük gyorsan terjed hogy ilyen meg olyan hulladék...Persze hallottam én már olyan Xr400ról aminek gyári hibás volt a váltója és még bejáratósan tönkrement mer lenyalta a fogakat...! Szóval mindenki hibázhat Japán Osztrák is!
Hát én annyit tennék a vitához hogy mindkettő qrva jó! Szóval nekem 250 exc 2-tm van 2005ös és kb 11000km! Eddig még csak telószimeringet meg kopóalkatrészt cseréltem és még mindig jó! Spy 14 illetve kokodrz a tanú együtt szoktunk menni! Ebből kb 8000 terep(annyit azért megjegyeznék hogy mivel alfödön lakunk nem éri nagy terhelés terepen a motorokat.Lehet ha hegyekben lett volna dugócsrés lenne de nem niztos)3000km aszfalton de ezt általában 1keréken (lásd videoimat hogy 1 kicsit fényezzem magam )! Mondjuk én rendes gazdi vagyok aki nálam többet mos légszürőt az vagy hülye vagy mosásmániás De a váltóban is időben cserélem az olajat meg ilyesmi...! Drz ammeg japán úgyhogy baja nem lehet Alkatrészre visszatérnék: A Ktmhez minden DE TÉNYLEG MINDEN 2 napon belül itt van..Hagytam el két csavart zsembery méretre küldte..postán! Árakról annyit hogy teljes motorfelujitást kiváncsiságból megkérdeztem 100000munkadíjjal és az összes tömitéscserével gyári alkatrésszel szakszervízben...Sztem tűrhető!
Sziasztok.Olyan problámám van a drz-vel,hogy nem nyom fel elegendő olajat a tartájba akár meddig járatom.Olaj menyiség az meg van azt már leellenőriztem,olajszivatyút is tetem már bele egy másikot semmi.Van ott a blokk elején bal oldalt egy viszatérő vas cső kicseréltem egy átlátszóra,és olyan mintha levegőt lökne néha-néha pedig a blokba benne az olajmenyiség.Nem ismerem a blokk belsejét nem-e ott van valami szétcsúszva vagy leszakadva azért szív levegőt.Ha valaki találkozott már ilyen problémával kérem segítsen. elérhetöség:dugo@pr.hu 0620 3 254763
Sziasztok!
Tudtok olyan helyet, ahol DRZ 400 S-hez tudnak adni küllőket? A hátsó keréken 2 elfáradt, de lehet 1-2 pótot is vennék, biztos ami biztos . Én eddig csak szettben találtam, de nem szeretnék feleslegesen kiadni érte annyit.
Valamint hátsó kerékre kellene terep- és endúró gumi is. Az eredeti Bridgestone eddig bírta, hasonló minőségű kellene persze minél olcsóbban.
Esetleg vélemények, tapasztalatok, ötletek, ajánlatok?
Előre is köszi!
Hello!
Én nem vitatkozom senkivel. Nekem már 1,5 éve van DR-Z S -em, 10700km van benne, ennek több,. mint a felét terepen löktem bele. Azt nemtom, hogy mi kőkeményen endúrózunk, vagy sem :) , annyit tudok, hogy nagyon szoktunk menni, 90-100km/h a tempó, ha a terep engedi :), kanyarban keresztbe, siratófalmászás, dagonyázás, nagyon ritkán pályázás cross és endro körön.
Én nem sajnálom a gépet, de azért vigyázok is rá, és hát ma is olyan, mintha még zsír új lenne. :)
Minden gyári rajta, kivéve a kipufogódobot, Lánc, lánckerekek, fékbetétek, meg minden még a gyári, és nem is kopik, pedig tényleg van használva rendesen.
tavasszal és ősszel terepezek, nyáron túra, pl 1 hete 620km vertem bele 2 nap alatt egy túra alkalmával. És semmi gond a géppel, tökéletesen működik. Aszfalton 1 tank benyóval, ami 10 liter, elmászkálok 250 km-t. Terepen kb 150-170 km-t.
