Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez tuti? Vagy honnan tudod? Mert szerintem sem gixer blokk van egyik banditban sem.
a bandit teljesen más mint a gsx-r, jól mondod, csak a régi, lég-olajos gsxr blokkokban hasonlítanak...
Bandit 250-ben Gsx-r 250, 400-ban Gsx-r 400 blokk van, 600-asban meg 1200-asban a Gsx-r 1100 módosított blokkja, 600, meg 1200-ban nem ugyanaz, csak módosított verzió, de nem egy teljesen más blokk....
A Banditba Bandit motor van, ez is egy motortípus család mint a gsxr! szinte semmi alkatrész nem egyezik meg, kb a csavarokon kívül! Kb annyi köze van a kettőnek egymáshoz, mint egy 250es etznek a 125 ös ts hez...
he-he a Banditban szerinted milyen motor van, ha nem átalakított gixxer?
De a cső tágulása nem végtelen,és amennyit tágul,azt kompenzálod a főfékhengerre gyakorolt nyomással.Ebben a zárt rendszerben minden ponton ugyanakkora a nyomás,még ha az egyik cső hoszabb is.Inkább vidd be a szervízbe,vagy csináld meg magad.
Hát vitázzunk egyet nem mintha különösen lenne értelme DE. Az elméletben müködik a hidrosztatika gyakorlatban az áthidalással gumi fékscső esetén igen is van nyomáskülömbség mivel a csö tágulása csökkenit a vezetékben a munkahengerre gyakorolt nyomást. Tehát föfékmunkahenger - jobb tárcsa onnan 50centi hosszan megy át a bal tárcsára gumicsövön a nyomás. Igy pedig kizárt hogy a két munkahengerben ébredő nyomás egyforma r-go a jobb táscsa nagyobb igénybevételnek van kitéve mint a bal. Ha fém fécsővel lenne megoldva nem lenne miröl beszélni. De ez lehet egy probát megér. Kösz a spekulációt SZÉLES UTAT
Ha műszaki ember vagy,tudhatnád,hogy semmi köze sincs hogy honnan van áthidalva a fékcső,mivel a nyomás mindenfelé egyformán hat. Egy gépészmérnök...bocs,de szúrta a szemem.
gsx750, a szomszédomnak olyan volt, semmi köze a Bandithoz, butított Gixxer motor van/volt benne (amennyire én tudom)
a képekhez annyi hozzáfűzni valóm van h nem a Bandit kicsi, csak én vok magas (197cm)+ az uccsó képen a guminyomok nem tőlem vannak, hanem cbr600-as haver csinálta őket...én nem gyilkolom a gépet
az én 250esem eladó most 355ért, 90es, 23000km, 80%os Michelin Mcadam gumik (majrécsíkmentesítve ) nézd meg a képeim közt, aztán ha érdekel megbezsélhetjük
Hali!

Köszi a választ Höldmayer!
Egyébként a 120-150 az csak egyedül értendő! Kettőnknek kb 100-120 között bőven elég, mert a bnőm elégé tartr a tempótol (simsonon is fosott mögöttem), de majd megszokja! A legfontosabb, h megbízható legyen, és úgy hallom, h az!
jah az a japán modell? vmi inazuma vagy mi...vagy rosszul emlékszem és keverem...
750
OKÉ oké nincs gáz.
Jó én csak jóindulatból írtam... nem tudhatom hogy mivel foglalkozol és mennyire értessz hozzá... Azt se tudtam hogy a kerék felett van áthidalva, mert az enyémen ugyanúgy van a fékkartól elvezetve mindkettőhöz!
Tisztel Gábor müszaki végzettségemből adódóan "vágom" a témát. A gép 1 éves a fékfolyadékot kb 1 hónapja cseréltem, le vákumoztam. A probléma a jobb féktárcsánál jelentkezik jobban mivel a föfékmunkahenger azt kényszeriti előbb munkára onnan van áthidalva a balosra. Értem mit mondassz a tárcsa , agy kapcsolatárol DE itt a szegecs sajna nyirodik! Ami konstrukcios problémára vezethető vissza ezt az 1250 es banditon irják! Innen jött az ötlet megvizsgálom a fékeket mivel az én gépem is ezekből az eszközökböl épül fel. Ha esetleg másil motoron is létezik ez a gond oszd meg velem. SZÉLES UTAT
Hát a 250 est pörgetni kell, a 400ast is kell de messze nem annyira. A 250 esnek a 120-150 utassal sok, a 400as az bírja. Ha van lehetsőéged a 400as melett dönteni, szerintem megéri. Egyébként ha megveszed a 250 est, és egy év múlva eladod, akkor se biztos hogy buknál rajta, mert elég keresett gépek!
ez elég furcsa....
általában ha rossz,akkor a szegecs törik,és kipotyog pár,mint pl (gixer 600,1000)
Egyről beszéltünk! ez az úszószegecs! ez mozog, tötyög. De ha túlzottan, az már lehet rossz, Ha csak az egyik odlalon csinálja, szerintem akkor az fék erősebben fog, lehet a másikba kis levegő került vagy kitudja... na és emiatt nagyob hatás éri ezt az oldalit! szerintem menj el egy szerelőhöz, mondjad neki nézze meg, mert a fék nem játék, de ha 3-4 évnél öregebb a fékolaj benne, akkor azt sem árt lecserélni, mert ha vizes amiatt is lehet hogy nem egyenlő a fékhatás a két oldalon. Márpedig ha nem egyenlő akkor az véleményem szerint vezerthetne ehez, hogy lötyög kicsit ami alapvetően még mindig nem okozhat gondot. DE azt még egyszer hozzáteszem nézesd emg ha nem annyira vagy elmélyülve a dologban, mert egy esetleges fékhibánál az életeddel játszol!
szeva zolee 13.Én is hasonló cipöben járok mint te,nekem 1250em van 3500km után néz ki igy a tárcsám mint neked.És én sem kinzom.
na még egyet
Szeva montam tolok fel képet nézzétek meg 1re gondolunk e? kössz
Sziasztok!

Azt szeretném megkérdezni, hogy a 250-es és a 400-as Bandit között ég és föld, vagy elhanygolható a kölönbség? Az tény hogy szeretek gyorsan menni, de általában a 120-150 közötti tempó elég. Erre alkalmas a kisbandit is? Sokat mennék 2 személyel is, í­gy is kényelmes a 250-es? Méretben nagy az eltérés a 2 motor között?
Azért kérdem mert nem lesz csak korlátos jogsim még több mint 1 évig és nem szeretnék motorozás mentes szezont futni! De ha szerintetek nagy a különbség akkor várok a 400-asra, de ha elég a 250-es is, arra amire nekem kell, akkor beinvesztálok és 2 év múlva lecserélem a 400-asra.

Köszi a válaszokat!
Szevasztok Srácok köszi az infókat. A gáz a tárcsánál az ,hogy olyan irányú a tárcsa morgása mely még fixen áll nem lötyög, mozog, mintha nyirná ( csavarná ) el a szegecseket. De tolok fel róla képet érdekes az tuti mégszer köszi. SZÉLES UTAT