Ez az úszótárcsa lényege hogy mozogjon kicsit. Ha előlre hátra kattog picit az nem baj, ez volt nálam a probléma, mikor a simonomat tárcsafékesítettem... össze lett rakva faszán, midnen beállítva, mindn stabilan áll, király fog mint a vadállat. néztem egyhelyber hogy előlre hátra nem e kotyog a villa. valami kattogott... mire rájöttem hoyga a tárcsafék, és nem a villa, addigra 2x szétszedtem a kormánycsapágyakat és bezsíroztam emg meghíztam szépen :) Nomeg egy ismerős most vett egy aprilia caponord rallyt, 1000ccm, V2... elől ugye duplatárcsa, és mindkét tárcsa kopog mikor kis bukkanón megy ekresztül a motor... a tárcsát zörgetni lehet rajta, de nem baj, ez iylen azt mondják a szerelők is. egy szó mint száz, általában nem gáz ha kotyog a szegecseknél, vagy miknél, de a biztonság kedvéért a felfogató cxsavarokat én meghúznám... elővigyázatosság...
nem banditám van,de a tárcsának a szegecsen mozognia kell.ha fix lenne akkor a fékezéskor fellépő hőterhelés következtében deformálódna. tehát ezért van így megkonstruálva.
Szevasztok banditák. Arra lennék kiváncsi, hogy valaki a mocijával duplatárcsással járt e ugy hogy a jobb tárcsa elfordul a szegecseknél ? Nem aggasztó a helyzet kb 1 mm az elfordulás. Néztem a Motor Revü-be tesztelik az 1250-es ua. helyzet ott is . Ha valakinél elöfordult ez már irja meg, kiváncsi vagyok rá a cserével orvosolható a probléma vagy utánna is elöjön ( nem kell foglalkozni vele ) csak esztétikai dolog. Az enyém 1,2 es 1 éves mellesleg 9000 km van benne, ennyit birna FINOM tényleg finom
használat mellett ? SZÉLES UTAT
bocsánat a kérdésért de kerestem neten is infót de nem találok semmit ami választ adna a kérdésemre. bandit vagy gsf sztem egy ugyan az motor vagy esetleg nem ? mert ezt nem találtam meg pontosan hogy van külön gsf vagy bandit ? bocsánat a fárasztó kérdésért de szeretném tisztázni ezt a kérdést. (egyébként milyen erőforrása van a banditoknak? )
Én 170ig húztam neki már 1x, de még ment volna,csk már nem mertem tovább menni mert 11ezret pörgött csak. Olyan 180-190et megyegetnek sztem. De a végsebesség nem minden, ha abból akarsz valamire apellálni!
attól függ mennyit szánsz rá..road jo árú és jó gumma ettől feljebb van pirelli, metzeler stb. a bandit.hu-n van 1-2 fajtáról vélemény, én conti road-ot hasznalok sztem jó....
A Road Attack jó nagyon! Apukám gsx1400án azvan, meg vagy 5 másik gsx1400 as haverjának is, és mind nagyon szeretik, és csak iylet akarnak már venni. :) Nomeg én a mátra aljába lakok, viszonylag sokat megyek fel a mátrába, és még sportmotorokon is látni road attackot, és mindenki csak dicséri, tapad is, iszonyatosan vastag a felülete az átlag gumikhoz képest... Én is ma viszem fel a motort pestre gumicserére többek közt, és nekem is road attack lesz rajta. /ja és a yamaha moto world-nél vedd emg és rakasd fel mert annál olcsóbban seholsemtalálsz az tuti... /
Danamid hivatalosan, mert valami poliamid. Biztos a szájhagymány útján lett danamid--danamit--dalamit--dolomit
Tényleg, el is felejtettem, hogy fekete is van. Na az nem olyan ronda, mint a sárga.
Szerintem a DANAMIT ra gondolt az illető aki kérdezte a bukogombát! Ez az a müanyag aminek elég nagy a hőálló képessége, és piszok erős! DANAMIT, TERRAMIT néven is ismert, attol függ melyik cég gyártmányát nézzük! Ha bemész ilyen csavarboltokba pl SKF akkor ott kérsz ugy h müanyag rúd, és ilyet adnak! Vagy vastelepeken is lehet kapni! Elég drága! De egy gombának való kijön 1-2 000 hufbol! Van feketébe meg ilyen okádék vajszinübe is! Viszonylag könnyű esztergáltatni!