Ja és az a lényeg, hogy terepen ki sem tudom használni a gépet teljesen, aki meg azt állítja hogy kevés ez terepre, az hazudik, vagy nem is motorozott még ilyennel. :) Tény és való, hogy ez nem cross motor! nem arra találták ki hogy ugratóról ugratóra pattogjunk vele, ez enduro, mégpedig a javából.
Nekem az tettszik benne rohadtul, hogy terepezni és túrázni egyaránt tudok vele.
na elzsibbadt az újjam, mentem
Semi gáz nincs az irományoddal,csak vannak emberek (zoozee) akiknek a kőkemény endúrózás arról szól ho a 100kilós 60Le-s motorját dobálja eggyik ugratóról a másikra.Szerintem meg minden viszonyítás kérdése,szerintem akár 1 125-ös Mtx Hondával is lehet kőkeményen endúrózni csak megfelelő társaság kérdése.
Én 1 hónapja vagyok DR-Z tulaj, és már az első kilométereken hallottam ezt a fajta ciripelő hangot. Nem hangos szinte alig hallani. Beszéltem egy pár DR-Z-sel és mondták, hogy ők is hallják a saját motorjukban. 1000 km-es szervizkor mondták, hogy semmi gond ezt minden DR-Z-ben hallani.
mér s-essel nem lehet döngetni mint a gép? úgy írod mintha lehetetlen lenne...
sokan vesznek E-st és félgázon se mennek vele...valaki meg kihasználja az S-est
nemvágom mi olyan gáz az irományomon...namindegy
beleolvastam topikba nagyon jó....és tudom, hogy a drz a legjobb......
de ami nagyon tetszett idézem:
"haveromnak van egy S-es dr-zje 75.000nél jár...................blokkja bontatlan...és nem csak pötyög vele...crossozni is szokott persze nem versenyszinten...endurózni kőkeményen"
hát már az s-es drz-vel is lehet kőkeményen endúrózni?
ezt nem fikázásból írtam csak olyan aranyos volt mikor olvastam
Szerintem nem érdemes túlspirázni ezt az árvélemény dolot. Más a véleményünk, és kész. Ha szerintem megérdezel 100 erdurost/crossost, hogy szerinte melyikhez olcsóbb az alkatrész, kötve hiszem, hogy a Suzit mondanák többen. Mondom, szerintem.
Kishapsit kellene megkérdezni, ő a nagy KTM szerelő.
Az egymás minősítgetését meg inkább hagyjuk, akkor inkább a 2t vs 4t vagy az RS125 topicba menj, ott divat az ilyesmi, de itt, meg a terepmocis topicokban nem.
Erős nyakat!
Ti marhára el vagytok tályolodva! Ennyi baromságot összehordani, csak nevetni tudok!
Ti csak valami suhanc motorosok vagytok, annyi eszetek van a motorozáshoz hogy csak a gázt huzzátok!
Nincs igazatok, KTM-enyhén olcsobb az alkatrész, mint egy DRZ-hez, csak nézzetek jól körül azt rájöttök!
Én is hallok ciripelő hangot a bal elejénél,Én is kiváncsi lennék,hogy mi lehet az,de annyira nem zavar,hogy motorozás után fáradtan foglalkozzak vele.Én azt hittem,hogy a ventilátorhűtű hangja...
"Ha viszont hozzá kell nyúlni egy KTM-hez, nem fogy 100ezrekbe kerűlni, mint mondjuk egy DRZ esetébe!"
wwwwwweeeeeehehehehehehehehehe
mmmuuuuuuuuhahah
ahahahahahaaa
azt a betyár.....
azt a rettenetes.....
Ilyen kurvajót még nem is olvastam ezen az oldalon az utóbbi 3 évben.
Na jó, lehet hogy a "hogyan lehet kétüteműből négyüteműt csinálni?" kérdés űbereli, de nem sokkal.
Én most vettem egy zsír új drz e k6-os tipust akciósan 1,3 ért. Első nap egy siratón hanyatt estem vele és behorpadt a hűtő, elhajlott a kormány és a hátsó váznyúlvány. Szóval nem vmi erős felépítésű moci. De nagyon jól kezelhető. Ja és nem ment át műszakin mert nincs rajta duda és féklámpa.
