nekem valószínű egyszerre kell majd cserélnem, mert megyek azért rendszeresen aszfalton is (valahogy ki kell jutnom távolabbi terepekre is) no meg használom az első féket, azt meg nem szereti
mindenesetre le a kalappal a StoneEater vagy StoneKing előtt, tartós egy darab, nem bántam meg.
nekem is C16-17 páros van fent, 5 ezer km-t ment vegyesben, és még simán bírja. Nem tudom, a következő mi lesz, lehet, hogy visszamegy a gyári Bridgestone - az sem rossz.
köszönöm mindenkinek a bíztatást de sajnos a motor még nem áll készen 1 versenyre meg én sem de nyár végére összeszedem magamat annyira h elinduljak 1 versenyen
Próbáltam, feltartani, de a poros kapatón elhibáztam a lendületet, és megelőzött.
Jövőhéten visszavágok.
Ha sikerül felraknod, kapsz Tőlem egy-két olyan dobozos ""üdítőt" amilyet a futam után ittál.
drz ? persze , hogy megérte.
Amúgy csak kB 20 km-t kellett jönni vele.
de sajnos lábon nem lehetett megoldani mert február volt , este , és esett a havas eső.
Mi is elhoztuk a végén amikor megvettem, csak kilógott.
Haver vezetett én meg hátul voltam és fogtam.
Természetesen nem volt nálunk kötél vagy spanifer.
De megoldottuk .
A csévi pálya nem egyszerű, én pl. nem mernék rámenni. Na jó, persze az S nem is nagyon boldogulna ott, de nem kezdőknek és amatőröknek való, az fix. Van nagyon meredek felmenő, fent ugrató, meg akkora lefelé ugrató, hogy repülnek a profik 20-25 métert is. Épp ezért érdekes, főleg egy kis sárban....
Szokott valaki forgalomban csúsztatni? Mondjuk körforgalomban...