DRZ 400 E-m van, azon nagyon szép hangú, eléggé hangos kipufogó van. Arra gondoltam lecserélem egy gyári S típusúra.
Mi a kettő jözött a különbség?
Kompatibilis az egyik a másikkal?
Ha kicsit erőtlenebb lesz a motor, az nem baj, úgyis csak ritkán van kihasználva mind az 50 ló.
Sziasztok,új vagyok!
A problémám az hogy a 2004 es DRZ400S önindítóm szét van kapva és az abban lévő lamellák kopottak,és sehol nem tudok szerezni...
Esetleg valakinek valami tipp,vagy valakinek bontott önindító?
Ha valaki tudna segíteni,megköszönném!
Krisz
persze! nyomod a kart amíg megfogja a kompresszió, ezután behúzod a dekompresszort, kicsit túlnyomod a berugót(kb 2cm-t) visszaengeded a kart teljesen, majd tiszta erőbül rárugsz. nekem bejött!
érdemes egy gyárit lemásolni ami előtted van és tudod a méreteit...csak az erőkar miatt hogy ne legyen nehezebb felemelni
egyébként még annyi,hogy a gyárinál picit magasabbra kell csinálni...pl 2-3 centivel,hogy sm szettel is aláférjen egyébként akkor már SOKKAL nehezebb felemelni mert lejjebb került a súlypontja
Hali tudna nekem valaki olyanba segiteni hogy vettem a drzmre ledes indexeket, és hát a relét nem tudom negyon bekötni, vagyis nem tudom melyik részére rakjam mert csak 2 kábel jön ki a reléből, nem 3 mindt általába.
DRZ 400 E-m van, azon nagyon szép hangú, eléggé hangos kipufogó van. Arra gondoltam lecserélem egy gyári S típusúra.
Mi a kettő jözött a különbség?
Kompatibilis az egyik a másikkal?
Ha kicsit erőtlenebb lesz a motor, az nem baj, úgyis csak ritkán van kihasználva mind az 50 ló.