Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem 10.000 alatt ezeket nem lehet szétnyúzni, jól össze vannak rakva. Fölé meg elég ritkán kell menni. Nekem a 650-es 9000-nél van 180-on, hát az bőven elég.
Szevasztok !

Ha már itt tartunk, kb. milyen fordulatszámtartományban érzi jól magát a 600-as Bandit, nem szándékozom túlpörgetni (nem nagyon volt dolgom nagymotorral, és nem akarom lenyúzni egyből) ?
Én utcán 3 alá nem nagyon váltok, 2-be csak a nagyon visszafordítós kanyarok előtt, ahol nem látom, hova fordulok. 1-be soha semmikor az elindulást kivéve
Én egyszer a CBR-el jártam így,finoman mentem egy gyalogos nászmenet mellett,visszakúrtam egyesbe (máig sem tudom miért),rávertem a gázt,és ez első kerék a fénysebesség négyzetével hagyta el,kb 8 G-s gyorsulással a talaj felső rétegét,míg a hátsó kerékre nehezedő tömeg segítette a gumit a megfelelő tapadás elérésében. jajjjj be szépen írtam.......
Direkt raktam 1-be (mert az úgy vagány azt hittem de tanultam belőle). Vigyázz a kuplunggal... Akármilyen finom... Széles utat.
Direkt raktad 1-be, vagy nem tudtad hányadikban vagy?
Szia. Semmi különös nem történt csak hüje voltam... Kanyarból jöttem kifelé 2.-ban volt a gép és én visszaraktam 1.-esbe csak nem adtam elég nagy gázfröccsöt hirtelen engedtem ki a kuplungot és elindult a hátulja... Aztán árok de le tudtam lassítani. Nem is karcolódott csak a bal irányjelzőm meg az első villám bánja. Ja meg a lelkiismeretem nem hagy nyugodni... Széles utat...
u.i.:Igaz az enyém csak 400-as
Szia!

Nekem spec metzeler roadtech z6-os van.Nekem bejött!
Szia!

A lényeg hogy te egyben vagy!Mi történt hogy árok lett a vége?Az egyik újságban olvastam róluk motorbontó...
Tartós hátszelet!
Sziasztok Banditák. A segítségetekre lenne szökségem. Húsvétkor sikeresen túl estem a tűzkeresztségen... Sikeresen megjártam egy árkot. Nem ez a lényeg. Elgörbült a bal első teleszkópom villaszára de semmijen külső sérülés nincs rajta, és nem is ment el csak 1-2 tizedet. Ebben szeretnék segítséget kérni. Ha tud valaki bontót vagy olyan cnc esztergást aki vissza tudja húzni nekem estleg villaszárat eladót az kérem jelezze felém a következő e-mailon:vitajan@freemail.hu , vagy vitaijani@gmail.com címen. Segítségeteket előre is köszönöm... SZÉLES UTAT ÉS VIGYÁZZATOK MAGATOKRA.
Ez tényleg 1 barom szürkeblokkos 1200es biztos kályhaezüstel kezelte. Srácok 1,2 banditom szereti a hátso gumit 4500 KM van benne de már lassan kopásjelzős ( D 218 gyári ) milyen gumi birja yol hátul ? conti road attack , michlein pilot road , vagy esetleg a diablo strada. Ha valaki koptatta ezeket irja meg érdekelne a véleménye Köszi Banditák. SZÉLES UTAT
Visszaírt a faszi,hogy egy kereskedésbe adta be,utánanéz...
A kurva anyját!Küldök neki mindjárt egy sms-t,a parasztja...még az Arrow felirat is ki van satírozva....
Hali!Segítseteket szeretném kérni. Néztem egy 98"as évjáratú 400-as Banditot, a tulaj 1éve elcsúszott vele, azóta nem használja.A tankot megcsináltatta, de a tükrök,és a fordulatszámmérő eltörött.
Tükör nem nagy gáz, de a fordulatszámmérő belső műanyag háza beszerezhető vhonnan?
Ja, meg vezérműlanc és feszítő csere kellene, ez milyen összegben áll meg?szervíz, alkatrész, stb...

Teszek fel képet róla, a tank még nincs rajta.
Hi Banditák, egy haverom akar venni egy 400as baditot, ha valaki tud eladót, jelezze! Köszi üdv
hja..de így is jó volt
Na, akkor faszán értelmetlen volt a 6 gangos váltó. A régi nagybandi ugyanennyit pörög.
szép volt, suzuki....igen, kisbetűvel
Ismerős a gép?
http://www.hasznaltauto.hu/ker...

aszondja 1.2-es, pedig a hülye is látja, h szürke a blokkja
Én azt ugy globálosan értettem . .
az a kályhacső azért elég ronda...de jó lovacska lesz ez is szerintem...
eddig uaz mint a K5ösöm...kivéve a szívatót....
Szia!

Majd ha meglesz dobjál fel róla pár képet!

Tartós hátszelet!
Ezek a jó tulajdonságok sok 1000-es gépre jellemzőek
Kedves Banditák!A napokban sikerült kipróbálnom az új"nagyvizes" Banditot.Erről szeretnék röviden be-
számolni.Beinditás,szivató nincs,a motor igen kúlturáltan és csendesen jár gondolom a vizhütés miatt.
2000 fordulattól elindul 3000-től tól mintegy állat!Teljesen mindegy melyik sebességi fokozatban vagy megy mintegy"bika".150-160 km/h-nál 5000 alatt forog!180-nál pont 6000-t.!Úgyhogy lehet haladni vele cefetül.A fék kiváló/én az ABS-es verziót próbáltam/Ami nem tetszett:a váltót elég keménynek éreztem
lehet mert még nincs bejáratva a motor,valamint a "kályhakürt" méretü kipufogócső.Szerény véleményem
szerint az új Banditok is nyerők lesznek ebben a kategóriában!Otthon közöltem festés és konyhabutor
csere helyett motorcsere lessz amit a feleségem kitörő lelkesedéssel fogadott!Banditák!Nősüljetek de
előbb inkább motort vegyetek!Az erő legyen veletek!