ők igen, de spy a másik kettőről beszélt, szal csak leszögeztem hogy narancsok és kékek 2000-ben még nem voltak versenyben igazán, azóta csináltak két tuti MOCCOT.
Hát, nem egy kategóriába. Márcsak azért sem, mert a WR450F és az EXC525 is 2003-ban jöttek ki, a DRZ meg 2000-ben. 3 Év azért nem mindegy. A Suzuki azért nem is fejlesztett eben a kategóriában, mert tisztán látszik, hogy a hobbiversenyzőket célozza meg ezzel a géppel. A Suzukinak nem is volt soha nagymenő gépe ebben a kategóriában, bár a DR 350-el is simán versenyeztek. Szal ezek a különbségek. Ha megnézed hogy mi volt 2000ben a Yamahának meg a KTM-nek, akkor csak a DRZ volt a legütőképesebb a 3 közül nem? Vagy melyik a versenyendúróbb a TT vagy az LC4 400? Egyszerűen a nyunyuki nem akar fejleszteni ebben a kategóriában, mert szerintem leszarja a versenyt, inkább a szupersportra koncentrál, a DRZt meg így is viszik mint a cukrot még ha hozzá sem nyúlnak 5 évig akkor is.(Bár már ugye hozzányúltak)
Köszi sráccok most már tudom legalább...
Ugyanakkor kicsit elszomorodtam mert én utcára szerettem volna az e-t mivel azért mégiscsak 10le... Supermutoként mégiscsak jobb az E nem? Ésa méretbe futóműben van különbség?
Hi mindenkinek. Nem rég keztem motorozni. Jelenleg egy Suzuki DR 250R-em van. Tud rá valaki valami jó kis sportdobot? A következő kérdésem: megtudjátok mondani mi a különbség a Suzuki DRZ 400S és a 400E között? nagyon érdekelne! Várom válaszotok. Üdv!
olcsó igénytelen a blokkja...lájt terepre jó...
valszeg ezé viszik minta cukrot...de amugy szerintem is jó motor a maga nemében
Ugyanakkor kicsit elszomorodtam mert én utcára szerettem volna az e-t mivel azért mégiscsak 10le... Supermutoként mégiscsak jobb az E nem? Ésa méretbe futóműben van különbség?
S:
- fémtank
- 2 személyes
- index
- enduro gumi
- km óra
- hátsó lábtartó
- 40LE
E:
- műanyag tank
- 1 személyes(nehezen vizsgáztatható)
- bütykös gumi(gyárilag)
- csak egy napi km számláló
- 50LE
kb a gyár szerint ennyi a különbség
HOGY VANNAK NÁLA KEMÉNNYEBB GÉPEK AZ EGY DOLOG.
Ezzel az erővel pl. az NSR250R SP se kökemény pályagép,mivel CBR600RR erősebb
de szerintem a "versenygép" jelzö tulzás