Segítségeteket kérném az ügyben, mert erre vonatkozóan nem találtam sehol semmit hogy:
A DRZ-S és a DRZ-SM elvileg ugyanolyan blokkal szerelt motor,
tehát mindegyik a széria 40Lovas motorral van hajtva.
Kérdés... HOGY a karbi is vajon ugyanaz lehet a két motoron?
Mert ugye az S és az SM áttétele az tuti külömbözik a nagyobb végsebesség miatt is... de vajon a karbit is kicsit megvariálhatták a hosszabb áttétel miatt?
csáó mindenki! köszi basacsabi és drz07 az infókat ! meghallgattam a tanácsotokat tegnap 5 kor hála van egy motorszerelő barátom , eljött szétszedtük a kuplungot vagyis csak a lamellákat néztük meg, hát aztmondta h elvan kopva de a cserére még nem érett meg, na jolvan összeraktuk szétszedtük a kuplungbowdent, tegnap 5 től este 8 ig ki be húzogatás, ami ott van a végén az a fél körívű kanyar az volt de nagyon durván berohadva és hála istennnek az volt a baja mert utánna kipróbáltuk faszán belett állítva a holtjáték is szal nyugodtan tudtam tegnap aludni! de minden esetre majd számítanom kell a lamella cserére is!
Köszi drz07 a vasárnapi déli szervízinfókat! teljesen kétségbe voltam esve h mi baja lehet !
Kedves Fórum társak.
Eladóvá vált egy protektoringem (13.500), és egy bukósisakom
(6.500ft).
Ha valakit érdekel keressen, várok néhány napot, és meghirdetem a fenti összegért.
Ha valakit a fórumról jelentkezik annak adok -10% kedvezményt.
Segítségeteket kérném az ügyben, mert erre vonatkozóan nem találtam sehol semmit hogy:
A DRZ-S és a DRZ-SM elvileg ugyanolyan blokkal szerelt motor,
tehát mindegyik a széria 40Lovas motorral van hajtva.
Kérdés... HOGY a karbi is vajon ugyanaz lehet a két motoron?
Mert ugye az S és az SM áttétele az tuti külömbözik a nagyobb végsebesség miatt is... de vajon a karbit is kicsit megvariálhatták a hosszabb áttétel miatt?
Várom válaszotokat!
Köszi Hello!