Hát én ezt így vettem... SM szettel... Nagyon jó motorikus és szép esztétikai állapot, fém fékcső, 320-as tárcsa, új lánc lánckerék (+van még egy lánc és lánckerék) hátul vatta új gumi (+ a régi 50%-s) Michelin pilot power, kis tükör + a gyári Alu polírozott deklivédő. Raptor SL Kipuff DB killerrel, hátul ledes lámpa. stb stb... Van hozzá még 2 liter motul 300V olaj. + megvan hozzá a gyári kék sárvédő csak lecseréltem mert nekem a fehér volt az álmom...De aki látta az is tudna róla mesélni hogy milyen gép.. Nem Terveztem hogy ilyen hamar eladom csak a családi vállalkozás nehéz anyagi helyzete miatt..
Amúgy a gyerek annyit mondott hogy a Finster dob van rajt és ennyi 6-7e km van a motorban is tehát semmi extra, de énis megnézném magamnak csak messze van....
Akkor most nem értem a sztorit... az S es végáttétele 44/15 és kb annyit megy mint a tiéd hosszabb áttétellel ugyanazzal a blokkal karbival valami itt nagyon szájenszfiksön
Az ilyen embereknek szoktam azt mondani, hogy menjen el a boltba és vegyen magának új motort...azon nem lessz karc...de úgyse vesz újat....Nekem volt olyan hogy visszahívós sms-t küldött az ember felhivom... monodm tessék kiaz.. erre hogy a motor után érdeklődik! Mondom ha nincs 2-3e ft ja feltölteni a telefonját akkor hogy szeretne motort venni.. nevetséges... hála Istennek nekem most összejött elvittem a gépet műszakira hétfőn, kedden felraktam szombaton elvitték.Pesttől nem messze volt most egy gyári 2006 os SM 5e kmrel két hónapig hirdette az ember mire elvitték 850röl indult az ekcsön 790ér adta el... sajna lecsúsztam róla mint mondtam most tudtam eladni a motorom meg ezen kívül is van mégegy és hát túlzásokba nem szeretnék esni...Amúgy érdeklődésem tárgya főként az hogy van egy kiszemeltem egy 2007es SM ből épített 2003as S és hát azt próbálom kideríteni lehet e lényeges külömbség... futomüveket idomokat full átpakolták, de mint kezd derengeni ezekszerint az S és SM blokk+karbi az dettó UA. (mivel a blokk maradt a régiből meg a váz a rendszám miatt)
Egyszerű. Az embereknek nincs pénze. És tavaly télen voltak olyan gyári 2005ös sm-ek, amiket 700e ft-ért kínáltak. (hogy hogyan, azt nem tudom). Ilyen árakkal nem lehet versenyezni. Szerencsére (legalábbis annak aki elad) így tavaszra elkezdtek emelkedni az árak.
És aki adott már el motort, tudja, h milyen érdeklődők vannak. Pl.:
A fix ár, az mit takar? Azt, h fix! Ok, akkor köszi.
Másik: a képen láttam, h a lábtartó fölött karcos a váz. Igen, mondom, karcos. Ok, akkor köszi.
A lényeg, h pár nap és itt vannak a zsír új bridgestone sm gumik, utána megy műszakira, és utána újból meg lesz hirdetve kb 780e-ért. Többet nem írok, ha érdekel eljössz, megnézed, kipróbálod és rájössz, h hibátlan
Azért szúrtam ki a képeid közt mer már énis néztem a hirdetést, kívülről szép a sárkánygépezet de elég régóta hirdeted, hogyhogy nem csapnak le rá? Amúgy arra is kiváncsi lennék kinek mennyit megy az Drz-SM je... EZ minden fórumozónakSZólt! ( Gyári SM áttétellel persze... illetve mekkora a gyári áttétele az SM nek) THX
Am én túrázásra használtam.. Nagyon a környéken nem találtam SM-es kollégát..