Én már elég sokszor voltam Németországban és hidd el nyelvi nehézségem sincs, de a vége mindig joval többe jön ki. Egy csomó mindennel nem számolsz, és nem is lehet mindennel. Pl nem szivessen mennék egyedül, autopályadij,parkolás, kaja (jó viszel10 parizeres zsömlét
Ja és van saját megfelelő autód, utánfutód, szabid.- ami mind ingyen van
Egyébként szálltam már meg 200EUR-ért Németorszában, szerencsére eltudtam számolni.
most részletesen: számoljunk 2ezer km-el és 7literes fogyasztással: 20*7= 140liter benzin ami 300forintos benzinárral 42ezer ft+ a 2napi ottalvás 50+50euró=legyen 40ezer ft, az anyni mint 82ezer forint
200.000-82.000.=118.000. erről magyarázok már vagy fél órája, és a legszebb az egészben h ha szántál volna rá 2percet, és kiszámoltad volna magad, akkor nem írtál volna hülyeségeket
Én biza nem akarok repülni De gondolj bele 1 nap kimész 1nap megnézed a motorokat, ha mázlid van minden papirt megkapsz 1 nap haza. És huzigatod2-3 ekm-en 80-al az utánfutódat. Mert kint szigoruan 80 a max!Egy szállás min. 50 EUR ha az utadba esik egy olyan.
Na jó én ilyenért nem mennék ki,a vége biztos jó sokba jön ki.
Én abból indultam ki ,h mikor az NSR-t vettem, szóba jött, h 1250/50-est veszek és forgalomba helyeze, na az 100k lett volna . Igaz a kettő nem tljesen ugyanaz. Mondjuk örülnék, ha 80ezerért lehetne motort venni
nem,én nem akarok repülővel menni, te akarsz (ha 200ezret számolsz) kimenni németbe, meg ott aludni kétszer maximum 70ezer ft, de tényleg maximum...abból megnézheted egész bayern-ben, elmehetsz egész frankfurtig...ha előre lebeszéled a címeket interneten akkor bőven megnézhetsz 10-20motort is ha akarsz... de legalább annyit elértem h Loki lemondott a 80ezre motor gondolatáról meglesz estére a sikerélmény
Ja ha te repülön akarod hozni a motort . . Ja és az első motort amit meglátsz elhozod . . A zt nem ugy csinálják a kereskedők: tartós kapcsolatuk van a kintiekkel, minden le van zsirozva, esetleg még érte se kell menni csak küldik a 10-20db motorért a teherautojukat.
kiutazás+szállás(szállás nemtom minek kell,de legyen ha midnenáron akarod...) de sztem 200ezerből repülővel is elmehetsz kétszer németbe, vagy nemtudom hol élesz te... 1500euró egy közepes ár, abból lehet alkudni, meg lehet találni 1000euróért is...föl kell találni magad, de nem akarok senkit meggyőzni, ha szerintetek ennyire de ennyire nem éri meg, akkor nemtudom miért van hogy jónéhány ember motorbrhozásból él meg... de mondom, ha szerintetek nem éri meg, akkor ne csináljátok...a témát meg a győzködést részemről lezártam, mert a 80ezer forintos motor gondolata, meg a 200ezer forint nagyon kiütött, ha vaalakinek van értelmes kérdése az felteheti...
40ért nem, az eredetiséget kifelejtettem, de minden mást odaírtam... amúgy aztmondta h a motor árának fele, ezekszerint 80ezerért akarsz Banditot, vagy Gs-t vnni? nemhiszem... a behozaal maximum 80-100ezer...egy bandit/gs meg 4-500ezer itthon...németbe meg egy gs 1000-1500 euró...és németbe minden második gs 34lóerős, tehát lehet válogatni
Örülök hogy motor behozására inspiráltalak, de azthiszem én nem szállok harcba a magyar bürokráciával, és az adminisztrációval. Ahhoz kevés a türelmem. Találok belföldön is jó banditákat (nem azokra gondolok akik a parlamentben ülnek)
Loki eléggé el van tévedve... műszaki max 20, forgalmi+törzskönyv 6+6ezer, átírás max 10ezer; regadó, ami a motor korától,és köbcentijétől függ... http://totalbike.hu/magazin/kozelet/behozatal07/
ajánlok két német oldalt: www.mobile.de és www.motoscout.de szerintem megéri, én is sztem onnan hozom be a következő gépemet
hát igaz nem friss adat, én csak azt tudom h 2003-ban egy 125ccm es gép első forgalomba helyezés 50e huf volt...és kw is kevesebb lett beleírva ...de ennek függvényében tudsz kalkulálni hogy mennyi lehet egy nagyobb gép most...sztem jo sokba benne van az a külföldi behozatal...és forgalmi.
Ja és van saját megfelelő autód, utánfutód, szabid.- ami mind ingyen van
Egyébként szálltam már meg 200EUR-ért Németorszában, szerencsére eltudtam számolni.