Hi all.
Még mindig eladó a 250-es Suzuki banditám.
Ha valakit érdekel az írjon a: kiralysanyo@citromail.hu címre vagy hívjon a 30/900-1689 -es számon.
Egyéb információt emailban és telefonon.
Üdv. Köszi zolti az infót felhivom majd öket.Amúgy nekem mindenkivel ellentétben a balos tárcsám tekeredik el.Csak nem értem hogy miért ilyen sz.r ez a fék mikor a gixereken is ez van és ott ugy tudom nincs semmi gubanc.Lehet hogy a plusz súlyt nem birja?Széles utat
Szevasztok Banditák.Feldobok egy képet a régi 750-esemről bár egyszer már feltettem egyet.A Red
Baronnál vettem.Japán belpiacos ua.a blokkja mint az Inazumának.Asszem a régi gixernek a blokkja
pont ilyen volt csak ez le van butitva cirka 85 lóerőre.Nagyon jó kis gép volt 200 felett volt a vége.
Semmi problémám nem volt vele a szelephézag állitás még hagyományos nem lapkás.Egyébként ami
kellett fékbetét szürő jobb dekni tömités mindent könnyen betudtam szerezni.Egy problémám azért
volt.4-5 hónap téli állás után úgy kellet" beimádkozni" rém nehezen indult.De azt hiszem én is bf. voltam.
Utánna már pöcre indult.Szoval mindenkinek tudom ajánlani.Az enyém másfél hét alatt elkelt a Full-Gasnal.
Az erő legyen veletek.
Bocsi hoyg emgkérdezem, de myilen az a 750 es bandit? mert eladók közt nem láttam, meg így nem nagyont alálni róla semmit! Japán belpiacos az is? vagy valami fehérhollógyakoriságú téma?
Szevasztok Banditák!Nekem a 750-es Banditomon Raptor dob volt igen meg voltam elégedve 5000-ig
aránylag csendes volt de ez fölött nagyon tutult.Egyébként ezzel müszakiztam le kicsit tartottam tőle
hogy kiszurják de a gázzal nagyon csinján bántam és nem szarakodtak.Exup,a havernak 5500 ft körül
"fékezték" meg a Fazerét tavaly a Full-Gasnal.Most megyek le a garázsba és vizsgálgatom a "vizes"
Banditom első féktárcsáját,remélem nem tipushiba,mert a fék az igen csak kell mert lehet haladni cefetül
föleg tartósan nagy tempoval 180-nál pont 6000-t forog.Aki a 250-es és a 400-as között vacilál inkább
vegye a 400-ast mert a következő évben ugyis nagyobbra vált.Én is az ETZ-m után azt mondtam,hogy
ez böven elég azt fenét.Csak kicsit szokni kell,ja meg az azok a fránya anyagiak.Az erő legyen veletek.
igazad van! Mondjuk nekem picit fel van hajtva a rendszámom, mert nincs sárvédőm, meg a szemetek mnidig olyan helyen trafiznak, ahol tuti 65-70-nel tudok csak menni, 50-nél letolnak, fényképezzenek csak arról nem beszélve, hogy néha olyan jó érzés azon versenyezni, ki megy el gyorsabban a rendőrök előtt Persze mélyen elítélem mindezt, de néhe rá vagyok kényszerülve, amikor Ok minden, én is megállok
Általában próbálok szabályosnak lenni, és megfelelni a gyakran fura elvárásoknak/ vagyis törvényeknek.../ Higgyétek el legjobb úgy motorzni hogy ha rendőret látok nem aggódok, hanem kárörvendek hpgy hiába állítasz meg, úgyse tudsz belémkötni... Nade, más dolog hogy beléd tud a rendőr kötni mindig, de ha úgy viselkedsz ahogy illik, nem biztos hogy akar majd kötekedni...
Mo.-n szerencsére még nincsenek rászállva a rendőrök a kipufra, viszont Európa fejlettebb államaiban, tőlünk nyugatra már ölnek érte reméljük itt még jó darabig megtartják jó szokásukat és tolerálják a dolgot... vagy nem kell nekik megállni
Persze! Azt természetes hogy emghagyom, mivel ritka oylan kiput kapni, ami a megadott dB értéket adja le pont azona fordulaton mint gyárilag leírnak, Ezt még nem is mérik, de megnézhetnék és visszaküldhetik a vizsgáról... A nagyobb gond az a sportkipun nemtúlzottan emgtalálható E betű... aminek a hiányában nem csak a műszakin vannak gondok, hanem a rendőr is megbüntethet... De reméljül inkább tecceni fog neki a hangja!
Haverom 400-asán Yoshimura rendszer van, neki nem kellett karbin állítani, de nekem a Horneten pl. Martin cső van, 6-7000-nél nem kap elég benzint, Sportlégszűrő, fuvókázás és karbiszinkron kellett rá. De a 400-asokon nem szokott probléma lenni, sőt 10.000 körül dob is rájuk pár pacit, meg a hangjuk is megjön. a gyári kipufogót meg ne bántsd, hagyd meg műszakira.
Egyébként sportkipu téma a 400as banditra.... Néztem egy akrapovicot, drága is volt, ahsználtan, emg nagy is... 45 körül lett volna, plusz összekötőcső, és üvöltene vele... Márkakereskedésben 587 ért ajánlottak zsír új finstert slip.on, kerek, rozsdamentes acél az egész, összekötőcsővel, de én még a raptoron gondolkodok! Nincs valaki aki csináltatott már 400as banditra raptor dobot? érdekelne kelett-e utánna állítani valamit, hogy jobb legyen, vagy puffnekihadszóljon?
Na, a 400-as Bandit blokkja, a VC-hengerfejes van a 400 RF-ekben is egy az egyben Ez a blokk a belpiacos 400-as gixxerből ered, mivel vízhűtéses az összes 400. Modjuk jó szöveg, hogy egyedi blokk, meg minden, ha kereskedő lennék, én is azt mondanám. de legalább így tudod, hogy melyik motor blokkalkatrészei jók a gépedhez, ha beütne a krach...
Hát nermtudom! De nekem márkakereskedésben mondták hogy az én motormban levő blokk nem átalakított verziója semmi másnak, hanem ez egy egyedi kontstrukció, főleg a változó szelepvezérlés miatt, de elvielg az egész teljesen bandit, és csak bandit! Ebből kiindulva gondolom én gofy a banditoknak midnnek egyedi! De ha biztos forrásból tudod hogy nem, akkor elhiszem!
A régi 1100-as lég-olaj hűtéses blokkot módosították, hogy ne 130-140 lóerő legyen, meg nyomatékosabb is legyen, pl. a kawasaki z- 750, z-1000-ben ZX-9 blokk van, Hornetben CBR blokk, SV-ben TL GsR- ben gsx-r, MT-01-ben Road warrior, Yamaha bulldogban dragstar, TrX-ben TDM, régi Fazerben FZR, újban R6, stb. stb. stb... Ennek fényében szerintem már nem is olyan hihetetlen
Ha meg tudnád/tudnátok írni,azt megköszönném.