hát ezaz nem szokott velük probléma lenni,nekem se meg ismerösöknek se pedig van DRZ-s a környékbe olvasom a forumot,/kihullik a lendkerék rögzítő csavar,elszakad a vezérmű lánc,beleszakad az olajleeresztő csavar,bizonyos fordulatszámtol megadja magát a hajtokar,generátor megadja magát/ ilyen hibákrol csak itt olvastam.
ok holnap csatolom!
+ leeresztő van az olajnál!
Ráadásul most az összes szemét kering tovább a blokkodban!
Ez sajna így dupla csere ,ha jót akarsz!
Legalábbis én így tennék! DE a DRZ-k Bírják!
Akkor ne cserélj egyedül olajat!
összesen 3!
majdnem háromszöget zárnak be! Ha 2-ről tudsz akkor meglesz így a harmadik is!
Az enyémnek még soha nem volt semmi baja!
Legyen igazad!
Én csak örülök!
Nekem is marad! A fas.kalap vissza se hívott!
Buktam a KTM-et! Majd jövőre!
+ leeresztő van az olajnál!
Ráadásul most az összes szemét kering tovább a blokkodban!
Ez sajna így dupla csere ,ha jót akarsz!
Legalábbis én így tennék! DE a DRZ-k Bírják!
Mi lett az olajleeresztő csavarral?
mi így csináljuk akit érdekel nézze meg
Szerintem is kibírja,csak egy DRZ blokkról beszélünk!