Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezzel? a sarokig...... TALÁN
Köszi, utánajárok mindenképp, nekem bejön a hasidomos naked.
hi.
bandithoz sportlégszűrő eladó.
csak takarítani, és olajozni kell, örök élet.

http://www.kepesmotor.hu/motor...
Jol számolom hogy 510 Zlotyi az több mint 30 e FT.?
Bár egy tankfestés se sokkal olcsobb.
blue-nak egy lehetőség merre induljon.. képzeld csak el, uyge tudjuk hoyg szeretsz túrázni, ezzel miylen messzi helyekre jutnál el!
240-6860
Talán itt: http://www.aquaman.unas.hu/
Kínálnak hasidomokat, de csak telefonon tudod megkérdezni, van-e a tiédre.
hm be jo..de ez nem bagster csak lengyel oldalban?....árban mintha uaz lenne
Sziasztok, nekem olyan kérdésem lenne, h tud-e valaki valamilyen oldalt vagy műhelyt, akármit, ahonnan hasidomot lehetne szerezni a 400-as Banditra? Valami ilyenre gondolok: Esetleg a 600-asét nem lehet ráfabrikálni?
Üdv Blue!

Lehet ,hogy ezt keresed:http://sklep.scigacz.pl/suzuki...
hm Hunter igaz nagybandi...műszaki seg topik
bandit forumon van épp pár foto egy maszek tartóról...Kraven csinálta, csináltatta....
Ironed, Bandit83

THX!
Igen ......
Van egy lenygel oldal - csak találnám végre meg, ahol legtalább lehetne nézni.....de nem találom, így fogalmam sincs róla hol kezdődhet.....

De Én is azt hiszem valami olan megoldást fogok kitalálni, hogy veszek egy FIX tarlpat és azt hvederekket felteszem a tankra, így a tanktáska majd nem feltehető lesz, hanem felcipzárózható.




A többi is alakul....
Én túrás csóka vagyok és dobozpárti, így a neten találtam is egy SHAD leírást, de mikor rákerestem az árára, hát erőteljesen ISMÉT a maszek megoldás hive lettem, hiszen egy 2 oldali konzolért Én biztos nem adok ki 140 eurót.....hiszem megcsinálom magamnak.
A GS-re kb 2000ft-ért varászoltam meg ugyanezt:-)
Az autós forgalmiban benne van a KW, mindig is benne volt.
szia a kor miatt a korlátozott van szinen
Szia!

Üdv a Banditák közt!Gratula vashoz!Most kicsit irigy vagyok.
Sajna tankbőrben nem tudok segíteni de a parillánál láttam oylan tanktáskát aminek az alja nem mágneses hanem cipzáros.van egy szövet felfogató része ami megy a tankra és arrra tudod rácipzározni!

Tartós hátszelet!
én csak a Bagster-t ismerem, de tetű drága, sztem vmi jó bőrössel kell varratni...
Bonjoure:-)

Hale! ebben a topicban is mindenkinek - bár ahogy elnézem nem tegnap volt életben:-)
De hátha......
Szóval Blue vagyok.......Az AKMTnél és itt a Gs topicban már meggyökereztem egy ideje....

Ha minden igaz nemsokára KIBASZOTT BOLDOG tulajdonosa leszek egy K7-es Banditosznak.....


És épp ezért infókat gyüjtök.


Az első kérdésem: TANKBŐR
Tud valaki infót erről? Hol, mennyi?

A GS-sem tankja állandó karcos volt a tanktáskától, de ezt a mai divatos (szerinte szörnyű) tanktáska és tank távatratót nem szeretnék feltenni



Minden válast köszönök!
A korod miatt nem tehetsz korlátlant? Mert pénzben nem sok a különbség a kettő között.
Szia A helyzet az, hogy a 250-es is csak korlátlannal vezethető. DE: azok szinte mind úgy vannak levizsgáztatva, h Ak-val lehessen vezetni. Ha meg már lúd, legyen kövér, azaz 400as, szerintem.
szia épp azt csinálom hogy körbe nézek de a Banditnál ragadtam le! Csak Akorl jogsira van lehetöségem. Az a kérdées hogy 250 vagy 400. Én a papiroktol félek föleg a kw-tól a 400-as jobb lenne tehát ha már alapban 25kw.os papirral veszek mocit akkor no problem? Amugy lárom az A korl-al nagy mocit topikban sok 400 as gépet kinálnak (3-at láttam) 25kw-os papirral.
?
Úgy van, ahogy a kollega mondja, hozzá kell tennem, h az autós forgalmiba még most sincs benne a kW, max a vadi újakéban. Ismerek olyat, akinek kevesebb volt beírva, mint amennyit a 600-asa tud valójában, és csak annyit mondtak, h menjen el, méresse le és új forgalmi+törzskönyv (6+6 ezer jó magyar Ft). Persze, h nem csináltatta meg. Rendőr meg sose azt néze, meg úgyse tudja, h hány lóerős a géped, max a mocis rendőr, de az meg tudja mi a dörgés, meg ő is motoros civilben. Nem mellesleg tőlünk nyugatabbra folytva vannak nemcsak a 125ös, de a 400-as gépek is, szóval meg nem mondják, h nem annyi. Ha meg motort veszel, néz szét neten, döntsd el kb milyen kategóriájú motort szeretnél (gyorsasági, naked, chopper stb.), és kezdd el a szóba jöhető motorok technikai stb adatait böngészni, leírásokat tapasztalatokat olvasgatni (totalbike.hu/nepitelet pl.). Nagyon meg fogja könnyíteni a vásárlói döntésedet. Amúgy a 400-asok 60 LE körül vannak, ami meg kb 45 kW (600-as 100LE körül, 250 meg 40-45, persze csak nagyságrendileg).
szerintem ha úgy veszed meg hogy alapból a hamis kw van beírva, és ha aztán problémáznak,akkor megmondod h így vetted, és az előző tulajra kened...ennyi...farkas világ
szia neked 400-as van 25kw -os papirral? Nem tul szabályszerü? Kutya se nézi? Ha nézné ki nézné?
És ha valami gond van? Hogy át vizsgálják a motort? Ha én veszek egy motort akkor honnan tudjam hogy hány kw-os pl veszek egy 400-ast megnézem a forgalmit 25 kw de késöbb probléma adodik belöle
akkor mivan? Én csak megvettem és átirattam?
hja, én is várnék még vagy 15 ezer km-t biztos, hagy forrja ki magát az uj modell...