Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaaaa... én azt hittem, hogy az endurozást tituláltátok veszélyesnek.

Az kétségtelen tény, hogy az utcai motorozás kb. 1000x veszélyesebb, mint a terep.
Elég, ha a halálozási számokat / arányokat vizsgáljuk. Én nem nagyon hallottam még olyan emberről - bár biztos, hogy volt - aki endurozás közben halt volna meg...
Míg nyáron, motoros szezonban hetente 3-4 motoros meghal átlagosan az utakon. (lehet, hogy több is).

Persze olyanról már én is hallottam, hogy valakinek eltört mondjuk a gerince (egy fának csapódott) és lebénult... de komolyabbat még nem.

Én - főleg magamat és a sebességhez való viszonyulásomat ismerve - döntöttem úgy, hogy nem veszek utcai motort, hanem csak egy endurot (amit terepen használok).
(persze azért agyalok egy supermoto szetten nyárra... )
hát jóó ez tág fogalom h veszélyes de azért az endurzásba is vannak kelletlen pillantok mint bármelyik más motorozásba!
mit értesz veszélyesség alatt? Egyre jobban "üldözik"?
hát jahh elég veszélyes! Gábor kösszi a segítséget a tanácsot ha van vmi fejlemény majd irok itt! kössziii további jóó éjszakát mindenkinek!
Én is SM-nek vettem,aztán belekóstoltam az endúrózásba .Aztán lejárt a műszaki,alig volt benne a 17-es.
De most!Amint elmegy a robogó,veszek egy használt bőrruhát,2 óccsó kereket osz hagyszóljon!
Az endúrós csapat eléggé széthullott,meg egyre veszélyesebb móka mint tudjuk
hát jahhh nemnon viszem még ki esőbe se vigyázok ráá hamár kaptam megpróbálom megbecsülni ami van! hála még esni se estem vele
Zsír kis ketyere!
Oda van rá figyelve,mi?
hát igen nekem eddig bevált mert tényleg lekopogom semmi baja nemvolt az oalajat egy picit eszi és késsz más semmi! de ez a mostani nem tom mi lehet megpróbálom azt amit Gábor ajánlottál!
a vas
Viszonyítás kérdése.Mindenkinek más válik be.
Az viszont biztos,hogy egy ismerősöm a 650-es bergjének a blokkját már másodszor húzta szét,pedig nem igazán megy többet mint én.
De ezt már párszor elmondtuk,sok értelme nincs összehasonlítgatni ilyeneket.
Akkor minek kezdtem el?
boccs drz-k elirtam
jaja hát gondolom megviseli a föld meg minden! de én ugy tudtam h a frz-k megbízható motorok remélem nem kell csalódnom ebbe a megállapításba!
Szép volt!
Rövid a lábam,és soxor eldőlök vele.Ez sajna nagyon meglátszik rajta.Most azért fabrikáltam rá hűtővédővasat
Meg az endúrózás nyilvánvaló jelei...
Kéne a cím,mert a szétbaszott még megvan,jó lenne tartaléknak.Azóta cserélgeted a csavarokat?
Én raktam bele 10.9-est,de még nem cseréltem,pedig megfogadtam hogy néha megteszem...
szép a géped gábor! okéé akkor azt megcsinálom nem tudtam amugy h olajat is lekell ereszteni
hát remélem nem lessz neki nagyobb baja mert akkor a gatyám is rámegy
én megtekertettem egy tizesért
Nem,az önindító fedele a karbi alatt az a kör alakú,amit 3 csavar fog fel.Na azt szedd le, ott bújkál 1 deklicsavar.Persze mindezt olajleengedés után!Középen a nagyot hagyjad,azt nem kell bántani.
Az enyémbe még nem volt 10ezer mikor elszakadtak .Talán még most sincs...
Fénykorában,2 éve:
ahan oké az öninditó az a dekni közepén egy nagy inbusz csavar ugye? meg a töbii kicsi hát remélem nem lessz neki különösebb 10 ezer km van a gépbe nem kéne h legyen vmi baja

de azért kösszi ha van még kérdés hozzád fordulok ha lehet!

Köszi előre is üdv: Mátéé
Soha az életemben nem MSN-eztem és ezen még nem akarok változtatni.
A bal oldali deklit nem nagy show levenni,akkor látszik egyből ha az van amit mondtam.(vigyázz,az önindító kis fedele alatt is van csavar!)De ez nyilván csak egy lehetőség a sok közül...
g.gábor nem tudnál felvenni msn-re?
az nem lehet h gyűrű vagy szelep? vagy azért mert ráraktam a gyári dobot és nem állítottam utánna a karbit?
Ha bal oldalról jön a hang,akkor van rá esély,hogy az önindító szabadonfutóját a lendkerékkel összefogó csavarok szakadtak el,majd szétkúrták a generátorodat. Nekem ez volt,bár beindult,de mocskos ocsmány hangja volt.
Jó móka lesz keríteni egyet,ha nem akarsz negyvenvalamennyiért újat venni.Nekem sehol nem tekercselték meg.
Amúgy a LeoVinci dob az oka,postázd el,majd én megsemmisítem!

GD köszi a tippet,találtam helyet az O-gyűrűnek!Másodszorra már sokkal könnyebben ment a téma.
sziasztok tavaly vettem egy drz-s-et supermotová átalakítva és leo vince dobbal vettem idén ráraktam a gyárit h kipróbáljam h mien és egy két indítás után egyszer csak leállt magától és miután visszainditottam katogó hang jött a gyujtó felöl vagy nem tom én onnan halottam nem tom h ti tudtok-e erről valamit?

Nagyon megköszönném a segítséget, kétségbeesetten állok a dolog előtt
msn címem: apriliamate@hotmail.com ha valakinek lenne hozzáfűzése a dologhoz!

Kösszii ÜDV:Mátéé
bocs,a dt-mből kiindulva írtam.A lényeg h valamennyi legyen benne hidegen.melegen meg elvileg úgyis nő a szint azért nem mérvadó.
bocsesz
Köszi. akkor az a lényeg hogy kevés van benne eredetileg.