Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Blue! nekem a Louisnál 5 EUR-t akartak környezetvédelmi dijat legombolni az olajszürőnél, ami egyébként 6,90 lett volna. Neked nem akartak ilyent fizettetni?Végülis rendbe is lenne, de én mindig elhányom mire megint megyek vagy a számlát vagy az olajszürőt.
Nézd meg a www.louis.de honlapon.....
Szerintem az egyik legolcsóbb bolt.....

Nekem pl a GS500-hoz minden kijött (egy nagyszervíz) 12.000ből és ebbe benne volt a 3l olaj, 2 gyertya, légszürő, olajszürő.......

Idehaza sokat kell járni ha olcsó áron akarsz vásárolni, hisz egymástól 500m-re lévő boltban is már van nem kevés különbség......

Olajat specc a www.formula3000.hu -tól szoktam rendelni......
Olajszürőt kint veszek, vagy vetettek .....egyszere 2-3-4dbot, hiszen nem romlik meg és levan a gond 1-2 évre
Légszürő? Az kb hasonló áron van idehaza is.....
Gyertya? A legolcsóbb utoljára a www.motorrad.co.hu oldalon volt

Lánc meg ugye olyan kérdés hogy mit akarsz!
Nekem a Gs-re sima DID 520 volt előírva (26.000ft) de én az erősebb DID 50VM-et tettem fel mindig.... (32.000ft)
6000ft-al drágább, de kb 10.000km-rel többet is bírt!



Szóval nézelődj! Hidd el megéri sok esetben ezresekben látthatóan!
Ja ja!


1., Én 30 vagyok és ez a vízválasztó! 29 évesen még most is sokat fizetnék
2., mint írom B5.....



Szóval Én is azt ajánlom hogy apád nevén legyen a gép........és simán házilag írtok egy üzembentartóit, vagy egy kölcsönadásit - hogy még abba se tudjanak belekötni
hallod, ha megoldható akkor legyen faterod nevén a gép, ez is egy megoldás, még azt írjátok már le nekem, ohgy fogaskerekek, lánc milyen árba mozognak, illetve az olajszűrő és ezeket milyen gyakran kell cserélni, köszi szépen.
Megnéztem, h milyen összegű kötelezőket köthetnék: MÁV meg Posta (vagy mi a frász) kb. 20-25 rongy, van egy pár 40 körül, a felső határ pedig 200 ezer jó magyar forint . Ami nekem 37 az faternak már fele annyi se lenne, majd ha én is 5452 éves leszek baleset nélkül, akkor nekem is csak 2 Ft lesz a kötelező, de addig tiszta szívás (rablás)
A 400-ast nem nagyon kell kínozni, 6.-ban 6ezernél megy 100-t.
baromság...én kurva ritkán pörgetem 10ezer fölé, városban 5-10 bőven elég (ha nem akarsz csekket kapni), 6.ban meg 10ezernél 110el megy...
ja, és mégvalami. A motorokat kb hány kilóméterenként kell szervizbe hordani?
Halihó.
Én is azt hallottam hogy a 400-asokhoz, és 250-esekhez nehézkes alkatrészt szerezni. E miatt többe is kerülnek ha jól sejtem, nem? Ha pedig 20-30e km alatt elkopnak az alkatrészek, akkor meg az én esetemben, kb 2 évente egy vagyont lehet rákölteni. Azzal hogy 10000 fölött pörgessem nem lennne gond mert az egyetem kb 16 km-re van, ebből 15-öt lakott területen kívül teszek meg, jó minőségű úton, közepes forgalom mellett. Viszont a bejáratáson kívül miért kell 10e fölött pörgetni? (nem értek a motorokhoz, de az autók bejáratásánál épp az van hogy kímélni kell)
Bazze, 68e km az szép...
Ma már a belpiacoshoz is van alkatrész max. kell várni 3 hetet. Haverom tavaly ujitott fel egy 250-eset.
Mivel nagyon kell pőrgetni, minimum 10 e felett, nem is birják sokáig, állitólag 20-30 e km-t, ráadásul fiatalok veszik akik egy két szezon alatt szétpörgetik és sokat is mennek vele. A felujitás után is egy tortúra volt a bejáratás, mert haver szerint több ezer km-t ugy illene menni vele hogy ne nagyon legyen a fordulat10 e alatt, mig össze nem kopnak a gyürük stb. szoval városi közlkedésre laza turázásra igazán nem való. Inkább, nyélgáz, szerpentin mindent bele moci.
Mennyi van amotorban (ez örök önámitás): elöször is első életét már japánban lefutotta, ott már leírták 2-3 év alatt. ha valaki 5 ekm-t megy évente (mint én bár inkább 2 motorral 2x5 ekm), az nagyon kevés az átlag inkább 10 ekm.
Most szorozd meg a korával- vagy nem mered?
úgy biza.......Ezt Én se tudtam volna szebben mondani!


