Sziasztok!
Olajcsere ügyben azt tapasztaltam (S), hogy kb. 1500-1600 km alatt olyan fekete lett az olajam, mint a szurok. Pedig nem volt nyári hőségben nyélgázas országúti veretés, egy helyben toporgás erdőben / városban, szóval semmi durva igénybevétel. Ma próba cseresznye alapon néztem egy olajszintet, meg leengedtem az olajat, aztán már inkább nem ezt töltöttem vissza. Szóval az fix, hogy az S-nél a gyári 6,000-es olajcsere intervallum elég "érdekes" adat, nem tudom, hogy ezt tényleg komolyan gondolták-e. Innentől fogva fix, hogy max. 2000 km-enként cserélni fogom. De lehet, hogy ez persze olajfüggő is. Kinek milyen tapasztalata van?
Üdv!
Sziasztok! Van egy K7 Drz 400 E-ről felső munkahenger,féknyereg,fékcső makulátlan gyári állapotban.
Továbbá km óra kihajtás+spirál+óra.
Gyári első teló.
Ha v.kit érdekel jelezzen rám :70/3186383
Bátky Krisztián /Gyöngyös/
Csak telón érdeklődj!
ott másabb(alföld) utak vannak mind felénk
hátha 1szerübb arra motorozni
jó lenne elmondani hogy ekkora távot lemotorozik az ember teljesen végig terepen
persze ha aktuális lesz a dolog akkor még beszélünk
ha ez összejön akkor utána való héten mehetünk vácra
jövöszombat pécel nagytarcsa esetleg
új gumi avató lenne
de nekem nem full fekete az olaj