Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tomen!
Nekem egyszer egy fék(igaz Trabin) akkor csinált ilyet,mikor ráállítottam a rudazatra és nem tudta visszaengedni a kiegyenlítő felé a melegedés miatt táguló felesleget.Menj vele míg megint elkezd szorulni,és nyitsd meg a légtelenítő csavart hirtelen picit.Ha priccant,akkor ilyesmi a gond,ha nem,akkor valami szorul.Szerintem.
első kép az én mocim látom lementegettél sokfélét már
használd csak iylenre nyugodtan
okés
jó az öregnek vele mitcsinálnak ha kikabálja az igazságot
majd meg beszéljük
"vidd már a picsába mert fejbe baszlak" mondja az öreg a végén
szombat délelött tudunk találkozni maglódon lehet hozzátok is eltudom vinni majd még meglátom
szerintem jó lehet 18 óráig világos van
Sajnos túl jó az ajánlat,majd ha itt lesz a garázsban majd elmesélek mindent de most lépnem kell sajnos nem tudok minden nap fórumozni de ha lesz időm mindenképpen be nézek.
Addig is legyeket jók...
Sziasztok..
hitel mai világba nem jó ötlet
én mentem már pár E-sel is meg S-el
érezhetö a különbség,mindkét tipusnak megvan elönye hátránya
Várjuk az összehasonlítást
én is így látom és 06-os S-est veszek már csak a papírmunka kell a hitelhez és itthon lesz de tényleg össze kell hozni egy korrekt össze hasonlítást
elsö E drz másik S
Szerintem rossz az egész:S
ezek az adatok hamisak néhány vagy egész vagy nem tudom de zavaros
19colos felni hátúl
A váz az a két személy miatt is más,nehezebb is a tank is fém de ugy érzem hogy ha meg lesz a szekér össze jövünk és szépen átt nézegetjük őket
2005ös drz ben kayaba teleszkóp és 7literes tank
vagy én olvasom rosszul
Biztos h. más a vez tengely is mert nekem akartak szerezni bele E ből valót a generálnál de mondtam h. nem kell
nem hinném hogy hozzá nyúlnak a vez. tengelyekhez fojtás miatt nem túl költséghatékony szerintem és sajnos szinte csak erről szól minden karbi kipufogó és gyújtás ezekkel szoktak trükközi
Sziasztok!

Én úgy tudom a különbségek az E és S között
Kipufogó,karburátor,vezérműtengelyek,tank
Szerintem elírták még mindig más a karburátor meg vez. tengely kipu az egészébe súly tankja is más
DR-Z 400 S 2003
Overall Length: 2,310 mm (90.9 in)
Overall Width: 875 mm (34.4 in)
Overall Height: 1,245 mm (49.0 in)
Seat Height: 935 mm (36.8 in)
Ground Clearance: 300 mm (11.8 in)
Wheelbase: 1,485 mm (58.4 in)
Dry Weight: 133 kg (293 lbs)
Engine type: Water-cooled 398 cc DOHC 1-cylinder, 4 valves. 40 hp (30 kW)/ 7,600 rpm, 39 Nm/ 6,600 rpm.

DR-Z 400 E 2003
Overall Length: 2,235 mm (88.0 in)
Overall Width: 825 mm (32.5 in)
Overall Height: 1,235 mm (48.8 in)
Seat height: 945 mm (37.0 in)
Ground Clearance: 325 mm (12.8 in)
Wheelbase: 1,475 mm (58.0 in)
Dry Weight: 119 kg (262 lbs)
Engine type: Water-cooled 398 cc DOHC 1-cylinder, 4 valves. 48 hp (35 kW)/ 9,000 rpm, 41 Nm/ 7,500 rpm.

2005 DR-Z400 specifications
Engine type: liquid-cooled 1-cylinder 4-stroke, DOHC, 4-valve
Cylinder displacement: 449cc
Bore x stroke: 95,5 x 62,8 mm
Compression ratio: 11,9 : 1
Carburetor: Keihin FCR40MX
Lubrication: Semi-dry sump (SASS)
Ignition: Digital AC-CDI
Transmission: 5-speed constant mesh
Final drive: chain
Rake/trail: 25,5° 30' / 108 mm (4.25 in)
Front suspension: Kayaba 48mm telescopic, cartridge-type,
22 compression & rebound settings
Front suspension stroke: 310 mm (12.2 in.)
Rear suspension: Link-type, fully-adjustable spring preload,
16-way compression & 19-way rebound damping
Rear suspension travel: 310 mm (12.2 in.)
Front brake: Single hydraulic disc, 2-piston caliper
Rear brake: Single hydraulic disc, 1-piston caliper
Front tyre dimension: 90/100-21
Rear tyre dimension: 120/80-19
Fuel tank capacity: 7,0 liter incl.reserve (1.8/1.5 US/UK gal.)
Color: YU1: Champion Yellow No. 2

DRZ400S DR-Z400S K6 '06DR-Z 400 S 2006
Overall Length: 2,310 mm (90.9 in)
Overall Width: 875 mm (34.4 in)
Overall Height: 1,245 mm (49.0 in)
Seat Height: 935 mm (36.8 in)
Ground Clearance: 300 mm (11.8 in)
Wheelbase: 1,485 mm (58.4 in)
Dry Weight: 133 kg (293 lbs)
Engine type: Water-cooled 398 cc DOHC 1-cylinder, 4 valves. 48 hp (35 kW)/ 9,000 rpm, 41 Nm/ 7,500 rpm.

Amúgy én is így tudtam de ezek csak az elsö néhány évjáratra vonatkozik ezen írás szerint....
ja itt az oldal linkje kicsit bövebben le van vezetve:
http://www.suzukicycles.org/DR...
Vezérműtengely más még azthiszem
ja értem,kisseb átmérüjö kipufogó könyök van az S-en
kisseb a torokátmérö karburátorba
fordulatszáma korlátozva van minden sebességi fokozatba,max 5.ikben nem
többi dolog nekem sem tiszta,de hátha mások elmondják