Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló! Kellene nekem, hogy a 2005-ös 650-es banditnak a kipufogó szívószelep beállítási adatai!
Kösz a tippet. Nekem gyári sportmax-ok D-218 van rajta 4500km van a gépbe de félidőn tul van már a hátso , az első még tuti igaz nagyon puha és tapadosak. Olajbol pont vsx-et vettem ugyhogy megnyugtattál frankón. Többnyire mi is 2 személyezünk, telokon egyet keményítettem elöl hátul igy jobb. fogyasztásom eddig még nem ment 6,5 l alá. Majd probálkozom finomabban széles utat
ja, olaj: castrol actevo volt benne 1000-ig, utána 6000-ig, ebböl kb 1dl/1000km fogyott. Utána 6000-12000-g castrol rs4t 10w60 -nem R4- volt benne, ebből kevesebbet evett, 05dl/1000. Most a suzukitól vettem az olajat, Shel VSX van benne, kb, mit az actevo, úgy fogy. Mindig castrolt használtam minden motoromba, nyomom az actevót ezután is. Igazából sztem tök mindegy, mit raksz bele, ami motorba való félszint, és olcsón megkapod. Beszéltem egy arccal, 98ezer(!) volt a gépébe, 20e-től folyamatosan a Louisban 15eur/4L áron kapható procycle 10w40 olajat tette bele, semmi baja nem lett tőle. A német banditfórumon meg majd mindenki 10eurós ásványi noname löttyöket tölt bele. A mai minőségbiztosítási előírások mellett sztem tökmindegy.
De grafomán voltam
CSá! (nevem mehet kisbetűvel nyugodtan )
Nem vagyok túl jó vszonyítási alap, mivel én nagyon óvatosan közlekedek. 5-5.3L körül van a fogyasztásom 2 személlyel, többnyire 100-as tempó közelében, ez autópályán 130-140-nél sem megy 5.5 fölé. Ha fent vannak a dobozok oldalt, akkor országúton is inkább 5.5., pályán inkább 6.
Meglestem a géped, szép ez a bordó-antracit
Nekem még macadammal szerelték a gépet, a Tiéden már ha jól tudom nem ez van. 12650 km van benne, de olyan, mintha új lenne. Ez betudható a kíméletes stílusomnak, és annak ebben a méretben tudtommal ez az egyik legkeményebb keverék. Én nem változtattam sok mindent: bukógomba, dobozok,emeltettem hátul az ülésen, mert Feleségem is nagyra nőtt , markolatfűtés- mivel télen is használom, ha nincs latyak. Ennyi. Egy dobtól állítólag jóval vadabb lesz középen és fent.
Szevasztok ZÖLDI töled kérdeznék ill. a motorodról. Mi a fogyasztása az N-es gépnek? Hátso gumid hogy birja ? Olajat milyet raksz a mociba? Nekem S-es van. Mit javasolsz mit kéne rajta ( tökéletesiteni) válaszodat kíváncsian várom.
A nagyvas.hu-n találsz,asszem 30 rugó körül van...
Mostmég lehet h nem borítasz akkorát, de idővel reméljük. Én sosem voltam pályán...de ez idén remélem megváltozik.
Oppá, nem is nekem szólt. Szórom a hamut fejemre és szaggatom ruháimat.
Klikkejjé a nevemre zazze Amelyiken én is ott állok, azon van gomba.
Sziasztok!
Tudja valaki,hogy középtámaszt hol lehet venni 600as Banditra és kb mennyibe kerül?
Köszi!
Bigmen isteni a géped!Vigyázz rá nagyon!
Érdemes 400-as banditban az első telo olajat sürübbre cserélni?Vagy inkább rugókkal porbálkozzam?
Segítséget elölre is köszi!
Ugyanolyan mint a feket Bandit..... Majd ha lesz, rakok fel képet....
áá soha nem döntök akkorát h az leérjen szerintem...pályán lehet...gomba pályára...nekem vhogy meggyözőbbek ezek a bukócsővek... neked mi van fenn?
uaolyan mint az előző? rakjál be te is képet...
Csak csendben szólok, h a Fehling bukócső csak addig jó, amíg nem jön egy kanyar, iszonyat hamar leér. Hozzáteszem, nem vagyok egy száguldozós kanyarkirály. A megoldás a gomba. (nem a hallucinogén )
Sziasztok!

Nekem is K5 Banditom van, és Bódis kipufogó van rajta, és IMÁDOM!
Mára kiszállok majd holnap benézek.

Jó éjszakát !
Az a helyzet,hogy amit tudok azt megcsinálok olcsóbban jövök így ki mintha minden kis apróságért a servizbe kellene szaladgálni.Egyébként gépszerelő a szakmám úgy,hogy nem nagy gondot okoz egy kis barkácsolás ,nem mondom én is találkozok uj dolgokkal ami meglepetést tud okozni de megpróbálom orvosolni.Egyébként a kipuft is én tettem fel jóó az nem volt valami nagy dolog de a servizben ezért a mutaványért elkérnek 5-6 ezer ft-ot, ezt tudom mert amikor vettem mondta a gyerek,hogy ennyiért teszk fel,háát ennyiért én is felraktam és érdekes kijön rajta büdös.
csillog a vas...platni szerlés...stb.
ezt meg hogy érted ?
tudsz élni...
Visszatérve az előző kérdéseidre a vasat a TV-ben reklámozott ( még most is) WS PLATINUM Lakkprotektor-al kezelem , tényleg olyan mint ahogy azt a tv-ben előadják.Már több mint egy éve használom és még most sem fogyott el egy flakon.Ezzel havonta egyszer szoktam átkenni és annyi .
A másik : a képeket Panasonic Fz-7-es géppel csináltam (semmi trükk nem volt ) .
A platnival voltak némi meglepetéseim.Az történt ,hogy Bp Fullgas-nál vettem egy 36 l-es Givi dobozt ehhez hozzátartozik a tartó is (nem a platni,ezt külön kell megvenni) na most vettem a csomagtartó konzolt is . A télen volt időm és úgy gondoltam,hogy felrakom :Feltettem a tartóvasakat ok lett na akkor mehet fel a doboztartó .Itt ért a meglepi nem stimmeltek a furatok - igaz mondta a csávó a boltban,hogy ehhez kell a platni is - valahogy megkreháltam,hogy jó legyen és amikor elkezdtem meghúzni a csavarokat az egyik lyuk átszakadt. Itt jött az állj és kerestem a lomtárban és találtam is egy ennek megfelelő aluminium lemezt (kb 5mm vastag) ez pont megfelet erre a célra.Kivágtam méretre
kifurkáltam ott ahol kellett majd lefestettem és tánna mehetett fel a helyére. Teljesen szuper lett és már volt próba is dobozzal együtt , semmi gáz vele.
Röviden ennyi a kis történet.
most irok neked egy kicsit várj !
jah, nincs nagy különbség amúgy...jobb a fehling...