Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali !

A gyárit ugy gondoltam,hogy kész termék ,meg aztán az ára sem annyi mint a fehlingnek.
vagyok... a bukócső nem a gyári, amit a motorhoz adnak, ez a Fehling, ez 3 pontos, a gyári csak 2 ponton rögzül...legalabbis nagynál így van...amúgy jobbnak tűnik a Fehling...
Szia harencsárjános !

Köszi az elismerést .
Az én bukócsövem gyári (Fehling típusú ) a Bikerworld-nél vettem Bp-en .
Próbáltam készíteni de sajnos nem találtam megfelelő anyagot hozzá amit könnyen lehetett volna hajlítani ( természetesen melegen ).1/2"-ol csőből akartam de nem jött össze,így maradtam a gyárinál.
üdv bigmen! Valóban nagyon szép a dob,és a bicajod is. A bukócső szinte ugyan olyan, mint az enyémen, amit egyéni elgondolásból magamnak csináltam. A tiéd gyári, vagy szintén "sufnis"?
Hali !

Itt vagy most ?
gyönyörű ez a dob...

hu bááz..mivel suvickoltad a vasat, csillog a szőre...ez még uj korában volt?...vagy nagyon jó a fényképeződ...

látom van top case és platni is..milyenek? erről is mesélhetsz ám...
nyam nyam nyam megyek nézem Köszi!
Hy Ironed !

Aminta azt tegnap ígértem a képeket feltettem ide:http://firestone01.fw.hu/bodis... , itt tudod megnézni.
Egyszerűbb volt így,mert több kép van .

Ha megnézted dobj egy üzenetet !
Ha megnézed az adatomat,láthatod,hogy ez még a 600-as,ami analóg (szerintem sokkal szebb mint a digitális) órás. Mondjuk én úgy kezdődök,hogy 182 cm és 90 kg....a 230-hoz negyon össze kellett magam húzni,és kb 16 fok volt.
Ok holnap fent lesznek a képek.
Egyébként (idézet a leírásból:Polírozott nemesacélból, TÜV-vizsgás, kivehetõ hangtompítós slip-on , 100-as és 120-as átmérõvel.) ilyen .az hogy 100-vagy százhúszas azt nem tudom biztosan de holnap azt is megmondom.
Olvasd el te is a full-gaz oldalán (lásd leneteb a címet) a róla leírtakat .

Ok akkor holnap .
hát persze...a mostanit látom..szép fekete paripa...a bodis hogy virit meg hogy milyen alaku a vége az érdekel...
Hali !

Van fotóm de azon még a gyári kipufogó van.
Ha jó neked akkor holnap csinálok képeket és felteszem.
Jó lesz így ?
berakhatnád ide
nincs egy fotod a dobról a gépen ? (oldal, hátul)
Üdv neked is harencsárjános !

Köszi a jókívánságokat !
A bódis nálam is a GS500-nál kezdődött ( ez tavaly volt ) tapasztalat az nem sok van de annyit tudok mondani neked,hogy a csere után jobb lett a gép legalább is úgy éreztem,hogy könnyebben gyorsúl kicsit förgébb és ami a lényeg ,hogy TÜV vizsgás és E betüvel ellátott ami azt jelenti,hogy műszakin is elfogadják,de erről az árakról és a típusokról bővebben olvashatsz itt:http://www.full-gas.hu/bodis/b.... Én is nálluk vettem 70 papír volt az ára ( a fogamat húzták nekem is de régóta gyüjtögettem rá) számla nélkül amúgy azt hiszem 76 ezer az ára .Az a helyzet amióta fennt van a Bódis dob nem túl sokat mentem a géppel (hosszú uton nem voltam ) csak itthon és a környéken használtam,de ettől függetlenűl úgy érzem,hogy érezhetően jobb. Az enyém kör-ovál alakú és nem ordítós szép hanja van igazából menet közben ha egyenletesen haladsz nem is lehet hallani csak akkor ha gyorsítasz.Igazi sportos hangja van ( nem is lehet leirni ).De szerintem nézd meg a honlapot ott bővebben van róla leírás és az árak is ott vannak.
üdv bigmen! Hasonló paraméterekkel rendelkezem én is ( 170/70 és 650s). A kabátom válla és a sisakom csupa bogaras egy hosszabb út után ,ami szerintem azt mutatja,h nem a leg jobb a szélvédelem. De nem is ezért írok. Régóta fáj a fogam 1 Bódisra. Minden tapasztalatodra kíváncsi lennék, az árra, a kidolgozásra, de legfőbként,h hogy viselkedik a gép. Előre is köszönöm, és jó időben jó motorozást!
Szia speedimi !

Milyen órád van a gépen ( digitális vagy analóg ) , csak azért kérdezem,mert én lagutóbb 212 km/h -val mentem (ment volna még ) gyári kipuf volt akkor rajta,hozzátesuem,hogy én 172 cm és 70 kg vagyok.
Jelenleg egy Bódis dob van fent úgy érzem,hogy jobban,ill. könnyebben gyorsúl de még a végét nem volt alkalmam kipróbálni.
A szélvédelemről csak annyit,hogy nekem azt mondhatom,hogy egész tökéletes (K5-ös 650SA) 140 fölött azért már lehet érezni a szelet.
ja, majd" elfeledtem: K6-os idomossal mentem, na azon nem éreztem, h fogna bármit az idom. De állítólag a K1-K5-nek a legjobb a szélvédelme.
Ez érdekes. Egyszer lenyúlom valaki fejidomos gépét mostmár, kíváncsi vagyok nekem milyen. Volt aki állította, h egy magasabb plexivel 190 volt az utazó felegyenesedve. Jó, az ember is 165-170 cm körül volt.
Már nem is járok vele,mert eladtam.Igen,120-140 között mászkálta,nekem felette már kényelmetlen,ha egyenesen ülök.6.-ban kimegy sík úton 11500-ig kipörög,230 óra szerint.Persze csak sportdobbal...
Akkor nem jársz vele 120-140 felett. Szerintem 12000-ig ki lehet nyugodtan pörgetni, ott kezdődik a piros tartomány. Bár 6-odikban nem nagyon lehet 10-11 fölé, inkább csak 10-ig. Bár egyszer már sikerült az M9-en (a híd után Szexárd felé) 12-ig, enyhe lejtő + hátszél. Ergo én gyakorlatilag nyélen járok vele 180-200 körül (9-10-11e 1/min), ha van rá lehetőség (pl. M6, M9), főúton csak 120-160 körül forgalomtól, útminőségtől és motoros társaságtól függően.
Hello!
Korábban már érdeklődtem a 250-es Banditról.
Szeretnék a történetükről kicsit töbet megtudni, fontos lenne.
Eddig azt tudom, hogy 1996-tól jött ki más kasznival 15500-ig pörög és változó szelepvezérlésű.

Láttam már 14-, 16- és 18000-ig pörgőt is. Azt lenne a kérdés, hogy a 14ezres ill. a 16-ezres (max. fordulatú) milyen évjáratú motor lehet. Leginkább a 14ezerig pörgő érdekelne.

Előre is köszönöm a válasz(oka)t! Tényleg érdekel...
Én úgy éreztem,hogy a 600-as olyan 6-7000 között érzi jól magát,hosszútávon.
Nekem 650s Banditom van,de van olyan,hogy egyesben 10-11ezerig simán kipörgetem......semmi baja nem lesz sztem......De álltalában 8ezer-nél szoktam váltani....mikor hogy jön kia lépés:D