Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát ezaz nem szokott velük probléma lenni,nekem se meg ismerösöknek se pedig van DRZ-s a környékbe olvasom a forumot,/kihullik a lendkerék rögzítő csavar,elszakad a vezérmű lánc,beleszakad az olajleeresztő csavar,bizonyos fordulatszámtol megadja magát a hajtokar,generátor megadja magát/ ilyen hibákrol csak itt olvastam.
Köszönöm szépen!
Nah frankó! Még jó h nem álltam neki, pedig ma akartam, meg is jött a Castrol olaj. Kösszi a segítséget Kawa
Ajja ajjj!
Akkor ne cserélj egyedül olajat!
összesen 3!
majdnem háromszöget zárnak be! Ha 2-ről tudsz akkor meglesz így a harmadik is!
Most akkor hány olajleeresztő csavar van a DRZ-n? Én kettőről tudok, 1 a vázon, 1 a blokk alján.
ok! Bár nem értem!
Az enyémnek még soha nem volt semmi baja!
Legyen igazad!
ha olvasod a forumot akkor tudod hogy miröl van szo
Hello,mi Győrből szoktunk menni,a Bakonyba.
Na mesélj! Mit hallottál?
hogy-hogy marad?
Én csak örülök!
Nekem is marad! A fas.kalap vissza se hívott!
Buktam a KTM-et! Majd jövőre!
Bírják hát de nálatok mindég szét esik ahogy itt olvasom!
ok holnap csatolom!
+ leeresztő van az olajnál!
Ráadásul most az összes szemét kering tovább a blokkodban!
Ez sajna így dupla csere ,ha jót akarsz!
Legalábbis én így tennék! DE a DRZ-k Bírják!
DR-Z kupa helyszíne(Szolnok 09 20)
jó videó, várunk még hasonlókat egyéb témában is
Hali!

Mi lett az olajleeresztő csavarral?
a múlt héten beszéltünk róla ki hogy szokta olajozni a levegő szűrőt
mi így csináljuk akit érdekel nézze meg
Így könnyű....!Ezer évesen még jó,hogy vágja őket!
Én tudok valami olyasmit! Veterán motorokat újít fel már ezer éve. Lehet, hogy tud segíteni!
Hol eloxálták az első telót,és mennyiért?Amúgy szép bringa!
Az olajszűrő alatti csavarral vigyázz!Nekem,és egy kollégának már kijött belőle a menet.
Sziasztok eledó egy Suzuki DR 250 S akit érdekel az írjon!
Ja,most már én is vágom... !
Szerintem is kibírja,csak egy DRZ blokkról beszélünk!
Egyébként három helyen kell leengedni az olajat.
Szerintem nyugodtan mehetsz.Kibírja.