Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szevasztok Banditák!No végre megvan a nagyvasam jobban vártam rá mint az első randevúmra.Sokmin-
denről nem tudok beszámolni,mert 800 km-ig 4500-as fordulatig lehet menni ez kb.135-140.Ezután 7000-ig
no itt már lehet pörnyeszteni ugy 180-200-al.Bár most a környéken igen drága aránylag jó minóségü ké-
peket csinálnak.Ami rögtön észrevehető a motor rendkivül kiegyensullyozottan jár.A "kákyhakürttel" vi
szont igen nehezen barátkozom de állitólag Bódis mester már hajlitgatja a csöveket a Kaposvári mühe-
lyében.A kérdésem,hogyan lehet az ülést felfele állitani ,mert ha feljebb állitom kicsit "lötyög" a helyén.
Alá kell pakolni vagy ez igy természetes?A választ előre is köszönöm.Ha valaki Dél -Dunántuli guruljon el
máj.1-én Taszárra a gyorsulási versenyre.Biztos jó buli,lesznek jó csajok jó motorok és sok hülye autós.
Vigyázzatok az utakon mert nagyon sok fele mérnek itt a Balaton környékén.Az erő legyen veletek!
Hali !

Sikerült beállítani a szelepeket ?

Milyen lett a gép?
Hali!
1,2 bandi szelephézag

szívó: 0,1 - 0,15
kipuff: 0,18 - 0,23
Hy !

Köszi a válaszod és örülök,hogy tudtam segíteni !

Kész is vagy vele, milyen lett a gép ?
Bigmen!
Az enyém csavaros!
Akkor biztos a tied is!
Köszi szépen bigmen! Sokat segítettél!
Szólni fogok, hogy lapkás, vagy csavaros-e! Mindenképp!
Még egyszer köszi!
Sziasztok BANDITÁK . Nagyon fontos dologra lenne szükségem és számítanék a segítségetekre. Én kudarcot vallottam. Kellene nekem egy K5-ös 1.2-es bandit szelephézagainak adatai. Ha valaki tud erről nekem valamit mondani kérem írjon. SZÉLES UTAT mindenkinek...
Szia Veri !

Na itt vannak az adatok:
Szívószelep (csavaros kivitel) 0.10-0.15 mm
Kipufogószelep (csavaros kivitel) 0.18-0.23 mm

Szívószelep:(lapkás kivitel) 0.10-0.20 mm
Kipufogószelep:(lapkás kivitel ) 0.20-0.30 mm

Az állítás során látni fogod,hogy lapkás vagy csavaros kivitel (erről lécci értesít engem nekem is kellene).
Remélem tudtam segíteni !
Jó munkát hozzá !

Szia !
Szia veri !

A bandit hu-n érdeklődtem utánna de ez a 600 adatai ha ugyanaz mint a 650 -es akkor: a szívó: 0,10-0,15 mm; a kipufogó: 0,18-0,23 mm

De ha minden igaz meglesz a 650-é is (hivatalos helyről) addig tarts ki.
Nekem is jól jön mert az enyém is 650-es.
Majd jelzem ha megvannak a 650-es adataii.
Szia!

Próbálkozz a bandit.hu-n.Ott tuti tudnak neked segíteni azonnal!
Ez akkor most K5 1.2 S?
Helló! Kellene nekem, hogy a 2005-ös 650-es banditnak a kipufogó szívószelep beállítási adatai!
Nagyon fontos!
motorvásár előtt:

http://www.hasznaltauto.hu/ker...

ennyi pénzért új motort !
Igen, kezdőnek azért is jó mert nagyon kezes bárány és megbocsájtó, és kinőni is nehéz azért!A használtmotorok.hu-n találszróla infót, meg a bandit.hu-n is érdemes nézelődni!
Jó keresgélést!
Köszi az infókat.
Jó kis megbízható mocinak tűnik.
Tanuló gépnek is első osztályú lehet.

Még nem döntöttem még informálódok.

