S-be fölösleges full-szint-et rakni, az versenymotorba való! Bármelyik félszintetikus olaj jó, amiket a többiek is mondtak (motul5100, motorex, stb). Castrolt nem ajánlom
Én most a Valvoline Durablend-et fogom kipróbálni az első DRZ-m tulaja arra esküdött. Elég olcsó, és állítólag még jó is. Mivel 3000 km-enként cserélem (fogom cerélni) biztosan nem lesz rossz. Majd az első tapasztalatok alapján eldöntöm. (Most 9500 km van a gépben, berakom, 12000 km környékén úgy is lecserélem, addig meg kiderül eszi-e és hasonlók.)
Én azt olvastam/hallottam,hogy az oktánszáma jóval több (106 is lehet),viszont a fajhője kevesebb.Ezért kérhet belőle kicsit többet a masina.Ezt az injektoros autók simán korrigálják ugye a lamda-szonda adatai alapján,ez nekünk sajnos nincs... Tehát neked kell beállítíni magadnak,viszont akkor célszerű mindíg keverni,majd a benzinhez. A szerkezetnek szerintem nem lehet baja,mindennek a kenését a jó minőségű olaj adja.Hogy a tömítésekkel mit csinál nem tudom,az étolaj lágyította a szimmeringet,ezt tudom,mert a rothadék 1-es golfom ment vele nem keveset.És cseppent az adagoló tengelyénél.Ha csak gázolajat tettem bele,megállt a csepegés.Csak sok szenzációhajhász barom telikürtölte vele az"igazi" csatornákat és rászálltak De már megint olcsóbb a tescós növényi,mint a dízel
Valaki meg tudná mondani hogy DR-Z 400s -be melyik a legjobb motorolaj?
Én mennék de csak délután érek rá
akkor ki jön tarcsára ?és hánykor?
több hülye kérdésem nincs egyelöre
http://www.youtube.co
m/watch?v...
http://www.youtube.com/watch?v...