Na utánanéztem, nem dolomit, hanem danamid.
Bár meggyőződésem, hogy az esztregályosok is dolomitnak hívák. Bár ennyi erőből lehetne dinamit is.
Szerintem a teflon nagyon gyenge lenne. Legalábbis a sima fehér. Abból is van többféle, grafitos, bronzos, csak amiket én láttam. Van is otthon egy darab bronzos, ez keményebbnek tűnik a fehérnél.
A danamit meg ránézésre elég törékenynek tűnik. Lehet, hogy törne és nem kopna eséskor. Ráadásul k*rva ronda, és szerintem nem is fogná be a festék rendesen.
A teflon nem törne, inkább szétmállana az első pillanatban.
Szerintem a textilbakelit jó lenne ilyen célra, az sokkal erősebbnek tűnik.
Hi!
A dolomit az kő .
Ami jó anyag bukógombának, az az esztergályosoknál teflon néven ismert PTFE műanyag
Jól forgácsolható, de sztem az úton is jól kopna, szal a méreteit nem kell elspórolni...
nemtom, de asszem oylasmi. oylan szürkés inkább. majd emgnézem az esztegályosnál. De egy viszonylag kemény műanyag, jól odakenődik az aszfalthoz és nem a tank, ez a lémnyeg. úgyis befgestem pirosra, tehát a színe nemszámít
Most vettem egy 2001-es banditot.820000-ért.az első henger visszacsüsszög a karbira.Van valakinek hasonló tapasztalata?úgy gondolom karburálási probléma,de várom a hozzászólásokat.A raptor dobról érdeklődőnek üzenem,hogy kurvára jól szól a raptor a banditán.
használat mellett ? SZÉLES UTAT
Ugyan az gsf=bandit!
bocsánat a kérdésért de kerestem neten is infót de nem találok semmit ami választ adna a kérdésemre. bandit vagy gsf sztem egy ugyan az motor vagy esetleg nem ? mert ezt nem találtam meg pontosan hogy van külön gsf vagy bandit ? bocsánat a fárasztó kérdésért de szeretném tisztázni ezt a kérdést. (egyébként milyen erőforrása van a banditoknak? )
Nekem metzeler roadtech z6-os van fent.Aki felrakta nekem, ő is ilyet használ cb1300-ason és nagyon dícsérte!
Tartós hátszelet!
Tényleg, el is felejtettem, hogy fekete is van. Na az nem olyan ronda, mint a sárga.
Olyanra lenne szükségem, hogy milyen gumit kellene vennem?
Bandit 1250 SA
Tartós legyen, és jól tapadjon.
Én a Continental Road Attackra gondoltam.
Üdv: fhoksz
Bár meggyőződésem, hogy az esztregályosok is dolomitnak hívák. Bár ennyi erőből lehetne dinamit is.
Szerintem a teflon nagyon gyenge lenne. Legalábbis a sima fehér. Abból is van többféle, grafitos, bronzos, csak amiket én láttam. Van is otthon egy darab bronzos, ez keményebbnek tűnik a fehérnél.
A danamit meg ránézésre elég törékenynek tűnik. Lehet, hogy törne és nem kopna eséskor. Ráadásul k*rva ronda, és szerintem nem is fogná be a festék rendesen.
A teflon nem törne, inkább szétmállana az első pillanatban.
Szerintem a textilbakelit jó lenne ilyen célra, az sokkal erősebbnek tűnik.
A dolomit az kő .
Ami jó anyag bukógombának, az az esztergályosoknál teflon néven ismert PTFE műanyag
Jól forgácsolható, de sztem az úton is jól kopna, szal a méreteit nem kell elspórolni...
De holnap teletankolom sztem, menni kell még
eladó suzuki bandit 1200 alsó spoiler,van akár több is!
ár:14.000
elérhetőség:06302507506
Szerintem rákellene nézni a szelepekre.