Szomat!Akkor szedhetem le megint.
Nem is néztem miféle,de nem olyan mint az S-é,mert arról van rajzom.
Jó kis sport azt leszedni bakker!
Köszi szépen!
G.
Ezt meg csak úgy:
én csak azért gondolom, hogy nem kell túlfújni, mert nekem amikor kilyukadt a hátsóm, észre sem vettem először, csak amikor megálltam. És mégis úgy fogott, mint állat még teljesen laposan is.
Viszont ha nem kőkemény akkor egyszerre több csavar érintkezik a talajjal és a bütykök is jobban fognak, ha hóba mész, ahol süllyed a kerék.
Mi robogónál fújkáltunk 4barokat meg néha többet is.Akkor állt stabilan a szög.Nemtom ekkora bütyköknél van-e szerepe,de én leragadtam ott hogy jól fel kell fújni.Én 2 bar körül lökök a drz-be.
A bélést robogógumidarabbal pótoltam ki.Ugyanúgy szétvágva.
Véleményeket várok a nemszépdetaláncélszerű "hűtővédőm"ről.
HELP!
Egy ekkora O-gyűrűt kihagyhattam a karbimból,vagy csak úgy odakeveredett a pankra?
Igényes munka!
Viszont ha a bélést így illeszted,meg belefújsz néhány bar-t,a gumi tágul annyit,hogy a rés szétnyílhat akár centikre is.Ott meg ha belóg csavar(bár nem hiszem) már buktad is. De a bélés pereme is megteszi a magáét,tapasztalat.
Vagy amibe kívülről megy csavar nem kell agyonfújni?
Az enyém ilyen,+egy 2 éves kép :
Sziasztok eladnám motorom naon gyorsan anyagi dolgaim miatt ! most lett teljesen feujitva vezárműtengely meg minden ! járatás óta 1480 km van benne méri is a Km óra minden müködik rajta ! öniditó szénkefe hibás ,enyi baja van csak de 6-7 ezerből orvosolható most tolásra indul könnyedén a motor 1997 es ! naon jól megy most ! érdeklődni lehet msn en milan4t@hotmail.com
vagy email milan15@citromail.hu vagy tel szám 06 30 484 78 04
Na! Látom tetszik! Bizony jó paripa ez úgy, ahogy van.
A gyári kormányt érdemes kukázni és rakni rá egy rendeset és mindenképp dobj rá egy üzemóra-mérőt is!
Szerintem még 1 üzemóra után nem kéne kerékre kapkodni... de Te tudod.
Én most azon hezitálok, hogy felrakjam-e holnap a szögesgumimat, vagy ne...
ugyanis olvad mint az állat a hó... de még mindig van...
Egyébként ma kész lett a "bélés"! Egy kopott crossgumit vágtam szét. Először a maradék bütyköket kellett levagdosni róla - dekopír fűrésszel - aztán a futófelületet vágtam le a széleiről... végül kettévágtam és beillesztettem.
Fasza lett!
Nem is néztem miféle,de nem olyan mint az S-é,mert arról van rajzom.
Jó kis sport azt leszedni bakker!
Köszi szépen!
G.
Ezt meg csak úgy:
Felpattantam rá, és elmentem tankolni.
Viszont ha nem kőkemény akkor egyszerre több csavar érintkezik a talajjal és a bütykök is jobban fognak, ha hóba mész, ahol süllyed a kerék.
A bélést robogógumidarabbal pótoltam ki.Ugyanúgy szétvágva.
Véleményeket várok a nemszépdetaláncélszerű "hűtővédőm"ről.
HELP!
Egy ekkora O-gyűrűt kihagyhattam a karbimból,vagy csak úgy odakeveredett a pankra?
Én inkább megoldottam parasztba.Nem szép,(bár drz-nek sztem egy porcikája sem),de ebben bízok!
Én oda szilót nyomtam most... de nem tudom, hogy elég lesz-e...
(nekem most mindössze 1-2 mm rés van)
Nem kell még a belülről kimenőszögesbe sem több, mint 1,5 bar.
Én először 2 bar-t próbáltam, de jobb volt 1,5-lel!
Viszont ha a bélést így illeszted,meg belefújsz néhány bar-t,a gumi tágul annyit,hogy a rés szétnyílhat akár centikre is.Ott meg ha belóg csavar(bár nem hiszem) már buktad is. De a bélés pereme is megteszi a magáét,tapasztalat.
Vagy amibe kívülről megy csavar nem kell agyonfújni?
Az enyém ilyen,+egy 2 éves kép :
vagy email milan15@citromail.hu vagy tel szám 06 30 484 78 04
http://iillyyaa.smugmug.com/ga...
fasza lehet
az enyem meg nem keszult el de asszem bevallalok holnapra egykis csuszkallast
nalunk nem lehet ezeket a szegeket kapni sehol?
A gyári kormányt érdemes kukázni és rakni rá egy rendeset és mindenképp dobj rá egy üzemóra-mérőt is!
Szerintem még 1 üzemóra után nem kéne kerékre kapkodni... de Te tudod.
Én most azon hezitálok, hogy felrakjam-e holnap a szögesgumimat, vagy ne...
ugyanis olvad mint az állat a hó... de még mindig van...
Egyébként ma kész lett a "bélés"! Egy kopott crossgumit vágtam szét. Először a maradék bütyköket kellett levagdosni róla - dekopír fűrésszel - aztán a futófelületet vágtam le a széleiről... végül kettévágtam és beillesztettem.
Fasza lett!