Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sztem nem szabadna h csörögjön, de ha csak kicsit nyomja akkor még elmegy...
holnap megnézem h hogy indul a Banditám pontosan 3hét állás után:) bár eddig jók a tapasztalataim
Ja amúgy nekem is két hete van már meg és nagyon király!
hello!Azt vszeretném megkérdezni hogy az én mocimnak is van egy kis hangja a blokjának!egy kicsit csörög,de alig lehet észrevenni de engem zavar!Kérdesztem mást és az aszt mondta hogy ez semmi!Azért meg kérdezem hogy kell e lennie egy kicsi csörgésnek.Olyasmi van mint az mznek a csörgése csak persze nem olyan hangos meg az mzben alap az olyan!Lehet hoyg azért is halatszik a blokk hangja mert még a gyári fipuf. van rajta és annak azért nincs nagy hangja!Vajon a szelepeket kellene megnézni?Vagy van egy kis alapzöreje?
Sziasztok!

Nemrég szereztem egy 400-as Banditot (éjenzés, tapsvihar ), és igaz, hogy gyárilag is jó a hangja, de szeretném megdobni egy sportdobbal (nem rendszerrel). Érdekelne, hogy kinek milyen van és mik a tapasztalatok, mennyire változik a moci viselkedése, fogyasztás/teljesítmény/HANG stb. Az is érdekel, hogy van-e valakinek E-jeles sportdob, mert nem akarom, h a rendőr izéljen. Előre is köszi.
Ja még valami, alapjáraton picit kopogó hangja van a blokknak, de csak alapon, mi lehet? Még1x köszi.
na,sorry mindenkitől,de vmiért nem akarja fölrakni a képet
hopp, a kép kimaradt
csöppet rossz a minõség, de Bandit, és ez a fontos
Ezt a képet fulig feltöltött olajszintel csináltam... Fogod. krokodilemelőt betolod a gép alá a kipu melett van az alja a blokknak, nagy fémszínű alu alsódekli közepéán a csavar, na annál emgemeled, valamio rongyot elég alátenni hogy ne karcolja emg azt a deklit
és emelled addig amíg a motor még biztosan áll de az első kerék kb 5-8 centire lesz a földtől! úgy fogos és elszeded a deklit!
Áááá Jó nagy hülye vagyok, persze. Köszi
kb. 3 cm az alján. Gondolom a tiéden is ott van a szint ellenörző ablak. Abból már láthatod.
Sziasztok!

Látva ezt a képet szeretném megkérdezni, hogy ebben a dekniben meddig áll az olaj? Ugyanis van egy csúnya csúszásnyom az oldalán, és ezt szeretném eltüntetni, de most volt olajcserém, és jó lenne benntartani az olajat.
Suzuki márkakereskedésben van hozzá alkatrész! én is eddig bármit kérdeztem volt elfogadható áron! Holnapra megmondom neked a motor típusszámát, ami ha egyezik a blotban a cikkszámmal akkor emgrendelheted! segíytségként egy kép a kuplungról:
Sziasztok!

Nekem egy "96-os 400-as banditom van és kuplunglamellát kéne cserélni benne. A gond ott kezdődik, hogy erre a változatra nem találni sehol kuplunglamellát , viszont az eggyel korábbi verziójára meg igen. A kérdésem az, hogy a két bandit kuplunglamellái egyeznek-e? Egy srácnak a rutinon ilyen korábbi 400-asa volt és elég alaposan körbekuksoltam(már amennyire kívülről meg lehet állapítani), és azt néztem, hogy a vázon, meg az idomokon kívül semmit nem változtattak. A blokk teljesen ugyanaz, egy-két vezeték máshol van elvezetve, de pl még a csatlakozási pontok is ugyanazok. Mit gondoltok megvegyem az alkatrészt így hozzá?
Sziasztok!Nekem egy 99es 250 es banditom van.Van egy olyan problémám hogy ha beindítom a motort(hidegen) akkor egy ideig a 3000-6000 fordulattartományban rángat.De eddig nem csinálta ezt.Aztán ha mentem vele vagy 6 kilométert akkor elmúlik és minden oké.Nem tudom miért lehet.Ha valaki tud nekem segíteni annak nagyon örülnék.Köszi
Köszi a segítsget!
Az én vagyok
Nem... :) régen voltam ezzel a nikkel... "odaát"
Te amúgy Bazsika vagy odaát , igaz?
Szervízekben is szoktak csinálni próbamelegítést alapjáraton. A motornak van egy optimális hő tartomány, ahol rendesen üzemel. Például, ha nincs termosztát a gépben,vagy szét van furkálva akkor aligha éri el azt a hőfokot, ahol bekapcsolna a ventilátor. Ez melegben még csak-csak elmegy, de hűvösebb időben károsíthatja a motort. Komámnak is volt egy 750-es yamahája, 70fok fölé sosem ment a víz, míg nem cserélt termosztátot.
Hi!

Nekem 94es 400asomvan! Nem felétlen fog egy kis alpjárattol beindulni a ventilátor! Haverom 400asa egy átlagos nyári napon a városban is beindul, az enyém viszont 4 év alatt egyszer indult csak be mikor rutinoztam, és vagy 1órán keresztül csak 1-2 esben mentem és max 40el! Nemtom h ez azért volt mert jó a hűtésem, vagy rosz, de a hővel még nem volt probléma! Szoval szerintem azért ne hagyd 1óráig alapjáraton pöfögni hogy beinduljon! :) Probáld meg egy két cigi erejéig, ha nem indul akkor hagyd, akkor fordits rá több gondot ha probléma lesz a felmelegedéssel!

Üdv!
Legközelebb, mikor elmész motorozni, mikor hazaérsz, ne állítsd le, hanem hagyd alapjáraton. Pár perc alatt be fog kapcsolni. Ha nem, meg kell kukkolni a termosztátot.
Nem tudom, ezt a sógoroknál fotóztam. E-bay?
bizonyos hőnél bizony. a kapcsolója egy hőmérő gomba a tank alatt a hengerfej feletti alu izén ahova a hűűtés csövei mennek. az a hőfok elvileg 90 fok körül van, a forráshoz közel. nekem rutinpályán kapcsolt be 1 óra folyamatos szarakodás után a kánikulában!
Hali!azt szeretném megkérdezni hogy a hűtő mögött nekem van egy ventilátor és nem tom mikmor kapcsol be vagy van neki e kapcsolója mert nem találtam rajta!Lehet hogy vaksi vagyok! Az a lényeg hogy még nem látttam működni!Csak bizonyos nagy hőnél kapcsol be?Amúgy 92 es banditám van!
Szeva (Cool13) !


Hol lehet egy ilyen vadállat gépet beszerezni ?