Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

különbségek:

- Vezérműtengelyek
- E típuson : vékonyabb hengertalp tömítés
- E típuson: hajtókarszett elvileg erősebb (más a gyári cikkszáma és az ára is)
- karburátor is nagyobb az E-n, míg az SM-en CV karbi van addig az e-n már síktolattyús (mérete is nagyobb)

Tehát gyakorlatilag is lehet az SM-ből erősebbet építeni.

Én pl. hamarosan ezt fogom tenni:

- Hot Cams vezérműtengelyek (már megvan)
- E-s hengertalp tömítés (megvan)
- Keihin FCR karbi (sajnos ez még nincs meg, de gyűjtök rá)
- Leo Vince dob (ez már fennvan rajta új kora óta, de a könyökön fogok még varriálni)

Motorvezérlő elektronikában nem tudom még, hogy mi a különbség, de nekem bent van egy ideje egy Prop Tech box, ami elvileg iktatja a környezetvédelmi tiltásokat.
Én örülök, ha minél több fórumtagot ismerhetek meg személyesen.
szevasztok megvan az idei versenykiírás (DR-Z kupa)
bővebben az oldalukról:



Motoros Barátaink !

Örömmel értesítünk minden a homokban-sárban, erdőn-mezőn, hegyen-völgyön rosszalkodni szerető motorost, hogy az elmúlt években immár hagyománnyá vált DRZ márkakupa versenyei ( mivel az utód modell RMX450Z névre hallgat ) SUZUKI ENDURO MÁRKAKUPA néven, 2010-ben is megrendezésre kerülnek !



A márkakupa helyszínei, és időpontjai:

1. 2010 Május 16. Kiskunmajsa ( cross pálya és környéke )

2. 2010 Szeptember 19. Újszilvás ( cross pálya és környéke )

3. 2010 Október 03. Lakitelek ( cross pálya és környéke )



Kategóriák és futamok:

- SUZUKI ENDURO AMATŐR MÁRKAKUPA

- ENDURO OPEN

- CROSS OPEN

- QUAD OPEN







A SUZUKI futamban külön kerülnek értékelésre a DRZ, illetve az egyéb SUZUKI modellekkel induló versenyzők. Minden kategóriában az első hat helyezettet díjjazzuk, a pontok a nemzetközi szabályoknak megfelelően kerülnek kiosztásra. ( 25, 20,16,13,11,10,9,8,7 stb. ) A SUZUKI ENDURO MÁRKAKUPÁBAN szigorúan csak amatőr indulókat értékelünk, bár a rendezvény szinvonalát emelendő, szívesen látunk profi versenyzőket is a rajtrácson. A futamokról a megszokott módon a SPORT 1 televízió motoros műsora, FODOR DODOR jóvoltából negyedórás összefoglalókban közvetít.

A rendezvény sorozat keretében a következő tesztmotorokat is kipróbálhatjátok:

- RMX450Z ENDURO

- RMZ250L0

- RMZ450L0

- DRZ400E ENDURO

-LTF250 QUAD

Infovonal: Termol Robi: 30/525-1773, Király Laci: 70/368-1174



Motoros Üdvözlettel:



A RODEO RIDE 34 CSAPATA
Hello!
Ide én is elmennék veletek szívesen,természetessen csak ha mindenki elvisel így meghívás nélkül
Ez így már jól hangzik.
Agyaltunk rajta, de arra jutott a társaság, hogy nem autózunk 2*3 órát egy 20 perces ( jó esetben ) motorozásért.
Veletek viszont szívesen mennénk. Lehet használni a pályát Lakitelken?
Vasárnap összeröffen a banda és összeszedem a jelentkezőket.
Még egy kérdés: Ha jön két kolléga quad-al, mindenhol eltudnak menni? Gondolok itt a Tőletek tartó útra a quad tanyáig.
az húsvét ugye?
Hali! Én kérdeztem az "O" gyrű méretét. Köszi!
Kipufogó
-karbi
-vez. tengely
-sűrítési viszony
-elektronika
kb
az jó ha ennyire tetszik neked is én is nagyon szeretem!
más!
Ti mit szólnátok egy meghíváshoz?
Ápr. 03.-án lesz RMX teszt nap Lakiteleken!
eljönnétek hozzánk autóval, (hoznátok a motorokat) és innen elmennénk lábon a tesztnapra!
Meg megmutatnánk nektek mi hol szoktunk motorozni (Pl.homokbánya)
Na mivan?
Mindenki kidőlt?
Csak én iszom itt egyedül bées-cseppet?
Üdv.
Valaki tudja, h hogyan lehet gyári SM-ből több lóerőt kicsalni?
E-elektronika, karbi, ilyesmi...
Tehát elméletileg a 40-ből lehet 49-lovast csinálni gyári cuccok cserélésével? A két fajta blokk mennyiben különbözik egymástól?
(vműtengely. ilyesmi...)
Köszi.
Lehet ugyanakkora a lánc,ez pici különbség.

Valaki kérdezte az olajszűrő alatti "O" gyűrű méretét itt.Ma cseréltem,megmértem:12-es belső,2-es vastagság.Ebből adódóan 16-os külső
Matricázni szopás
Remek választás volt. Hétvégén nyomtam benne egy 150-est (km), és nagyon tetszik. Könnyű, kényelmes, örülök neki.
Hétvégén bogrács party a cross pályánkon, és az endurós rész fejlesztése.
Ha elkészülünk meghívlak benneteket..
hazudsz
ne fárasz na csá motoron ülni kell nem beszélni rola
amerikai piac szülte ezt a szépséget
Mo-n lehet kapni ilyen zöld idomokat, v egyátalán van KLX 400
már ezt nézd milyen motor
okés de ez megint nem motor téma utolsó napomon (ítéletnap) legyen a motoroké a téma
közelvan ,szabadtéri ,sok sör, remek társoság , és telitorokbol énkelheted a számokat de majd vissza térünk rá nem fogod meg báni
kicsit fura a kérdés de mentem már 4sebességes rmz450el
jól elvannak osztva sebbeségek
erröl ennyit
az nem most lesz még,de megnézném öket élöbe
vagyis hallgatnám
hello mindenkinek!
szerintetek a 4 sebeseges es az 5 sebbeseges rmz 450 nagy kulonbseg van?,melyik a nyomatekosabb?
agusztusba Vecsésen Kárpátia koncert kiválo ilyen hangulatal remélem jösz velünk