Hali!
Láttam az adatlapodon, hogy telókkal foglalkozol.
Lenne egy kérdésem
Nekem szét ment az a gumi ütköző a hátsó teleszkópomban. Azt, hogy lehet kicserélni illetve honnan tudok bele szerezni?
Válaszodat előre is köszönöm!
Végre találtam kapcsolási rajzot is, akinek nicns meg húzza le gyorsan, én most szeretnék az E- DRz re rakni S es digitális km órát, remélem ebből rájövök hogy kell bekötni. (ha egyáltalán működik) Sajnos már látszik meg volt bontva a bele, de ha valki Sóskút, Érd, Martonvásár környéki S es DRz vel rendelkezik lepróbálhatná a műszert ha nem jutok vele semmire, nagyon megköszönném
bowdenes a dekompresszor, a feszessége ne legyen túl nagy, lehet túl van feszítve ez miatt nem zár be a szelep teljesen, ha mégsem bocs hogy ilyen amatőr hiba merült fel bennem.
az elképzelhető, ajobboldali nem fordulhatott el mivel azt nem engedi a kiemelő szerkezet, de a bal oldali az tutti, mivel az forgott köbe-körbe, miközben éppen unalmamban tanulmányoztam, ugyanugy állitottam be a tengelyt, mielőtt vissza nem tettem mint ahogyan a jobb oldali állt, vagyis a leesztergát részel lefelé, de ez lett a vége
ma jól megszivtam,tegnap lekaptam a szelepfedelet és ma meg vissza, de valami nem stimmel a dekompresszoral, nem idul a moci meret halatszik hogy állandóan nyitva van a szelep, nics kompresszió, maga a dekomreszor funkció müködik, ha behuzom ugyis marad a kar és ha rárugok akkor visszaugrik, de ettől fügettelenül állandóan könyen lehet rugni mert elkszál a kompresszio, szóval nem keményedik fel a berugokar, remélem elég érthető voltam, van valmi ötletetek mit szurtam el, hogyan kel visszatenni a szelepfedelet,, mit hogyan kell állitani?
előre is köszi!
2003 előtt az összes drz-ben az a fajta volt. amúgy a racsnis is kalap szar, mert nyújtja a láncot.manuális az igazi, amiből kiáll 1 csavar és te állítod a feszességet
Nekem 650-es van, de a neutral-lal én is ciciztem. Én nálam a probléma az volt, hogy a váltónál lévő kapcsoló széthullott. Konkrétan egy darab réz érintkezőre van ráforrasztva a vezeték és az elengedett. Én átfúrtam azt az egész műanyag valamit és egy alátéttel + csavarral odaszorítottam. Szerintem örök élet + 1 nap...
Leszeded a kuplung oldalon deklit és a sok vas között szerintem megtalálod a vezetékét, illetve ezt a nem túl bonyolult szerkezetet.
Ja! Nem lehetne egy külön topic-ot nyitni ennek? Vagy van már? Lenne érdeklődő rá? Hiszen ennek a tevékenységnek nem elhanyagolható feltétele... Ott le lehetne írni minden részletet, és egy helyen lenne, mivel nem baj az ha megosztja a tapasztalatait az ember másokkal. Én mellesleg néha búvárkodom, és ott van egy olyan megoldás ahol leírhatod hol van a hely, mikre kell odafigyelni, mik az előnyei vagy éppen hátrányai, mire kell odafigyelni, megközelíthetőség stb... stb...
köszi, egyenlőre csak pár bosszantó apróság lenne,1.a lábtartónál van valami kapcsoló, az mi lenne, mi a funkciója?ugyanis nem történik semmi ha lenn, ha fenn van a lábtartó,2.nem ég a müszerfalon a Neutral, vagyis az üresben lévő izzó, izzót, kábelezést, csatikat átnéztük minden ok,honnan kapja a jelet, merre keressem a váltóban a jeladót, vagy mi a tipikus hibája?a kuplung kissé csúszik, igy eléggé rá van állitva a kábel és elég fenn fog, valamint elég nehéz megtalálni a semleges pontot vagy 1-be ugrik le, vagy 2+be, nagyon nehéz eltalálni, ennek mi lehet az oka?lamellák, acélgyürük, vagy rugók hibája okozzák?előre is köszönöm mindenkinek aki segiteni tud jótanácsokkal
XVII Rákoshegyen élek egy XR400-al, és úgy látom sokan motoroztok ezen a környéken: Pécel, Isaszeg, Kóka, Nagykáta, Gomba, Monor, Mende.
Tudnátok jól motorozható részeket megjelölni a térképen? Pl. a maps.google.com műholdas nézetben jobb fent a Link-re kattintva csinál egy linket az éppen mutatott helyről, azt lehet bemásolni a hozzászólásba.
A nagytarcsai részt, Ferihegyet és a péceli krosszpályát ismerem, de minden más jöhet! Köszönöm előre is.
Helló vasparipások!
Ötleteket keresek!
Kicsit meg lett regenerálva a morzsim (DR 650), és a régi hangja odalett...
Konkrétan kapott új hüvelyt, dugót, gyűrűt.
A régi jó "fiús" hangja -meglehetősen morcos, amolyan öblös volt- de miután meg lett csinálva, elkezdett "visszamutálódni" és kicsit "rapedtfazékos" lett. Más elváltozást nem vettem észre rajta. Mielőtt meg lett csinálva nem volt benne kompresszió (5-5,5 körül volt) és még akkor is megvolt az a tekintélyes hangja. Javítva nem azért lett, mert elkopott, hanem összetört benne a dugó. Tehát amikor a régebbi állapotában volt -amikor nem volt összetörve a dugó- akkor is megvolt a fiús hang... De akkor most hova lett?
Húúú. Kicsit kesze-kusza lett. Lényeg: Dugó törés előtt morcos hang. Törött dugóval morcos hang. Felújítva fazék...
Láttam az adatlapodon, hogy telókkal foglalkozol.
Lenne egy kérdésem
Nekem szét ment az a gumi ütköző a hátsó teleszkópomban. Azt, hogy lehet kicserélni illetve honnan tudok bele szerezni?
Válaszodat előre is köszönöm!