Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugodj meg!
Én simán elhiszem! Nekem az S 155-160-at ment gyári áttétellel(15-44)! De nem tudom mért kell akkora ügyet csinálni belőle, hogy elhisszük e nem e, hogy kinek mennyit megy...Meg felesleges ezen gondolkodnunk, hogy mennyit megy! Az a nem mindegy, hogy mennyire pörög mondjuk 110es utaznál. SZERINTEM!
Háát ez elég csalós adat lehet!
Nekem volt 15/39-es áttétel de csak úton használtam terepre biztos hogy nem jó.
A kormánycsapágyra elég ráhúzni csak vigyázz nehogy nagyon szoros legyen teleszkópot nem muszály szétszedni még ennyinél
üdv.
segtséget kérnék tőletek.
Tavaly 14/45 - ös fogaskerekek voltak a mocin.
De olvastam , hogy 15/39 brutál.Mit takar ez?
Emeli az elejét?Lehet egykerózni könnyedén?

Ha enyhén lóg a kormánycsapágy, max 1 mm-ert --elég átzsírozni és utánhúzni, vagy csere?

Az első teló olajat kötelező cserélni ha jó a futómű? (szerintem még nem volt cserélve K4 drz-E)
És muszály szétszedni a telót az olajcseréhez?

Bocsi a sok kérdésért , de úgy tanul a "gyerek" a kérdez.
Nem vagyok kamugyáros ott van az adatlapomon a motor megnézheted gyári áttétellel is megy 165 et és az óra nem csal!Én nem felvágni akarok ezzel csak buzdítom a népet hogy próbálja ki mert szerintem nagyon jó és a gorsulásával sincsen olyan nagy baj.Ha úgy érzed hogy hazudok akkor sajnállak.
Én most itt biztosan nem leszek népszerű.De azért megnézném közelebbről azt az S/SM DRZ-t ami százhetvenvalahányat megy.
Nekem E van. Volt 14/41 áttételem,amit nem szerettem mert szarul gyorsult vele a gép és max 142-t ment(igaz bicikli km-óra szerint,ami mm-re állítható tehát szerintem pontos).Ja és itt természetesen szó sem volt tiltásról,eddig bírt kipörögni. Most 14/44 van az sm szetthez,ezzel jól gyorsul,de 150 körül(DRZ-SM-mel mérve) tilt szerintem.Bár lehet hogy csak ott elfogy a benya,de ledadogott. Mivel én ezt tapasztaltam,nem értem hogy miért jó 15/39-et feltenni. Azzal kb annyit tudhatgyorsulásban,mint egy 250-es kínai chopper.
Miért nem cseréljük meg az első és hátsó lánckereket?Az lenne a legegyszerűbb
oké
gondoltam megkérdezem,veszek majd rá
nem sajnos,az egyik gyári,a másikon meg rajta a matrica aminek a felét még fel sem ragasztottam
motorradba asszem 7ezer a pár,18ezret fizettem az egész szettért első sárvédő nélkül,azt vettem rá gyári sm-et
nem adod el 1ik hütöidom szetted jövö hónapban
ja igen,jó sokat ki kell vágni aláncból
pontosan!olyan hosszúak lesznek a sebességek és végre is sokkal jobb,sajna eladtam a motyót.
Én se szoktam egykerekezni csak ha látják
remélem nekem is
nekem még soká lesz lánccsere
csak nehezebb szerintem egy kezdőnek mint én
Lehet egykerózni hosszabbal is
hát kurvajó én meg tegnap rendeltem meg a 15/41et nagyvas.hu-ról n ah mind1, legalább megtanulok egyekerekezni, majd utánna jöhet a hosszabb áttétel...
Jobban kell húzni neki nekem már ment 160-at az SM
nekem 15-45-el ment 140-t :S
na majd beruházok egyre és tavasszal az indulásnál mondok véleményt :P
Félelmetesen megy minden sebességben 25-30-al többet megy
húú, az nem semmi, nekem nem ment még többet 156nál
Majd meglátod hogy milyen jó lesz 15/39-el
nekem tavaly 15/39 volt az E-n,brutál