Én simán elhiszem! Nekem az S 155-160-at ment gyári áttétellel(15-44)! De nem tudom mért kell akkora ügyet csinálni belőle, hogy elhisszük e nem e, hogy kinek mennyit megy...Meg felesleges ezen gondolkodnunk, hogy mennyit megy! Az a nem mindegy, hogy mennyire pörög mondjuk 110es utaznál. SZERINTEM!
Nekem volt 15/39-es áttétel de csak úton használtam terepre biztos hogy nem jó.
A kormánycsapágyra elég ráhúzni csak vigyázz nehogy nagyon szoros legyen teleszkópot nem muszály szétszedni még ennyinél
üdv.
segtséget kérnék tőletek.
Tavaly 14/45 - ös fogaskerekek voltak a mocin.
De olvastam , hogy 15/39 brutál.Mit takar ez?
Emeli az elejét?Lehet egykerózni könnyedén?
Ha enyhén lóg a kormánycsapágy, max 1 mm-ert --elég átzsírozni és utánhúzni, vagy csere?
Az első teló olajat kötelező cserélni ha jó a futómű? (szerintem még nem volt cserélve K4 drz-E)
És muszály szétszedni a telót az olajcseréhez?
Bocsi a sok kérdésért , de úgy tanul a "gyerek" a kérdez.
Nem vagyok kamugyáros ott van az adatlapomon a motor megnézheted gyári áttétellel is megy 165 et és az óra nem csal!Én nem felvágni akarok ezzel csak buzdítom a népet hogy próbálja ki mert szerintem nagyon jó és a gorsulásával sincsen olyan nagy baj.Ha úgy érzed hogy hazudok akkor sajnállak.
Én most itt biztosan nem leszek népszerű.De azért megnézném közelebbről azt az S/SM DRZ-t ami százhetvenvalahányat megy.
Nekem E van. Volt 14/41 áttételem,amit nem szerettem mert szarul gyorsult vele a gép és max 142-t ment(igaz bicikli km-óra szerint,ami mm-re állítható tehát szerintem pontos).Ja és itt természetesen szó sem volt tiltásról,eddig bírt kipörögni. Most 14/44 van az sm szetthez,ezzel jól gyorsul,de 150 körül(DRZ-SM-mel mérve) tilt szerintem.Bár lehet hogy csak ott elfogy a benya,de ledadogott. Mivel én ezt tapasztaltam,nem értem hogy miért jó 15/39-et feltenni. Azzal kb annyit tudhatgyorsulásban,mint egy 250-es kínai chopper.
Miért nem cseréljük meg az első és hátsó lánckereket?Az lenne a legegyszerűbb
nem sajnos,az egyik gyári,a másikon meg rajta a matrica aminek a felét még fel sem ragasztottam
motorradba asszem 7ezer a pár,18ezret fizettem az egész szettért első sárvédő nélkül,azt vettem rá gyári sm-et
hát kurvajó én meg tegnap rendeltem meg a 15/41et nagyvas.hu-ról n ah mind1, legalább megtanulok egyekerekezni, majd utánna jöhet a hosszabb áttétel...
A kormánycsapágyra elég ráhúzni csak vigyázz nehogy nagyon szoros legyen teleszkópot nem muszály szétszedni még ennyinél
segtséget kérnék tőletek.
Tavaly 14/45 - ös fogaskerekek voltak a mocin.
De olvastam , hogy 15/39 brutál.Mit takar ez?
Emeli az elejét?Lehet egykerózni könnyedén?
Ha enyhén lóg a kormánycsapágy, max 1 mm-ert --elég átzsírozni és utánhúzni, vagy csere?
Az első teló olajat kötelező cserélni ha jó a futómű? (szerintem még nem volt cserélve K4 drz-E)
És muszály szétszedni a telót az olajcseréhez?
Bocsi a sok kérdésért , de úgy tanul a "gyerek" a kérdez.
Nekem E van. Volt 14/41 áttételem,amit nem szerettem mert szarul gyorsult vele a gép és max 142-t ment(igaz bicikli km-óra szerint,ami mm-re állítható tehát szerintem pontos).Ja és itt természetesen szó sem volt tiltásról,eddig bírt kipörögni. Most 14/44 van az sm szetthez,ezzel jól gyorsul,de 150 körül(DRZ-SM-mel mérve) tilt szerintem.Bár lehet hogy csak ott elfogy a benya,de ledadogott. Mivel én ezt tapasztaltam,nem értem hogy miért jó 15/39-et feltenni. Azzal kb annyit tudhatgyorsulásban,mint egy 250-es kínai chopper.
Miért nem cseréljük meg az első és hátsó lánckereket?Az lenne a legegyszerűbb
gondoltam megkérdezem,veszek majd rá
motorradba asszem 7ezer a pár,18ezret fizettem az egész szettért első sárvédő nélkül,azt vettem rá gyári sm-et