Szerintem 10.000 alatt ezeket nem lehet szétnyúzni, jól össze vannak rakva. Fölé meg elég ritkán kell menni. Nekem a 650-es 9000-nél van 180-on, hát az bőven elég.
Ha már itt tartunk, kb. milyen fordulatszámtartományban érzi jól magát a 600-as Bandit, nem szándékozom túlpörgetni (nem nagyon volt dolgom nagymotorral, és nem akarom lenyúzni egyből) ?
Én utcán 3 alá nem nagyon váltok, 2-be csak a nagyon visszafordítós kanyarok előtt, ahol nem látom, hova fordulok. 1-be soha semmikor az elindulást kivéve
Én egyszer a CBR-el jártam így,finoman mentem egy gyalogos nászmenet mellett,visszakúrtam egyesbe (máig sem tudom miért),rávertem a gázt,és ez első kerék a fénysebesség négyzetével hagyta el,kb 8 G-s gyorsulással a talaj felső rétegét,míg a hátsó kerékre nehezedő tömeg segítette a gumit a megfelelő tapadás elérésében. jajjjj be szépen írtam.......
Szia. Semmi különös nem történt csak hüje voltam... Kanyarból jöttem kifelé 2.-ban volt a gép és én visszaraktam 1.-esbe csak nem adtam elég nagy gázfröccsöt hirtelen engedtem ki a kuplungot és elindult a hátulja... Aztán árok de le tudtam lassítani. Nem is karcolódott csak a bal irányjelzőm meg az első villám bánja. Ja meg a lelkiismeretem nem hagy nyugodni... Széles utat...
Sziasztok Banditák. A segítségetekre lenne szökségem. Húsvétkor sikeresen túl estem a tűzkeresztségen... Sikeresen megjártam egy árkot. Nem ez a lényeg. Elgörbült a bal első teleszkópom villaszára de semmijen külső sérülés nincs rajta, és nem is ment el csak 1-2 tizedet. Ebben szeretnék segítséget kérni. Ha tud valaki bontót vagy olyan cnc esztergást aki vissza tudja húzni nekem estleg villaszárat eladót az kérem jelezze felém a következő e-mailon:vitajan@freemail.hu , vagy vitaijani@gmail.com címen. Segítségeteket előre is köszönöm... SZÉLES UTAT ÉS VIGYÁZZATOK MAGATOKRA.
Ez tényleg 1 barom szürkeblokkos 1200es biztos kályhaezüstel kezelte. Srácok 1,2 banditom szereti a hátso gumit 4500 KM van benne de már lassan kopásjelzős ( D 218 gyári ) milyen gumi birja yol hátul ? conti road attack , michlein pilot road , vagy esetleg a diablo strada. Ha valaki koptatta ezeket irja meg érdekelne a véleménye Köszi Banditák. SZÉLES UTAT
Hali!Segítseteket szeretném kérni. Néztem egy 98"as évjáratú 400-as Banditot, a tulaj 1éve elcsúszott vele, azóta nem használja.A tankot megcsináltatta, de a tükrök,és a fordulatszámmérő eltörött.
Tükör nem nagy gáz, de a fordulatszámmérő belső műanyag háza beszerezhető vhonnan?
Ja, meg vezérműlanc és feszítő csere kellene, ez milyen összegben áll meg?szervíz, alkatrész, stb...
Kedves Banditák!A napokban sikerült kipróbálnom az új"nagyvizes" Banditot.Erről szeretnék röviden be-
számolni.Beinditás,szivató nincs,a motor igen kúlturáltan és csendesen jár gondolom a vizhütés miatt.
2000 fordulattól elindul 3000-től tól mintegy állat!Teljesen mindegy melyik sebességi fokozatban vagy megy mintegy"bika".150-160 km/h-nál 5000 alatt forog!180-nál pont 6000-t.!Úgyhogy lehet haladni vele cefetül.A fék kiváló/én az ABS-es verziót próbáltam/Ami nem tetszett:a váltót elég keménynek éreztem
lehet mert még nincs bejáratva a motor,valamint a "kályhakürt" méretü kipufogócső.Szerény véleményem
szerint az új Banditok is nyerők lesznek ebben a kategóriában!Otthon közöltem festés és konyhabutor
csere helyett motorcsere lessz amit a feleségem kitörő lelkesedéssel fogadott!Banditák!Nősüljetek de
előbb inkább motort vegyetek!Az erő legyen veletek!
Ha már itt tartunk, kb. milyen fordulatszámtartományban érzi jól magát a 600-as Bandit, nem szándékozom túlpörgetni (nem nagyon volt dolgom nagymotorral, és nem akarom lenyúzni egyből) ?
Nekem spec metzeler roadtech z6-os van.Nekem bejött!
A lényeg hogy te egyben vagy!Mi történt hogy árok lett a vége?Az egyik újságban olvastam róluk motorbontó...
Tartós hátszelet!
Tükör nem nagy gáz, de a fordulatszámmérő belső műanyag háza beszerezhető vhonnan?
Ja, meg vezérműlanc és feszítő csere kellene, ez milyen összegben áll meg?szervíz, alkatrész, stb...
Teszek fel képet róla, a tank még nincs rajta.
szép volt, suzuki....igen, kisbetűvel
http://www.hasznaltauto.hu/ker...
aszondja 1.2-es, pedig a hülye is látja, h szürke a blokkja
Majd ha meglesz dobjál fel róla pár képet!
Tartós hátszelet!
számolni.Beinditás,szivató nincs,a motor igen kúlturáltan és csendesen jár gondolom a vizhütés miatt.
2000 fordulattól elindul 3000-től tól mintegy állat!Teljesen mindegy melyik sebességi fokozatban vagy megy mintegy"bika".150-160 km/h-nál 5000 alatt forog!180-nál pont 6000-t.!Úgyhogy lehet haladni vele cefetül.A fék kiváló/én az ABS-es verziót próbáltam/Ami nem tetszett:a váltót elég keménynek éreztem
lehet mert még nincs bejáratva a motor,valamint a "kályhakürt" méretü kipufogócső.Szerény véleményem
szerint az új Banditok is nyerők lesznek ebben a kategóriában!Otthon közöltem festés és konyhabutor
csere helyett motorcsere lessz amit a feleségem kitörő lelkesedéssel fogadott!Banditák!Nősüljetek de
előbb inkább motort vegyetek!Az erő legyen veletek!