Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az autósolajról annyit, hogy egyik haverom 400asában még más nem járt, sima shell helix 10w-40 autóba. Igaz még eddig csak egy olajcsere erejéig van nála a bandita. eddig semmi baja vele.

Szvsz én sem tenném bele az autóolajat, a sajátomban is act evo van, főleg hogy 2200ért szerzem literjét, felesleges akármien xar autóolajat pancsolni bele.
De hát tudjátok ,ki mit vet, azt arat...

Apropó kérdés?: nekem olyan 1,5 deci olajat eszik 800-1000kmre bontva. Az mennyire egészséges szerintetek? mondjuk az én gépem már idősebb is, és szabályzás körüli tartományban már kicsit füstöl is.
Bocsi az autós rész nem neked ment, hanem egy srácnak aki modnta hogy ahaverja autóba való olajat löttyintett a bringába és szóljak a friss abnditosnak hogy az nem jó!Ez látod jó kérdés!Totalbike.hu-n a motordoktórban kész litániákat írnak rólameg sok helyen ovlasni lehet errőla témáról.Meg szerelőt is megkérdeztem.Azt mondta nagy bölcsen hogy ezek a szintetikus olajok már igen progik és magasminőségüek.Azon belül a castrol meg pláne.Az hogy csipegeti előfordulhat főleg hidegindítás után....
egyáltalán lehet kapni még régi nagyot? mert a kérdés ha újban gondolkodsz leegyszerűsődne...
Sziasztok! Tanácsotokat szeretném kérni ,mert 5-év km-ben gazdag együttélés után,szerelmes lettem az új 1250-be.Melyiket válaszam a megbiható régi1200-as társat ,vagy a fiatalabb tüzes vizest ? Várom hozzászólásaitokat,főleg ami az 1250-t illeti.
Köszi a válaszokat!
Nem is gondoltam h autóba való olajat teszek bele, ha célzás volt...
Akkor 10w40es, act evo, és még arra a választ légyszi, h:
akkor ásványi, félszinti vagy szintetikus kell bele? Ha szintetikusat tennék bele megenné, vagy lenne esetleg valami (neadj" isten káros) következménye?
Hali
Köszi az infót utána nézek majd.
Üdv
Sziasztok Banditák!

Nem jön valaki 22.-én Dévára (Erdély)?
mindenképp ásványi olajat tegyél bele...
Bocsi meg sem fordult a fejemben, hogy valaki autóba való olajat önt a mocijába!Amugy azért írtam ezt a címet mert motorolajokat is forgalmaznak és jók az áraik!
Már nem azért, de az Act Evo 10-40 kifejezetten motorokhoz kifejlesztett motorolaj, amiben van kuplungcsúszásgátló adalék. Ha a spanod autóba való 10-40est öntött bele akkor magára vessen.
Már nem azért, de azt szerintem mindenképpen tudnia kell egy friss banditosnak, hogy attól mert 10W40-es olajat ír a könyv, az nem egyenlő azzal a 10w40-el amit a sima autókba öntünk. Ugyanis a motornál mivel a kuplung is ebben forog, meg van az esélye, (sőt biztos) hogy meg fogja égetni a sima autóba való olajat és ezután a kuplung nem fog kiemelni. A sima mezei motorolaj kb 7-8000 ig bírja a fordulatot, a 400 as bandik simán forognak 12-13000-et. Az egyik barátom járt így nemrég.
Szia!

Van egy hely amit érdemes megnézni racsidepo , hátha találtok itt hozzá cuccot azontúl meg bontókban érdemes körbenézni, pl:motorbontó.De asszem erre nem csak a 2006-os jó.Nem akarok hülyeséget mondani,de asszem 2004-től 2006ig a 650esen csak szin kombiban variáltak...

Sikeres keresgélést!
sziasztok!
Nem tudtok véletlenül 650 banditához fejidomot,és egy gyári kipuffanót(2006os a gép)?
Elöre is köszi.
Szia!

Nekem is 400as bandim van!10w40-et ír a könyv!Enyémben castrol actevo 10w40 van az autótékából rendeltem!Jah és a szűrőt is cseréld le mindenképpen!Nézz be a legközelebbi suzuki márkakereskedésbe tuti hogy tudnak adni szűrőt!

Tartós hátszelet!
Hello mindenki.
Egy kérdésem lenne:
400as banditom van nem rég óta, de az olajszint a kritikus alá ment, tehát utána kéne tölteni. Egy a baj, nemtom h milyen van benne éppen. Ezért inkább mint (nekem) új motor, biztosabbnak látom ha lecserélem benne.
És ide a kérdés: milyen olaj való a 400as ("94es) Banditba? Mit ajánlottok?
És cserekor szűrőt is kell cserélni? Ha igen, honnan tudom beszerezni? Nagyvason tudom h van, csak most egy db olajszűrő kerül ~1300 Ft-ba, +1500 lenne postaköltség, most ennyiért nem éri meg lerendelni. Tehát valahonnan máshonnan mint netről?
Előre is köszi a válasz(oka)t: EJoska
Kolega árulja amegkímélt (kipuf könyök nem sárga)2002. 04. havi 22000km, kir.kék, 600S motorját. MARTIN dob + a gyári,
Le lehet alul szedni, méghozzá egy 40 es luikastorxal és egy 6 is imbusszal a hátsó lábtartónál
Ahha, köszi! Lehetséges, és igen, kb 8 ezres fordulat, de kattan egyet! (viszont nincs fordszámmérőm, se semmim, utvonaltervezőbe nézem emg mennyit tettem bele az útvonalam alapján :D
Megmutattam egy szerelőnek a csörgést és azt mondta hogy szerinte ez semmi!Ez még nem probléma!Azért megnézetem téle !
Ahhoz, hogy sportdobot tudjak rátenni, le kell vágni agyári dobot, vagy szét lehet valahogy szedni?
A szelepvezérlés 8 ezernél vált 2-ről 4 szelepre, nálam minden átmenet nélkül, se hang, semmi, egyszerűen csak meglódul egy picit , mintegy kétütemű a power-szelep működésbe lépésénel, csak nem olyan brutál átmenettel.
Ha már csörgésről van szó... Nekem nem csörög meg semmit nem csinál alapjáraton emg ha húzogatom se se hidegen,d e menet közbe oylan 7-8-9 ezres fordulat körül van egy kattanás a blokkból tovább pörög, aztán mikor lefelé esik a foprdulat azon a ponton megint kattan. azt mindiog kivétel nélkül, pont uyganazon a fortdulaton. Ez a változó szelepvezérlés lenne? Amúgy 400 as 1999 es a bandita!
Szerintem ha eljön a tél megnézetem a szelepeket!Lehet hogy hézagolni kell!Nem tom!Csak ráfér egy átnézés, hiszemn még új !Számomra
Nekem hidegen is pöccös!Még szivató nélkül is!Még gázt sem kell adni neki!
Nekem csak akkor kopog egy picit, ha hideg a motor, miután bemelegedett már nincs semmi hangja. Viszont hideg motorral elég nehezen indul, amúgy pöcc-röff, bár úgy tudom ez minden Banditra igaz.