Tapasztalatokat szeretnék, hogy ha egyszer cserélni kell majd a láncot cserélni, még most nem mert 6K km van benne akkor végtelenítettet (legalább akkor faszán lezsírzom a villát, mert ki kell szedni a cserénél) vagy patentszemeset érdemes rakni, mert mondjuk jóval olcsóbb. Egyátalán lehet venni végtelenítettet?
Szia Orni!
Ha pumpálod be a zsírt akkor annak előbb-utóbb ki kell jönni, szerencsés esetben bal és jobb oldalon is. Ha nem megy, akkor szerintem szedd szét az egészet, mosd ki, zsírozd meg, rakd össze. Az én DRemhez 35000Ft körül volt az összes csapágy, csapszeg meg ilyesmi, mert az előző gazdája elhanyagolta a zsírzását. A tömítő gumik nem hinném hogy tönkremennének attól, hogy a zsír kijön mellettük, elvégre így találták ki a japán mérnökök.
A zsírzógombot nem cserélgetném, mert szétszedi az alumíniumban a menetet. Autósboltban is kapni ilyesmit, vagy a gyári se lehet olyan nagyon drága.
Ha valaohova bemegy valami akkor onnan ki is kell jönnie én is most akarom megzsirozni,3hónapja vettem zsirzot csak zsirt nem sikerült milyen zsirt használsz?
Szia ! Nekem a haverok, akik szerelik és persze értenek is hozzá, megtiltották, hogy zsírzófejen keresztül zsírozzak. A kérdésemre mér', azt mondták, hogy kinyom ott v-mi tömítést és így többet árt mint használ. Így hát marad az évenkénti szétszedősdi.
Na akkor én azt javasolnám, hogy tegyük azt a B.gyarmati utat szeptemberre. Az szerintem többeknek jó lenne. Az augusztus mindenkinek teli van programokkal...
Hama összeállítottam ez észrevételeimet. Nem szoktam túl sűrűn szerelgetni a DRZ-t (mert ugye azt nem kell) A minap azonban szereztem egy zsírprést azon felbuzdulva, hogy majd bezsírozom a hátsó lengőkar részeit. A motorom 2002 DRZ –E tipus. 2005 ben zsíroztam be utoljára a részeket (feltéve hogy akkor sikerült).
A hétvégén jött a zsírprés, rádugtam a zsírzófejre, nyomtam mind süket a csengőt , s a zsír csak ott jött, ahol a prés meg a fej találkozott. Valami itt nem stimmt gondoltam, úgyhogy egy 7-es villáskulcs segítségével szétszedtem a zsírzófejet (2 részből áll), majd csak úgy simán csatlakoztattam a préshez. Semmi. Egy szöggel megjárattam a benne lévő golyócskát a rugó ellenében. Újabb próba, s máris keresztül ment a zsír rajta. Na, ekkor már volt egy használható zsírzófejem a 7-8 darabból. A zsírzófej a lengőkarba visszatekertem, a prést rácsatlakoztattam, s kezdtem pumpálni. Úgy tűnt mintha ment volna, (mellette sem nyomta ki) és közepesen nehéz volt nyomni, viszont nem jött kis sehol a zsír. Így fogalmam sem volt arról, hogy most ment bele, avagy sem… Na, ezt az egy működő zsírzófejet betekertem a berohadtak helyére, s pumpáltam, de semelyik csapnál nem jelentkezett a többlet, öreg zsír.
Kérdésem: kellene egyáltalán jelentkezni? Honnan tudom, hogy teli van?
S és Sm típusoknál nincs is zsírzó gomb. Ott honnan tudni, hogy zsiros-e a csapágy avagy sem?
gatyó és mez jött együtt kb 35.000.- postaköltséggel együtt
itthon nem lehet kapni ilyen gatyót...de ennyiér egy fox panthert kapsz ami nem alakitható át rövidgatyóvá
szóval még a hülyének is :-)
Ha valakit érdekelnek fox cuccok....ebay-ről....óccsóé.....tudok segíteni
Ennyire azért nem vagyok amatör csak a tisztán látás érdekében : amiről beszélsz az a húzó illetve a nyomó csillapítást állító csavarok! kiderítettem, sajnos az e-n nem lehet előfeszítést állítani.mindenesetre kössz.
