hát nagyon szemezgetek egy raptor rendszerrel, néztem a wrp-t is de huu mint kiderült az is elég drága hátha csináltatva olcsobban kijönne ! de vmi iesnmire gondoltam
Hello spongebob! hát sajnos ebben sokat nem tok segíteni mindehol változó az ár a rodeo ride nál is lehet kapni én szolnokon szoktan van egy vas szerelvény bolt az ien motul viszonteladó ott 5200/liter
de már volt oylan h tavaly volt 4800 volt
de itt is megnézheted! www.motulpisti.hu
Üdv mindekinek! ááá gyerekek nem akar itt végre már tavasz lenni megint -10!
nagy dávid! szted mehet bele tavasszal a megszokott 15w 50 es motul? mert aztmondták h csak pazarlás a drz-be a motul 300v
de sztem nem mert sztem meghálálja! nekem nagyon bevált
Hali.
Én most vettem a hátsó kerékbe csapágy boltba 4800ft volt a 3om csapágy és a két szimering az elsőbe nyáron cseréltem az úgy emlékszem hogy a két csapágy és az 1 szimering kb 2500ft.
Szasztok!
Valaki megtudná mondani,hogy E-be kerékcsapágy ill. szimmeringcserék mennyibe fájnak? Meg érdemes-e csapágy/szimmering boltban keresgélni (37-es külső átmérő )?
HUN ÓCCCSÁÓ?
Szia
Olvastam hogy neked hátul MZ féklámpa kapcsolód van. Dobnál róla 1 képet hogy hogy oldottad meg? Előre is sikerült tenni valamilyen kapcsolót? Köszi.
Szerintem igen. Sőt a 10w50esnek nagyobb a viszkozitása ezért supermotoba, ami nagy terhelést kap még jobb is mint a 10w40 ami asszem eredetileg kell bele. Ha hülyeséget írtam vki javítson ki! :D
Érd., hogy Drz-e típusba , hogyan kell "fasza" alapjáratot állítani?
Tudom, hogy a karbin van egy fekete műanyag csavar, de azonkívül van e még állítási lehetőség?
Nekem üzemmeleg és egy-két karika után van alapjárat.
Én is WRP dobot raktam a sasra és azt kell mondanom, hogy sirály van egy kis KTM feeling-je.
Mondjuk én már elfogult vagyok a WRP-re!