Tudtok olyan helyet, ahol DRZ 400 S-hez tudnak adni küllőket? A hátsó keréken 2 elfáradt, de lehet 1-2 pótot is vennék, biztos ami biztos . Én eddig csak szettben találtam, de nem szeretnék feleslegesen kiadni érte annyit.
Valamint hátsó kerékre kellene terep- és endúró gumi is. Az eredeti Bridgestone eddig bírta, hasonló minőségű kellene persze minél olcsóbban.
Esetleg vélemények, tapasztalatok, ötletek, ajánlatok?
Előre is köszi!
Én nem vitatkozom senkivel. Nekem már 1,5 éve van DR-Z S -em, 10700km van benne, ennek több,. mint a felét terepen löktem bele. Azt nemtom, hogy mi kőkeményen endúrózunk, vagy sem :) , annyit tudok, hogy nagyon szoktunk menni, 90-100km/h a tempó, ha a terep engedi :), kanyarban keresztbe, siratófalmászás, dagonyázás, nagyon ritkán pályázás cross és endro körön.
Én nem sajnálom a gépet, de azért vigyázok is rá, és hát ma is olyan, mintha még zsír új lenne. :)
Minden gyári rajta, kivéve a kipufogódobot, Lánc, lánckerekek, fékbetétek, meg minden még a gyári, és nem is kopik, pedig tényleg van használva rendesen.
tavasszal és ősszel terepezek, nyáron túra, pl 1 hete 620km vertem bele 2 nap alatt egy túra alkalmával. És semmi gond a géppel, tökéletesen működik. Aszfalton 1 tank benyóval, ami 10 liter, elmászkálok 250 km-t. Terepen kb 150-170 km-t.
Ja és az a lényeg, hogy terepen ki sem tudom használni a gépet teljesen, aki meg azt állítja hogy kevés ez terepre, az hazudik, vagy nem is motorozott még ilyennel. :) Tény és való, hogy ez nem cross motor! nem arra találták ki hogy ugratóról ugratóra pattogjunk vele, ez enduro, mégpedig a javából.
Nekem az tettszik benne rohadtul, hogy terepezni és túrázni egyaránt tudok vele.
na elzsibbadt az újjam, mentem
akkor kezdek megnyugodni....lehet túl érzékeny vagyok még a "zajokra"
nade nemsoká elnyomom egy Yoshi-rendszerrel
sokan vesznek E-st és félgázon se mennek vele...valaki meg kihasználja az S-est
nemvágom mi olyan gáz az irományomon...namindegy
de ami nagyon tetszett idézem:
"haveromnak van egy S-es dr-zje 75.000nél jár...................blokkja bontatlan...és nem csak pötyög vele...crossozni is szokott persze nem versenyszinten...endurózni kőkeményen"
hát már az s-es drz-vel is lehet kőkeményen endúrózni?
ezt nem fikázásból írtam csak olyan aranyos volt mikor olvastam
Kishapsit kellene megkérdezni, ő a nagy KTM szerelő.
Az egymás minősítgetését meg inkább hagyjuk, akkor inkább a 2t vs 4t vagy az RS125 topicba menj, ott divat az ilyesmi, de itt, meg a terepmocis topicokban nem.
Erős nyakat!
Ti csak valami suhanc motorosok vagytok, annyi eszetek van a motorozáshoz hogy csak a gázt huzzátok!
Nincs igazatok, KTM-enyhén olcsobb az alkatrész, mint egy DRZ-hez, csak nézzetek jól körül azt rájöttök!
wwwwwweeeeeehehehehehehehehehe
mmmuuuuuuuuhahah
ahahahahahaaa
azt a betyár.....
azt a rettenetes.....
Ilyen kurvajót még nem is olvastam ezen az oldalon az utóbbi 3 évben.
Na jó, lehet hogy a "hogyan lehet kétüteműből négyüteműt csinálni?" kérdés űbereli, de nem sokkal.
Jó napot, erős nyakat!
Első nap sirató
Ez nálad a bejáratás?
Nekem a jobb oldali hűtőt kellett cserélni, 90 forint.
Jééé, hogy nem megy át a műszakin féklámpa nélkül?
Még a SMKP-okon is kötelező!