Az SM első villája fordított, más a lengőkar is (valószínűleg széleseb gumi fér el benne). Más a kormánykifli és a kerekek is persze. (A kerék kerületkülönbsége miatt más a műszer vagy a kihajtás is.)
A fordított teló keményebb, de azt fel lehet puhítani szerintem.
A simát (S) nem tudom mennyire lehet felkeményíteni SM-hez, itt többen írták, hogy nem nagyon. Esetleg sűrűbb olajjal.
De, hogy mennyire más a kettő döbbenetes. Ráültem unokatesóm S-ére és nem akart kanyarodni. Rendesen kűzdeni kellett vele. Ehhez képest az SM meg nem akar egyenesen menni.
szerény véleményem szerint amit hajtok az E tipusu
a vélemény hogy jó az a kis 50 LE-erö
és ugyan ugy cserélgetem benne a kereket megálja a helyét terpen is meg városba is
és a legfontosabb ha elesel nem horpad a tank
talána SM-nek a elönye lehet a forditot villa
de mivel nem hajtotam csak gondolom
Ilyen gatyóm van, a legtöbb méretből van most. Holnap jár le az aukció, de vaterán kívül is tudunk boltolni. Saját gyártmány, térd és csípőprotis, cordura! motoros nadrág link
Kabát is van többféle!
Azért kérdem, mert kezdő vagyok a témában, és nem tudom, hogy S vagy SM verziót vegyek-e. Pestre lesz főleg meg medvehagymát szedni, de a supermoto jobban tetszik.
Helló!
Lenne egy nagyon amatőr kérdésem (bocs, csak 20 oldalt olvastam vissza...): a DRZ400S-ből lehet supermotot csinálni, vajon az SM-ből lehet-e endúrót? Vagy csak az egyik "irányba" működik a dolog?
befogod dr-t mifene ,