Várom mások véleményét is.
Sziasztok Banditák. Olvasgattam a leveleiteket. Először is:180 magas vagyok és 150 fölött hajolnom kell az idom mögé. 265-öt mentem vele de azt szerintem nem a K5-ösnek találták ki. Nagyon egyben van a kis gép bárki megveheti. Sziasztok.
Nekem kezdőmotornak nagyon bevállt!Futóműve és uttartása nagyon jó!De utassal vagymegpakolva kicsit puha!Én a 10w-s olaj helyett 15w-set tetettem a telókba szimeringcserekor.Első pár kilóméter egy kicsit furi volt,de bátran ajánlom!Fordulatszám tattomány enyémnél -váltakozószelepvezérlésü az enyém- 3ezertől kezd el húzni és 8ezernél még rá pakol.Ha csak lazán túrázol akkor nem érdmes nagyon pörgetni 7ezernél van kb 110 körül.Ha oda akarsz csapnia lovakközé akkor meg negedd leesnia fordulatot 8ezer alá amugy asszem 13 ezer körül tilt.De 12 ezernél már érdemes váltani, mert húzni már nem húz jobban de enni töbet eszik.Fogyasztás a te kezedtől is függ egyszer siekrült elérnem az 5,5 litert de volt hogy 7 litert is bekajál de 6,5 fölé nehéz tornázni.170ig huzattam aztán vagy elfoygott az egyens vagy hirtelen sokan lettek az úton talán gyorsult volna még.Kényelmes túrázó 250 km-t lehet átlagaban egyszerre lezúzni vele utána már érdemes benzinkutat vadászni.A csutkakormányt ha megszkod onnantól már kénylmes.Ha van fölös pár ezresed le lehet cserélni csőkormányra is.Talán majd le lesz cserélve de elöbb dobot cserélek majd rajta.Romlani eddig nem romlott el rajta semmi.Csak kopóalkatrészek, ha rendszeresen cseréled ezeket akkor a világból kivisz csak benzinnel győzd.Alaktrészt is bőven találni hozzá...
Így hirtelen ennyi ha érdekel még valami írj nyugodtan akár privátban akár itt..
Helló!

Egy pár szót írjál már légyszi a 400-as ról.
Milyenek a menet tulajdonságai, milyen fordulaton érzi jól magát, kb. menyi a vége (km/h), menyit fogyaszt.stb.
Szóval mindent amit tudni kell.

Köszi.
Szia!

Én is kb 188 cm vagyok és 400-as banditom van!A kilóméteróra állása meg nem minden!Nem lehetetlen megoldás visszatekerni,meg mi van ha eltört a spirál aztán a tulaj nem sietett kicserélni.Elöbb alaposan járd körbe a gépet aztán utána nézz rá a kilóméterórára!
Jó keresgélést!
Helló emberek!

Tovább fárasztanálak beneteket kérdéseimmel.
Az igazság az hogy nincs motoros múltam és ez lesz az első motorom.
Tanuló gépnek lehet elég lenne egy 400-as Bandit. De vele kapcsolatban is vannak bizonytalanságaim.
Ugyan olyan nagy testű-e mint 600-as? Elég magas vagyok 185cm. Nem akarok hülyén kinézni 1 kisebb testű gépen.
Meg mi van a teljesitményel mire elég a 400 cm3.
Ha jól tudom a 400as-t 98-ig gyártották utána váltotta a 600-as.(Fiatalt akarok venni)
30-40 ezer kilométerrel még megvehetek 1 mocit úgy hogy ne legyenek komolyabb hibái.(Gondolok itt a motor kopottságára)
Mire figyeljek oda ha motort veszek?

Még van 1 csomó kérdés benem de egyelőre ennyi.
És 5 év múltva sem fogja lelőnei a hűtősapkát, forralni a vizet meg kinyírni a termosztátot. Jó gondolat a 600-as
Szerinted a japán mérnököket miért fizetik?Hibák? Nincsenek...
Helló mindenkinek!

Kérdéssel fordulok hozzátok.
Az a helyzet hogy motort fogok venni és most kezdek nézelődni hogy miet is vegyek.
Egy biztos hogy NAKED lesz.
Tudom hogy a GSF 600 Bandit jó gép lehet hogy pont öt választom.
Csak egy valamiben bizonytalanít el. Hogy olaj és levegő hűtésű.
Jó tudom hogy hosszú távon utazó sebességnél nem lehet gond.
De mi van ha városba megyek vele piros lámpák meg tötyörgés a nagy forgalomban.( Lehet hogy nem sokat de városban is fogom használni)
Nem tud túlmelegedni vagy károsodni a motorja. Az olaj hütésel kapcsolatban nincsenek tapasztalataim.

Remélem vannak olyan 600-as tulajok akiknek vannak tapasztalatai és tudnak segíteni és ezáltal dönteni.
Estelegesen előforduló hiba forrásai és gyenge pontjai is érdekelnek.( Ha egyáltalán létezik ilyen. )

Előre is köszi Banditák.
Nagyon fontos, meg sűrgős lenne!