Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mondjuk egy ilyen?
Képzeld milyen egyenletesen járna egy 6 hengeres
Köszi szépen nagy segítség
szívó 0,17mm-0,27mm
kipuf 0,20mm-0,30mm
De még nézz utána, mert lehet nem pontosak az adatok.
Ezzel én is úgy vagyok, hogy a motor az legyen 4 hengeres, az az igazi... többet ér az egyenletes teljesítmény a hanghatástól... Én ha újhat vehetnék, akkoris a anditot választanám!
Üdv
Nekem sem jött be az sv "vibrációja", teszteltem 1 et én egy kicsit többet vártam tőle viszont tényleg zsir hangjuk van.Ezen spec 2raptor volt.A motor 4hengernél kezdödik
Hali !

A bandit.hu-n érdeklődj ott biztosan tudnak neked segíteni.

Csá !
Sziasztok! Azt szeretném kérdezni hogy nincs-e valakinek 250-es bandithoz karburátor beállítási értékek fúvóka méret ilyesmik, vagy szelephézag méretek? Vagy nem tudtok olyan helyet ahol tudnának ilyet adni vagy lehetne rendelni?
Szerintem az SV a feeling miatt jobb - hang , optika, rezonálás.
A másik a nyomaték ccm függő is és elhiszem hogy egy 750-es nyomatékosabb mint egy 650-es.Az én 1000-em 3000től már húz rendesen.Viszont ilyenkor nincs jó hangja olyan mint egy villanymotor.
Igazából el kéne menned a hollóhoz vagy a full-gashoz, és kipróbálni mindkettőt. Nem nagyon lehet a 2 motort összehasonlítani. Egy biztos, Sv-re csak bevállalósok ülnek fel hátra, az ülése egy vicc.

Ki duma még: Ismerősnek van egy gsxf750 meg egy Sv650 a feleségének. Mindkettő K5. A szalonban mondogatták neki, hogy majd az Sv hogy fogja nyomatékból alázni, meg hogy neki majd rommá kell forgatni a sor4-et, hogy menjen.
A srác mondta, hogy országúton, normál tempónál az Sv nem nagyon tudja követni előzések közben, mindig lemarad. Ő is rendszeresen megy vele, és azon panaszkodott, hogy alul halott, csak rángatózik össze vissza a 4 hengereshez képest.
nem,ez most így saját kútfőből jött ja olvastam egy autós videóhoz egy atom osztást ,legalábbis nekem nagyon tetszett, szóval így szól: "ez is inkább áramot vezetne"
Ezt az asszonyról már én is leírtam vagy emlékeztél rá ? bár az enyém sor4-es
és miért jobb a sor4 mint a v2?
mondjuk ha sv akkor kötelező a nyitott dob, mert anélkül nem hallja az asszony h mikor érsz haza
Most jön egy SV-s és azt fogja mondani hogy amit leírtál pont azokért szereti az SV-t (csak ö a 2 hengert fogja dicsérni)
Ez elcsúszott...piccs
A bal oszlop a bandit,a jobb az sv
Szia Tibor
Nekem igaz egy 1250es banditom van,viszont a bandit az bandit akármekkora is.Baromi kényelmes,nagyon jól néz ki ,megbizható,jól fogyaszt(6.2)a futómüve és a féke is nekem maga a tökély.Ráadásul nekem elötte sportgépem volt és ezzel azt hittem nem lehet döntögetni,DEHOGYNEM egyfolytában karcolom vele a lábtartót a mátrába .De ami a legföbb elönye az sv-vel szemben hogy sornégyes!Üdv
Bandit: SV:
Kényelem Könnyű
Kényelem utasnak is Keskeny
Erő alapjárattól Nyitott dobbal jó hang
Alacsony fogyasztás ...?
Sok alkatrész bontotttan is
4 henger
Nézz rá....
Sziasztok
Én Egy 650-es SV és egy 600-as Bandita között vacilálok.
Szeretném, hogy egy kis útbaigazítást adnátok az Bandit-ról, miért jó, és mi az ami nem igazán jó benne!
Jót rosszat egyaránt légyszi!
Előre is köszi
ÜDv:Horváth Tibor
állítsd Pri-re, és mindig figyelj h ne fogyjon ki a benya...
Megvan!Rájöttem mi volt a baj!Szerintem a benzincsappal volt egy kis bibi!Ahogy megírtam az előző üzenetet utánna kimentem és be is indult de még most sem tom hogy van zárva meg nyitva meg tartalékon a benzincsap!
SOS!Van egy nagy problémám!vettem tegnap egy banditot és az a lényeg hogy hazajöttem vele pestről debrecenbe!Semmi baja nem volt!250km!Utánna ma reggel simán beindult!Semmi baja nem volt!Most este akartam vele kerűlni!Az utca végéig jutottam vele!Egyszer csak leált alattam mintha kifogyott volna belőle a benzin!Máskor is jártam már így!Az a gond hogy előtte össze vissza csavargattam a benzincsapot és lehet az lehet a baj!De nézegettem mindenféleképpen!Már agyon szivattam és egyszerűen nem röffen be pedig az önindító forgatja rendesen!Szerintem nem kap benzint!Meg úgy vettem ésre hogy a benzincsapot nem lehet elzárni?Csak tartalék meg sima!Szerintem a benzincsappal csináltam valamit csak nem tom hogy áll jó hellyen!
Hali mindenkinek!
Eladó a motorom 400-as bandit,95-ös. 2008.10-ig vizsgával,fekete,
Itt a Mátrába is fellocsolgatták eger emg sirok közt mikor a siroki tali volt... Nem tudom meik barom csinál ilyet, AKÁR MEG IS ÖLHET VELE VALAKIT... felnyalatnám vele ha rajtakapnám, az biztos...
A szimering mérete az 41x53x8 de vigyázz hogy terlószimeringet vegyél, nem elég a sima iparinszimering, mert azok körmozgásra vannak kiképewztve a telóba meg csúszásra kialakított kell! a porvédő mérete 41x53,5x4,8-14 De ezt így nem kapsz... én nem kaptam sehol. Gyárit rendeltem a legközelebbi Suzuki szalonba, a Best-motorsnál annak 2670 ft daraba, a sima szimering meg kb 1000 ft darabja. Ja és száranként 560 ccm olaj kell, fél liter nekem kevés volt, puhább volt vele sokkal... De szétszedni nem egyszerű, vegyél fel msn re és elmondom pontosan. speciális kulcs kell hozzá amit nem kapsz, csinálni kell, nekem van, csináltam
Üdv banditák!Vigyázzatok ha felmentek mocizni dobogóköre mert fel van olajozva rengeteg kanyar+sóderrel megpróbálta már valaki felitatni. Ugy csúszik mint a jég,a spanom el is dobta a jó 650esét legyetek résen.Széles utat