sziasztok,
el tudná nekem valaki magyarázni a drz 400 müszerfalnak a gombok jelentöségét, és hogy mi micsoda? nemrég sikerült vennem egyet, de a müszerfalat nem vágom. az idöt is csak véletlen sikerült beállítanom :)
elöre is köszönöm
szerintem nem
láncot vetem 17000 ft ért RK de van olcsoban is drágában is
féket vetem már 5000 ért meg 8000 ért is
fogaskerék elsö olyan 3500 körül van JB
kb ennyi ja gyertya volt 5000 légszürö 4000
szoval valahogy igy
a cserélye hát az ki hogy használja a terep tudja enni
de hát ott hajtis a ember mondjuk városba is van hulligánkodás
3-szor 3 az sose volt 6 :D vagy milyen számrendszerben?
amúgy ekkora lyukat kell vágni inch-ben a légszűrő tetejére, ehhez meg van adva hogy mekkora fúvóka kell és akkor jó lesz
ez igy van
olaj cserét én olyan 1200 km-nként csinálok
levegö szüröt ha terpen megyek és beleszaladok egy elötem lévö kedvesbarátom porfelöjébe rögtön tisztitom de mindig elenörzöma hogy nem koszose
és meg hálálja mert idáig csak kopo alkatrész cseréletm rajt mint lánc fékbetét stb
és most is indul királyul sm szetel meg ha szépen lemosod
még a csajok bugyija is le csuszik ,
ha érted
Köszönöm a gyors választ:) Olyan sokat nem akarunk ketten mozogni azért:D túlzásokba nem szeretek esni:D szerintem mindenki tudja hogy egyedül jó motorozni:D azt a jó kis élményt nem gyakran szeretném elrontani:D csal udvariasságból vinném néha el:D nah meg persze jó mert nyáron nem kell majd kiállni a kocsival hogy áthozzam hozzánk:) úgy látom sok olvasásgatás után hogy 90% a tulajoknak meg van elégedve ezzel a motorral. szerintem első nagymotornak tökéletes lesz:) mivel még fiatal is vagyok tökéletes lesz baromkodni:D
tegnap igen és nagyon jó volt nem fáztam semmit
söt tul melegem is volt pusza kézel döntötem két fát most ott szélesebb lett de elkéne fürészelni mert egy kicsit furán helyeztem el
kár hogy nem mentük jót lehet ott hajtani fogos a talaj
szeva szivesen válaszolok kurvára unatkozok
bár itt ugy nézki hogy olyan hetente az divat hogy mi a kölönbség a E és S közöt
szoval mint te is irtad a S városi felszerelésel van elátva
meg még 10 le minusz kb de egész jó kezdö és elmocorog terepen is a bandába hajtja egy két srác és nem mozognak rosszúl vele
de én inkább vennék E mert csak jóbb az a kis plusz lóreöcske
pl a enyém redszámos és hajtom terepen is meg városban
csak kereket kell benne cserélni ennyi
sok mindenre kiváloan alkalmas jó hobbi motor munkábajáró és hulligánkodni is lehet vele
spec turázásra kényelmetlen föleg kétszemélyel a vékonyka ülés miat, de a szerlem majd áthidalja és ha ketévágot a ülés akkor veszel egy turagépet ha sokat mozoktok keten vele
és a másik olaj cserére oda figyelni és akkor nem szokot általába bajlenni vele
EZEK SAJÁT TAPASZTALATOK
jó motorozást
Jajj és elfelejtettem azt is hogy mi a különbség az e és az s széria között? mondjuk s szériásat veszek mert van műszerfal és indexek ami jól jön pl városban:)
Sziasztok. Információ gyűjtés céljából írok. most rakom le a jogsit nagymocira. és hát motorválasztás előtt állok. sok tesztet ovlasgattam és én a drz 400-at találtama legjobb választásnak. strapabró és nem költséges motor. van felénk sok terep ahol lehet endúrózni. de viszont aszfalton is szeretnék közlekedni barátnőmmel. véleményetekre lennék kiváncsi hogy arra alkalmas e eza motor hogy pl melóba bejárjak vele és hogy néha barátnőmmel(felér egy nagyobb hátitáskával az ő kis 50 kilójával:)) elmenjek motorozni. és még arra is kiváncsi vagyok hogy télen jóval olcsóbbak a motorok? vagy csak mese...? előre is köszönöm válaszotokat:)
de segitségnek ennyit tudok adni.