Yamah TZR125 - 18.000km (1 év)
Aprilia Futura - 6000km (4 hónap)

Utána simán mentem GS500-ra......(3 év - 68.000km)

Az első 50km furcsa volt, hiszen ott voltak a lovak, de ahogy kiértem Budapestről már nem volt semmi gondom.......




A 400-asról viszont Én eddig nagy részben sajnos csak rosszat hallotam.......
hogy belpiacos, meg alig van alaktrész hozzá.......
Persze lehet hogy csak a csóka volt gyengeelméjü utánajárni a dolgoknak


A gs500-ra fizettem 2900/negyedév......a Banditra is ennyi lesz:)
ARGOSZ!
Bár Én jövőre már B5-be vagyok
"94es, 35500 km, 3 hete van meg és azóta 1600 km-t tekertem már bele kb., mintha új lenne, de tényleg, picit karcos a dekni meg a kipuff, de más nem utal a korára. Ideális km?: jó kérdés, van aki egy nyár alatt fut vele 15e km-t, mert megteheti, de nem ez az átlag. Szerintem 20-30-50e km egy 10-15 éves gépnél normális, és ha nem gyilkolták, akkor még az 50e sem sok (persze nem tudhatod, h mit csináltak vele). Én, mikor nézegettem amocikat a végén két Banditra szűkítettem a kört, két uyganoylan sötétzöldre, a másikba 55e km volt, de nem emiatt nem azt vettem meg. Megbízható, jó gépek, és meglepően erősek.
neeeem, en is igy vettem mar
változó, enyém "90es 23000km-rel, amit őszintén én sem hiszek el, bár az állapota kb olyn mintha tényleg annyi lenne benne, de sztem 30-40közt a hihető
köszönhöm a sok segítséget biztos akad még kérdésem majd, ezek szerint ahhoz képest hogy némelyik bandit 91-94 elég jól bírják tényleg és megbízhatóak...
megmodnom őszintén a korától félek picit, apropó ideális km óra úgy mégis mennnyi, milyen évjáratú motorotok van és mennyi km-rel?
nem is mondtam:D...
Hát, azért a motorm alá nem gyújtok tábortüzet, inkább indítózok 5 másodperccel hosszabb ideig.
garázsban csinálom... fater mesélte h mikor teherautója volt régen, akkor tüzet rakott télen a motor alá ez mellett az semmi...
Azért 9100, mert 250es, de én annyit fizetek, mintha 600asom lenne , kapják be a bokám.
bazz fölsoroltad a motorom jellemzőit ...
Nem is rossz ötlet, bár a szomszéd biztos hülyének fog nézni
Nézz meg rajta mindent: gumikat, lámpákat, festést, ülésbőrt, működik-e a fordulatszámmérő/kmóra, fogaskerekek (ne legyenek hegyesek, mint egy fogvájó), ne tocsogjon az olajban, ne füstöljön, csavarok ne legyenek 100 félék, mert, az igénytelenségre utal, hallgasd meg a hangját alapjáraton, ne csörögjön, kopogjon (hideg motorral enyém is kopog egy pöttyet, de melegen már nem ), vidd el egy körre, nézd meg nincs-e 8as a kerekekben, egyenesfutása jó-e (vázcsavarodásra utal ha nem jó), sebességeket rendesen veszi-e, fékek, rángasd meg a hátsó lengőkarokat odalirányban, nem szabad mozognia, az előket pedig szemből, teleókat is nézd meg behúzott fékkel nyomd le a kormányt erősen, nem szabad koppania, olajat kinyomnia a szimering mellett, olajszinteket nézd meg, kuplung-holtjáték, ha van motoros ismerősöd vidd magaddal, az a tuti.
Maximalista vagyok? Ááá, biztos kihagytam még pár dolgot.