Hát ez borzasztó nagy fogyasztás! Nekem 5 körül fogyaszt az 1000-esem, igaz max 160-al szoktam menni. Söt ennyibe a 2 személy is belefér, persze akkor még lightosabban megy az ember
Szeva városban nekem néha brutális akár 9-10 lityi is lehet. Országúton csuklótól függöen lehet 5,5l finom 100-110 nél, 160nál 6-6,5 de nekem úton még 7,5-nél nem evett sokat igaz nem vagyok egy versenyző tipus. Hibái hááát az eltelt 6500Km alatt semmi , de állítolag 100,000km is kibir ha figyelsz a moccira. Tipus hibának mondják az első féktárcsa megvetemedését (max pályán ökörmódon sztem ) meg a váltó "sírása" utal nem szakszerü használatra pl. egykerekezés gyorsulás vagy épp a kis fordulaton való közlekedés. Lényeg az olajcsere , olaj mennyisége , olajminőségről annyit ,hogy 86 ban mikor + született a szíve akkor még a legszuperabb olajak sem tudtak olyan szintet mint most a legalapabb ( SG ) de az SJ olaj ( napjaink yobb olajait ) sam veti meg hát ennyi ha van még kédésed csak írj. SZÉLES UTAT ya és a gumit is szereti
Motorikusan sok különbség nincs a 400-as banditok közt,asszem 95-től/az évjárat nem biztos/ lefojtották 59 lóról 53ra.A 100-at kicsivel 5 másodperc fölött érte el az enyém/"96 vc/,de a sima is tudaj hozni ezt..
Köszönöm nektek.
Meg még annyit had kérdezek már meg hogy a 400-asnak milyen a gyorsulása, mert kerestem teszteket de 400-asnak nem nagyon volt legalábis a 98 körülinek nem volt teszt, és hogy milyen fokozatban meddig megy meg hogy ha esetleg egy hülye tuningswift-es le akar gyorsulni akkor csak 1x hagyom ott vagy esetleg nem veszi észre hogy lehagytam.
Mégegyszer köszi a segítséget.
Szia!
Egy tankkal 120-13 körüli utazóval asszonnyla a hátamon bő 230 kilómétert tettem meg vele, most egy 110-120-as tórán 250 kilóméter után tankoltam bele ugy hogy volt benne még kb 1 liter.Nekem a vége óraszerint olyan 185 körül lehetett.Egyedül kellemes kis túragépha asszony pajtás vagy valaki felül mögéd az sem gond,de az utas hátsója lehet zsibbadni fog.Szegény így járt ő akart felülni...
Heló mindenki.
Venni akarok egy 98-99-es forma 400-as banditot azaz nem azt akarok de az tetszik amire még pénz is lesz. Szóval ha valaki tudne nekem segíteni hogy mennyire bírja a gép mennyire erős ahoz képest hogy 400-as mennyi a vége (kb.), egy teli tankal mennyit megy.. meg ilyeneket ha tdnátok segíteni
Előre is köszi. "Burn rubber, not your soul"
amúgy ez a gyönyörűség 320ba fájt nekem, bár nem is fájt annyira:) nagyon egyben van a gép, ezért is csodálkozok hogy így le tudtam alkudni, remélem sokáig rójuk majd együtt az utakat...
engem az érdekelne, hogy mennyibe került a 250-es Bandit átiratása és hogy mennyiért sikerült neked szert tenni erre a motorra, persze csak ha nem titok
na tegyél már föl te is egy képet a gépedről...
amúgy faterék járnak jugóba, és néha hoznak nekem egy kis benzint, és fater kérdezte h nem hozhatna-e ólmos benzint, mer biztos jó bele az is, főleg h "90be (mikor gyártották) még nem is nagyon volt ólommentes...na erre mit mondtok?
még jó hogy a szimó van vagy 2kw így a bácsi 240ft-t fizet
amúgy én eddig csak 140ig mertem húzni,de még nem is jutottam el vele vmi rendes útra, hogy kipróbáljam...meg ma van meg 11napja, de ma végre sikerült átíratni
Szevasztok srácok a súly ill. tellyesítményadóhoz szolnék hozzá . Sajna 2007 jan 01 től minden renszámmal renelkező mocira KELL adót fizetni a besorolás u.a. mint az autóknál tehát 0-3 éves korig kw-kén 300 ft
4-7 év 260 ft
8-11 év 200 ft
12-15év 160 ft
16-tól 120ft
ha még nem kaptad kézhez a határozatot ne aggodj ők nem felejtik el . Tavaly még 350ccm alatti motornak nem kellett adó fizetni, de idén már a rendszámos szimós bácsit nyilvántartják és adóztatják ez van. SZÉLES UTAT
Úgy! Úgy!
A menyasszonyom baditja is jól megy én alattam (88kg) a 190-es órán 180-ig ment(persze biztosan csal már olyankor az óra ,de ahhoz képest hogy 250-es, le a kalappal!Aki nem hiszi rakok fel neki egy vidit a sportmotor.hu-ra,de a kis banditot az adataimnál is meg lehet lesni
Hi!
Nem akarok hazudni, 170 felett állt az óra kicsivel, de már nagyon szabályzásközelben volt:).
Egyszer próbáltam ezt ki, nem szeretném széthajtani.
1-2 kisbanditos ismerősöm gépének is 170 körül van a vége, szal ez kb reális. Ja, tleg, nem súlyadó, de vmit más néven, teljesítményadó, vagy vmi, az okmányirodában befizettetnek, 5000 Ft-nál, ha jól emlékszem nem volt több.
Amúgy szerintem légszűrő csere után 5.5-max 6L normál tempo..(max 140 tartós) átlag inkább 100-120...de ebben nincs város....