Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor mutasd meg, hogy hol van rajta a min-max jelzés!
minimum és maximum között kell lennie.
Az amúgy egy hűtővíz gyűjtőtartály, annak csak az alján kell lenni egy nagyon kevés víznek.
Szomat!Akkor szedhetem le megint.
Nem is néztem miféle,de nem olyan mint az S-é,mert arról van rajzom.
Jó kis sport azt leszedni bakker!
Köszi szépen!
G.
Ezt meg csak úgy:
Leengedtem a taknyot a karbiból, akksit behajintottam és néhány tekerésre beröffent a gép.
Felpattantam rá, és elmentem tankolni.
Az a kis átlátszó tartály az akksi mellet? Azt minek töltenéd fel? Azt nem kell!
Mármint a hüttővíz kiegyenlítő tartályát.
Suzuki drz-E. Ki egyenlítő tartályát hogy lehet fel tölteni? Valaki segítsen.
drz-n fcr? megyek lopok
Alapjárati keverékállító csavaron asszem van ilyen kicsike o-gyűrű (ezen is FCR van, ugye?)...
én csak azért gondolom, hogy nem kell túlfújni, mert nekem amikor kilyukadt a hátsóm, észre sem vettem először, csak amikor megálltam. És mégis úgy fogott, mint állat még teljesen laposan is.
Viszont ha nem kőkemény akkor egyszerre több csavar érintkezik a talajjal és a bütykök is jobban fognak, ha hóba mész, ahol süllyed a kerék.
Ahogy nézem Csatár elég messze van, almádiban a 25ösök mind 50es papírokkal vannak. Közelebb nem tudsz valami jó helyet?
Mi robogónál fújkáltunk 4barokat meg néha többet is.Akkor állt stabilan a szög.Nemtom ekkora bütyköknél van-e szerepe,de én leragadtam ott hogy jól fel kell fújni.Én 2 bar körül lökök a drz-be.
A bélést robogógumidarabbal pótoltam ki.Ugyanúgy szétvágva.
Véleményeket várok a nemszépdetaláncélszerű "hűtővédőm"ről.
HELP!
Egy ekkora O-gyűrűt kihagyhattam a karbimból,vagy csak úgy odakeveredett a pankra?
Rohadt jól néznek ki,meg minden.Főleg az arany színű.
Én inkább megoldottam parasztba.Nem szép,(bár drz-nek sztem egy porcikája sem),de ebben bízok!
kilométerora projekt...
Hütövédök ausztriából: http://www.dirtbike.at/crd/coo...
apropó! Te mit raktál a 2 rés közé?
Én oda szilót nyomtam most... de nem tudom, hogy elég lesz-e...
(nekem most mindössze 1-2 mm rés van)
Az agyonfújás alatt mit értesz?
Nem kell még a belülről kimenőszögesbe sem több, mint 1,5 bar.
Én először 2 bar-t próbáltam, de jobb volt 1,5-lel!
Igényes munka!
Viszont ha a bélést így illeszted,meg belefújsz néhány bar-t,a gumi tágul annyit,hogy a rés szétnyílhat akár centikre is.Ott meg ha belóg csavar(bár nem hiszem) már buktad is. De a bélés pereme is megteszi a magáét,tapasztalat.
Vagy amibe kívülről megy csavar nem kell agyonfújni?
Az enyém ilyen,+egy 2 éves kép :
lehet amíg bejáratos nem kerékre kéne kapkodni :P
valahogy így. Ha nem rendszámos a vasad akkor ne gyere úton. Most már bekeményítettek a rendőrök. Vagy csak fognak?.
jajaja, hasonló megoldás. Csak ezzel a sima gumival egyszerűbb dolga volt a srácnak.
Sziasztok eladnám motorom naon gyorsan anyagi dolgaim miatt ! most lett teljesen feujitva vezárműtengely meg minden ! járatás óta 1480 km van benne méri is a Km óra minden müködik rajta ! öniditó szénkefe hibás ,enyi baja van csak de 6-7 ezerből orvosolható most tolásra indul könnyedén a motor 1997 es ! naon jól megy most ! érdeklődni lehet msn en milan4t@hotmail.com
vagy email milan15@citromail.hu vagy tel szám 06 30 484 78 04
valahogy igy?
http://iillyyaa.smugmug.com/ga...

fasza lehet
az enyem meg nem keszult el de asszem bevallalok holnapra egykis csuszkallast
nalunk nem lehet ezeket a szegeket kapni sehol?
Na! Látom tetszik! Bizony jó paripa ez úgy, ahogy van.
A gyári kormányt érdemes kukázni és rakni rá egy rendeset és mindenképp dobj rá egy üzemóra-mérőt is!
Szerintem még 1 üzemóra után nem kéne kerékre kapkodni... de Te tudod.

Én most azon hezitálok, hogy felrakjam-e holnap a szögesgumimat, vagy ne...
ugyanis olvad mint az állat a hó... de még mindig van...

Egyébként ma kész lett a "bélés"! Egy kopott crossgumit vágtam szét. Először a maradék bütyköket kellett levagdosni róla - dekopír fűrésszel - aztán a futófelületet vágtam le a széleiről... végül kettévágtam és beillesztettem.
Fasza lett!