Ennek tükrében ha náld marad, akkor ahhoz a motorhoz még 50 évig nem kell nyúlni, én le nem cserélném. Meg amúgy is: az olajkályha már bizonyított és szöveg szebbek is, mint az újak.
Vizes tulajok, nem megsértődni
Sziasztok!Én is így voltam vele!Gondolkoztam én is a 250 es és a 400 as között!Végűl az utóbbi lett!Az a gond a 250 el hogy hogy sokat pörögnek és nem birják annyira!Úgy tom a kis 250 es pörög vagy 17 ezret!Az meg szerintem rengeteg!Haveromnak volt egy 250 es gsxr je!Ugyan az mint a bandit 250!17500 at pörgöt!Sokat is járt vele szerelőhöz!Szerintem is érdemes 400 ast venni mert nagyon nyomatékos és tényleg nem drágább!Én 3 hete tapasztaltam,mert annyi ideje vagyok bandit tulajdonos!Ja és a jogsival kapcsolatban!Az én gépemnek a forgalmiba 40 kw t van!Hát igen!Nekem meg 25 kw os jogsim van!Ráadásul tegnap fogtak meg a rendőrök vele!Egyből kiszurták,de elengedtek egy figyelmeztetéssel!Mondták hogy nem nagyon szoktak ezért büntetni,de rendőrje válogatja!én is márciusra tervezem a korlátlan jogsit mert már idén nincs pénzem!Ja meg azért nem büntettek meg mert látták hogy nekem már lejárt a 2 év gyakorlatom és úgy mehetek nagyomciból vizsgára!Úgy tom a kis bandit 45 paci és az sem lehetne már 25 kw al vezetni,de leszokták húzni annyira a forgalmiban!Minden jót!
Én 250-nel tanultam anno és havernak is az van. Valamivel lassabb végre, ami ennél lényegesebb, h kevésbé nyomatékos. 400ast is kell pörgetni de közel sem annyira. 250es 10000-nél megy 100-t, az enyém picivel 6000 felett. Havernak természetellenes és letörölhetetlen vigyor ült az arcán mikor először mutattam neki és kipróbálta. Én azt mondom, h jobban megéri a 400as, mert nem kell annyira pörgetni, gyorsabb, jobban gyorsul, sokkal nyomatékosabb, mint a 250es, és ami a leglényegesebb, h ugyanannyiba kerül. Mondjuk a kötelezője a triplája Mikor váltottam 125ös NSR-ről én is gondolkodtam 250esen, de lebeszéltek róla. Ettől függetlenül az is jó gép, meg ne bántódjon senki
Egyébként meg a 250est sem lehe Ak-val vezetni, az is több, mint 25kW.
A megfelelő papír alatt szerintem azt értették, hogy úgy vizsgáztatják le műszakin a 400-ast, hogy 25 kW kerül beírásra a forgalmiba, nem pedig 45, és úgy már lehet korlátos jogsival vezetni. De nem jellemző, h kevesebb van beírva, bár az enyém pont ilyen :DD (25 kw-ra vizsgáztatva, igaz korlátlanom van, de legalább kevesebb lesz a súlyadó:). Szóval vagy keresel oylan gépet ami 25 kw-ra van vizsgáztatva, vagy körbekérdezel másokat, h hogyan lehet megoldani azt, hogy 25 kW kerüljön a forgalmiba (ami ugyan nem túl szabályszerű, de a kutya se nézi).
Nekem meg az lenne a kérdésem, h a gyári dobot csak levágni lehet, ill ha veszek rá slip ont, akkor kell-e sportlégszűrő és utána hangolni? Aki már cserélt gyárit sportdobra pls válaszoljon, köszi.
Úgy lehet, h ráülsz berakod 1-be és elindulsz vele
Amúgy csak olyan esetben szabad Ak-val legálisan 400-ast vezetni, ha meg tudod oldani, h alacsonyabb kW-t írjanak a forgalmiba, mint amennyi valójában. Kb 45 kW valójában, Ak-val meg csak 20onakármennyi kW-os vezethetsz max.
sziasztok! Motort szeretnék vásárolni. Olvastam másik forumon hogy a 400-as Banditot lehet vezetni A-korl jogsival.
Tényleg lehetséges ez? Hogyan? KPM ellenörzés? ?
köszi
Sziasztok
A barátommal ma buktunk a 600-as bandittal, 2002-es, az első kerék kiszakadt, két teló is kiszakadt, két oldalfejidom törött, egy jobbos lábtartó letört,tárcsaféknek annyi, felninek annyi, plusz a kiput összenyomta a kerék!
Nos ilyen használlt alkatrészek érdekelnék a barátomat, ha valaki tud olcsó,használlt alkatrészeket, esetleg veszprém közelébe, környékén bontót, az legyen kedves és szóljon!
Hála istennek egyikönknek sem esett semmi baja, be voltunk öltözve!
Ha bármi segítséget, ötletet tudtok adni, a htibi87@freemail.hu email címre üzenjetek, előre is köszönöm!
Üdv Tibi
Szia führer!
Nekem 1250em van 5000km van benne és csak jót tudok róla mondani,erős keveset iszik és baromi jól néz ki.Bár egy bibije még is van az első féktárcsája kezd elcsavarodni a szegecseken ez áll konstrukciós hibája mindegyiknek.
Vizes tulajok, nem megsértődni
Én nem cserélném akkor vizesre....
Egyébként meg a 250est sem lehe Ak-val vezetni, az is több, mint 25kW.
A 250es banditról mik a tapasztalatok? 94-97 évjárat? A 250-es belefér az A-korj jogsiba?
Megbizhatóság? Menet teljesitmény? Alkalmas-e turázni? stb?
Amúgy csak olyan esetben szabad Ak-val legálisan 400-ast vezetni, ha meg tudod oldani, h alacsonyabb kW-t írjanak a forgalmiba, mint amennyi valójában. Kb 45 kW valójában, Ak-val meg csak 20onakármennyi kW-os vezethetsz max.
Tényleg lehetséges ez? Hogyan? KPM ellenörzés? ?
köszi
Az én 1250em 240et megy egy személyel,232kettövel.
A barátommal ma buktunk a 600-as bandittal, 2002-es, az első kerék kiszakadt, két teló is kiszakadt, két oldalfejidom törött, egy jobbos lábtartó letört,tárcsaféknek annyi, felninek annyi, plusz a kiput összenyomta a kerék!
Nos ilyen használlt alkatrészek érdekelnék a barátomat, ha valaki tud olcsó,használlt alkatrészeket, esetleg veszprém közelébe, környékén bontót, az legyen kedves és szóljon!
Hála istennek egyikönknek sem esett semmi baja, be voltunk öltözve!
Ha bármi segítséget, ötletet tudtok adni, a htibi87@freemail.hu email címre üzenjetek, előre is köszönöm!
Üdv Tibi
Én valahol azt olvastsam hogy 1000km alatt ha 5 deci alatt van az olaj fogyasztás akkor nincs gond.
Tartós hátszelet!
Nekem 1250em van 5000km van benne és csak jót tudok róla mondani,erős keveset iszik és baromi jól néz ki.Bár egy bibije még is van az első féktárcsája kezd elcsavarodni a szegecseken ez áll konstrukciós hibája mindegyiknek.