Hali.
Hétvégén nyílt nap lessz a kalocsai reptéren!
Kimondottan a supermotóknak fekszik a pálya.
Én megyek tuti.
Gyertek minél többen!
Ha van kérdés www.kaloring.hu
Vagy írjatok nekem a mobilcentrum.emitelnet.hu -ra
Hi!
Bicikli km-óra van fent,ami mm-re állítható.Elvileg pontos.Így142-t bír.Ahogy olvasom,még ez is rövidebb az S-eseknél.De 100 felett már nem érzem túl bitangnak-bár ez viszonyítás kérdése...
Próbálgattam csúsztatni is,de ahhoz sztem még ez is hosszú.Bár aki keni-vágja,annak biztos megy így is...
A kerekedben benne van a gumiszorító?Az mocskosul elcentírozhatja.Ha endúró gumi van fent és utcai keréknyomásokkal mászkálsz,szerintem azt vedd ki a pi-ba.Legalább elölről.
Amúgy ha fent van az eleje,már én sem kuplungolászok,csak felvételnél.Viszont a jobblábam mindíg a féken feszül!
Na haller.
Az enyém nem szitál egyáltalán.
Szerintem centíroztasd ki az első kereket, meg a csapágyat is nézesd meg.
Meg a telóbeállításra is figyelj, hogy mind2 szár ugyanúgy legyen belőve.
nemtom de nektek is 120km/h felett szitál mint a picsa?attol félek kikurja az első kereket szarul van beállitva a telom v miért?számit h elől drz sm telom van?nemtom miért szitál igy de igen zavar max 140körülig mertem neki tolni,ott már valoságos 8ast ir az első kero
Hello déerzések!
Ja nekem is csak 1-be jön ki gázadásból kerékre, olyan 20 km/h felett kicsivel nyél és már jön is.
Énsem vagyok nagy 1kerékmájer, meg amúgysem, csak felveszem és amíg sikerül nyomom, de csak 1 be, mert nekem is volt már borulásom keróból és valahogy inkább hanyagolom, a kifékezéses holtpontos technikát meg megtanulni az kemény, ez inkább gerre haverom reszortja .
Hé mondjatok má valamit DR-Z S-esek(gyári áttétellel,gumival,pufóval) mennyit megy maximum a gépetek?
Az enyém 153 km/h -át tud.
Ezt csak úgy kiváncsiságból kérdezem. (tudom nem speed motor )
Ja meg gyorsulást mért valaki már neki.
Sokan alábecsülik ezeket a gépeket, főleg az autósok, aztán meg csak pislognak előre, a lámpánál, hogy hová tűnt a hülye sárga motoros.
én még nem mértem le, de holnap megteszem!
na cső
Nekem még bütykös gumi van a gépen . Én is másodikban kezdem a kerekezést (kuplungal) néha ha vagyok elég ügyes és a holtpontot megtalálom egész jól sikeredik, Most gyakorolgatom a váltás keréken,én csak egy pillanatra visszaeresztem a gázt és váltok,majdnem szívtam mert már a holtponton átbillentem váltáskor,csak egy kicsi hiányzott,hogy a motor gyorsabb legyen nálam,magam se tudom,hogyan de megúsztam. Az enyém aszfalton 152 megy de akkor már kicsit be kell húznom magam
g.gábor ha egykeréken vagy ne kuplungolj csak engedd vissza a gázt és nyomd fel a váltott semmi baja nem lessz általába így váltanak a motorosok keréken..
Hali!
Nekem az sm kerékről elfogyott egy guma a gyakorolgatással. Ahhoz hosszabb áttételem van,úgy nekem is csak 1.be áll ki gázra,2-be alá kell kuplungolni az tuti.Na azt hittem,hogy a kuplungom tapad lassan össze.Mire elkopott a gumi,addigra jöttem rá,hogy egy kicsit először elforgatta a kereket,azután indult el az eleje felfelé,de akkorra már esett a fordulat is sajna.Pedig nem trutymó gumi volt.Most egy kopott slick van fent,na ezzel emeli szépen.
Viszont a fent megtartással gondok vannak.Há fosok.Nem merem elég magasra emelni,így meg nagyon gyorsul a gép.Meg váltani kell hamar.
Amúgy jobb ám füvön esni .
Úgyhogyinkább ott gyakorlatozok néha.De inkább csak megyek.Amit bírok.
Csá.
Szerintem.
A kerekezés nem cseszi a váltót,állítólag a DRZ-jét csak az cseszi szét,ha ugratóról érkezve beletaposol.
A láncot meg a gumit,na azt cseszi.Nekem az E-s 2-be gázra kiáll,oszt lehet húzni.Bár én fosok,hogy ledob.Robogóval 5X estem hanyatt eddig... Így annyira nem erőltetem.
Csá
Én használtan vettem, de gyári volt rajta minden, nekem 4000 van benne és a fékbetés és a lánc is gyári még. Bár az első fékbetétnek nem jósolok sokat...
VAn egy drz -m ha minden igaz akkor holnap lesz rá egy teljesen nyitott kipufogóm,szerintetek kell valamit állítani a gépen,hogy jó legyen? Mondtak nekem olyat, hogy több anyagot kell neki adni,hogy ne legyen túl nagy az öblítés,vagy,hogy szelepeket kellene állítani...
Aki ujjonan vette a DR-Z jét az írja má le hogy neki meddig tartott a gyári lánc és a fékbetétek!
Nekem 1,5 éve van meg és a betétek még faszák, de a lánc már kezdi megadni magát, amúgy kenem mindig rendesen jófajta iPonennal.
Kössz
Igen nagy a csend...
Mindenki elment motorozni?
Vagy ha valaki leírja hogy esetleg hibája is lehet a DRZ-nek,akkor átmentek más fórumra?
Netán a szám büdös?Akkor befogom...
Íziájder!
Még nincs deklivédőd?Én a helyedben tennék mindkét oldalra.... Én már bebuktam ezt
Tudom-tudom motorozni a kerekeken kell
Ja,végre esett az eső!Ezt már szeretem!
Szerintem a Lucas-sal sem jársz rosszul. Én rengeted pozitívumot hallottam róla. Egyébként a gyárinál is lehet a "gyáriságot" kell megfizetni nem a minőséget. A tied a döntés, de sztem jó a Lucas. A maradék 2 rugóból legalább lemoshatod normálisan a motort
Hétvégén nyílt nap lessz a kalocsai reptéren!
Kimondottan a supermotóknak fekszik a pálya.
Én megyek tuti.
Gyertek minél többen!
Ha van kérdés www.kaloring.hu
Vagy írjatok nekem a mobilcentrum.emitelnet.hu -ra