el tudná nekem valaki magyarázni a drz 400 müszerfalnak a gombok jelentöségét, és hogy mi micsoda? nemrég sikerült vennem egyet, de a müszerfalat nem vágom. az idöt is csak véletlen sikerült beállítanom :)
elöre is köszönöm
Én tudok egy jót
de akkor 2x2 se öt ezek szerint
láncot vetem 17000 ft ért RK de van olcsoban is drágában is
féket vetem már 5000 ért meg 8000 ért is
fogaskerék elsö olyan 3500 körül van JB
kb ennyi ja gyertya volt 5000 légszürö 4000
szoval valahogy igy
a cserélye hát az ki hogy használja a terep tudja enni
de hát ott hajtis a ember mondjuk városba is van hulligánkodás
amúgy ekkora lyukat kell vágni inch-ben a légszűrő tetejére, ehhez meg van adva hogy mekkora fúvóka kell és akkor jó lesz
Eladnám No Fear Rogue mezem, nem használtam ugyanis nagy rám!
Ha esetleg v.kit érdekelne
olaj cserét én olyan 1200 km-nként csinálok
levegö szüröt ha terpen megyek és beleszaladok egy elötem lévö kedvesbarátom porfelöjébe rögtön tisztitom de mindig elenörzöma hogy nem koszose
és meg hálálja mert idáig csak kopo alkatrész cseréletm rajt mint lánc fékbetét stb
és most is indul királyul sm szetel meg ha szépen lemosod
még a csajok bugyija is le csuszik ,
ha érted
söt tul melegem is volt pusza kézel döntötem két fát most ott szélesebb lett de elkéne fürészelni mert egy kicsit furán helyeztem el
kár hogy nem mentük jót lehet ott hajtani fogos a talaj
bár itt ugy nézki hogy olyan hetente az divat hogy mi a kölönbség a E és S közöt
szoval mint te is irtad a S városi felszerelésel van elátva
meg még 10 le minusz kb de egész jó kezdö és elmocorog terepen is a bandába hajtja egy két srác és nem mozognak rosszúl vele
de én inkább vennék E mert csak jóbb az a kis plusz lóreöcske
pl a enyém redszámos és hajtom terepen is meg városban
csak kereket kell benne cserélni ennyi
sok mindenre kiváloan alkalmas jó hobbi motor munkábajáró és hulligánkodni is lehet vele
spec turázásra kényelmetlen föleg kétszemélyel a vékonyka ülés miat, de a szerlem majd áthidalja és ha ketévágot a ülés akkor veszel egy turagépet ha sokat mozoktok keten vele
és a másik olaj cserére oda figyelni és akkor nem szokot általába bajlenni vele
EZEK SAJÁT TAPASZTALATOK
jó motorozást
Csak most kapcsoltam be a gépet, de nem volt valami meleg ma, mondjuk az idő szép volt, majd legközelebb.
Te voltál kint?
Oké, tiszta sor. Köszönöm mindenkinek!
Tud Valaki eladó drz-t jó állapotban, nem agyonhajtva?
Azok a kormányra rögzíthető tükörtartók miről származnak?
Hol szereztél be olyat...
2: szivató kihuz
3: 2-3 x telibe huzni a gázt
4: kulcs elfordit
5: inditogomb nyomni
ha nem sikeredik ismételni
fontos inditás közbe nem huzni gázt
jó motorozást go go