Valaki meg tudná mondani hol tudok venni gyári DRZ-E fejidomot?
Tapasztalatokat szeretnék, hogy ha egyszer cserélni kell majd a láncot cserélni, még most nem mert 6K km van benne akkor végtelenítettet (legalább akkor faszán lezsírzom a villát, mert ki kell szedni a cserénél) vagy patentszemeset érdemes rakni, mert mondjuk jóval olcsóbb. Egyátalán lehet venni végtelenítettet?
De azért köszi.
Fent van Pesten a kipuff!
Orninak köszönet érte!
Ha pumpálod be a zsírt akkor annak előbb-utóbb ki kell jönni, szerencsés esetben bal és jobb oldalon is. Ha nem megy, akkor szerintem szedd szét az egészet, mosd ki, zsírozd meg, rakd össze. Az én DRemhez 35000Ft körül volt az összes csapágy, csapszeg meg ilyesmi, mert az előző gazdája elhanyagolta a zsírzását. A tömítő gumik nem hinném hogy tönkremennének attól, hogy a zsír kijön mellettük, elvégre így találták ki a japán mérnökök.
A zsírzógombot nem cserélgetném, mert szétszedi az alumíniumban a menetet. Autósboltban is kapni ilyesmit, vagy a gyári se lehet olyan nagyon drága.
Hama összeállítottam ez észrevételeimet. Nem szoktam túl sűrűn szerelgetni a DRZ-t (mert ugye azt nem kell) A minap azonban szereztem egy zsírprést azon felbuzdulva, hogy majd bezsírozom a hátsó lengőkar részeit. A motorom 2002 DRZ –E tipus. 2005 ben zsíroztam be utoljára a részeket (feltéve hogy akkor sikerült).
A hétvégén jött a zsírprés, rádugtam a zsírzófejre, nyomtam mind süket a csengőt , s a zsír csak ott jött, ahol a prés meg a fej találkozott. Valami itt nem stimmt gondoltam, úgyhogy egy 7-es villáskulcs segítségével szétszedtem a zsírzófejet (2 részből áll), majd csak úgy simán csatlakoztattam a préshez. Semmi. Egy szöggel megjárattam a benne lévő golyócskát a rugó ellenében. Újabb próba, s máris keresztül ment a zsír rajta. Na, ekkor már volt egy használható zsírzófejem a 7-8 darabból. A zsírzófej a lengőkarba visszatekertem, a prést rácsatlakoztattam, s kezdtem pumpálni. Úgy tűnt mintha ment volna, (mellette sem nyomta ki) és közepesen nehéz volt nyomni, viszont nem jött kis sehol a zsír. Így fogalmam sem volt arról, hogy most ment bele, avagy sem… Na, ezt az egy működő zsírzófejet betekertem a berohadtak helyére, s pumpáltam, de semelyik csapnál nem jelentkezett a többlet, öreg zsír.
Kérdésem: kellene egyáltalán jelentkezni? Honnan tudom, hogy teli van?
S és Sm típusoknál nincs is zsírzó gomb. Ott honnan tudni, hogy zsiros-e a csapágy avagy sem?
Milyenek a tapasztalataitok?
A rajzok közül az 1-E 2-S 3-Sm 2006-os verziók
itthon nem lehet kapni ilyen gatyót...de ennyiér egy fox panthert kapsz ami nem alakitható át rövidgatyóvá
szóval még a hülyének is :-)
Ha valakit érdekelnek fox cuccok....ebay-ről....óccsóé.....tudok segíteni
Előre is kösszi! Üdv: mátééé
itt egy pont:
http://www.hasznaltauto.hu/2179074_suzuki_dr_1993
Szerintetek dr 350 jó kezdő endúrónak?
Válaszokat kössz!