Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Láttam az adatlapodon, hogy telókkal foglalkozol.
Lenne egy kérdésem
Nekem szét ment az a gumi ütköző a hátsó teleszkópomban. Azt, hogy lehet kicserélni illetve honnan tudok bele szerezni?
Válaszodat előre is köszönöm!
Abba is má egy ilyen kell

hali,nemsokára tényleg mennénk felétek!
Egerlövőről nem ismer valaki endurosokat? 2drz röl lenne szó
Nézz ki a neten 3-4 neked tetszetőset, és nézd meg őket élőben. Ne sajnáld rá az időt és a lét. Utána tudsz dönteni! Én is így vettem.
Benne persze.15e a h.védő.
Mindkettő esetén alkudozhatunk is egy kicsit!
tessék, most hogy átlapoztam van benne más hasznos is, sajnos az ábrák nem a legszebbek :S http://www.thelaketavern.com/j...
Végre találtam kapcsolási rajzot is, akinek nicns meg húzza le gyorsan, én most szeretnék az E- DRz re rakni S es digitális km órát, remélem ebből rájövök hogy kell bekötni. (ha egyáltalán működik) Sajnos már látszik meg volt bontva a bele, de ha valki Sóskút, Érd, Martonvásár környéki S es DRz vel rendelkezik lepróbálhatná a műszert ha nem jutok vele semmire, nagyon megköszönném
bowdenes a dekompresszor, a feszessége ne legyen túl nagy, lehet túl van feszítve ez miatt nem zár be a szelep teljesen, ha mégsem bocs hogy ilyen amatőr hiba merült fel bennem.
az elképzelhető, ajobboldali nem fordulhatott el mivel azt nem engedi a kiemelő szerkezet, de a bal oldali az tutti, mivel az forgott köbe-körbe, miközben éppen unalmamban tanulmányoztam, ugyanugy állitottam be a tengelyt, mielőtt vissza nem tettem mint ahogyan a jobb oldali állt, vagyis a leesztergát részel lefelé, de ez lett a vége
TIPP! Nem lehet, hogy a deko tengelyét 180-fokkal elforgatva tetted vissza? Nekem a 650-esen sikerült...
ma jól megszivtam,tegnap lekaptam a szelepfedelet és ma meg vissza, de valami nem stimmel a dekompresszoral, nem idul a moci meret halatszik hogy állandóan nyitva van a szelep, nics kompresszió, maga a dekomreszor funkció müködik, ha behuzom ugyis marad a kar és ha rárugok akkor visszaugrik, de ettől fügettelenül állandóan könyen lehet rugni mert elkszál a kompresszio, szóval nem keményedik fel a berugokar, remélem elég érthető voltam, van valmi ötletetek mit szurtam el, hogyan kel visszatenni a szelepfedelet,, mit hogyan kell állitani?
előre is köszi!
Jó lenne egy külön topic, de nem sikerült nyitnom... Nyisson valaki hozzáértő, mondjuk `Enduro útvonalak` néven.

Valami hasonlóra gondoltam, ezt lehetne bővíteni:

http://maps.google.com/maps/ms...
2003 előtt az összes drz-ben az a fajta volt. amúgy a racsnis is kalap szar, mert nyújtja a láncot.manuális az igazi, amiből kiáll 1 csavar és te állítod a feszességet
Valakinek van tippje,hogy az E-be miért ezt a köcsög vezérmű-láncfeszítőt rakták? A racsnis sokkal jobbabb
Nekem 650-es van, de a neutral-lal én is ciciztem. Én nálam a probléma az volt, hogy a váltónál lévő kapcsoló széthullott. Konkrétan egy darab réz érintkezőre van ráforrasztva a vezeték és az elengedett. Én átfúrtam azt az egész műanyag valamit és egy alátéttel + csavarral odaszorítottam. Szerintem örök élet + 1 nap...
Leszeded a kuplung oldalon deklit és a sok vas között szerintem megtalálod a vezetékét, illetve ezt a nem túl bonyolult szerkezetet.
Ja! Nem lehetne egy külön topic-ot nyitni ennek? Vagy van már? Lenne érdeklődő rá? Hiszen ennek a tevékenységnek nem elhanyagolható feltétele... Ott le lehetne írni minden részletet, és egy helyen lenne, mivel nem baj az ha megosztja a tapasztalatait az ember másokkal. Én mellesleg néha búvárkodom, és ott van egy olyan megoldás ahol leírhatod hol van a hely, mikre kell odafigyelni, mik az előnyei vagy éppen hátrányai, mire kell odafigyelni, megközelíthetőség stb... stb...
köszi, egyenlőre csak pár bosszantó apróság lenne,1.a lábtartónál van valami kapcsoló, az mi lenne, mi a funkciója?ugyanis nem történik semmi ha lenn, ha fenn van a lábtartó,2.nem ég a müszerfalon a Neutral, vagyis az üresben lévő izzó, izzót, kábelezést, csatikat átnéztük minden ok,honnan kapja a jelet, merre keressem a váltóban a jeladót, vagy mi a tipikus hibája?a kuplung kissé csúszik, igy eléggé rá van állitva a kábel és elég fenn fog, valamint elég nehéz megtalálni a semleges pontot vagy 1-be ugrik le, vagy 2+be, nagyon nehéz eltalálni, ennek mi lehet az oka?lamellák, acélgyürük, vagy rugók hibája okozzák?előre is köszönöm mindenkinek aki segiteni tud jótanácsokkal
volt ilyenem, ha tudok segítek szívesen
Sziasztok,

XVII Rákoshegyen élek egy XR400-al, és úgy látom sokan motoroztok ezen a környéken: Pécel, Isaszeg, Kóka, Nagykáta, Gomba, Monor, Mende.

Tudnátok jól motorozható részeket megjelölni a térképen? Pl. a maps.google.com műholdas nézetben jobb fent a Link-re kattintva csinál egy linket az éppen mutatott helyről, azt lehet bemásolni a hozzászólásba.

A nagytarcsai részt, Ferihegyet és a péceli krosszpályát ismerem, de minden más jöhet! Köszönöm előre is.
Helló vasparipások!
Ötleteket keresek!
Kicsit meg lett regenerálva a morzsim (DR 650), és a régi hangja odalett...
Konkrétan kapott új hüvelyt, dugót, gyűrűt.
A régi jó "fiús" hangja -meglehetősen morcos, amolyan öblös volt- de miután meg lett csinálva, elkezdett "visszamutálódni" és kicsit "rapedtfazékos" lett. Más elváltozást nem vettem észre rajta. Mielőtt meg lett csinálva nem volt benne kompresszió (5-5,5 körül volt) és még akkor is megvolt az a tekintélyes hangja. Javítva nem azért lett, mert elkopott, hanem összetört benne a dugó. Tehát amikor a régebbi állapotában volt -amikor nem volt összetörve a dugó- akkor is megvolt a fiús hang... De akkor most hova lett?

Húúú. Kicsit kesze-kusza lett. Lényeg: Dugó törés előtt morcos hang. Törött dugóval morcos hang. Felújítva fazék...
Sziasztok szeretnék venni egy drz-t tud valaki valami jó tanácsot adni hozzá? mit nézzek mit nem szabad csinálnia?
Pesten van a VAS ?
Ilyenkor már hideg a gumi...
sziasztok!
pár hete lettem uj gazdája egy dr600-nak, lenne pár kérdésem a mocival kapcsolatban,van köztetek aki ilyen gépel bir, és segitene?