sziasztok lenne egy kérdésem a 400-as banditomnak kicsit puha az első telója és az megolsás ha a teleszkóp végén a kormánynál lévő kupakot kicserélem szelepesre és levegőt nyomok a telóba... nem foga ez a túlnyomás kinyomni a szimeringet? meg a hátsó is puha és maxra állitottam és még így is puha és hogy abban kompletten telót kell cserélnem vgy elég cak rugót...
Lehet h rosszul fogalmaztam,néha beindul néha nem, ha beindul, rápattanok ,megyek vele nincs gond és az első lámpa ahol megállok dadog és leáll, lehet h semmi köze ahoz hogy meleg vagy sem!
A szerelő akinél volt(ő csak mechanikusan vágja), azt mondja h amikor leáll nincs szikra v csak nagyon gyenge de az sem folyamatosan.
Olvastam a problémádat!Bár motorszerelésben,bár motorszerelésben még nem vagyok túl járatos,de ha egy elektronika beázott akkor annak oly mindegy hogy a motor hideg vagy meleg!Lehet probálkoznék más hőértékü gyertyával!
DE MONDOM EZ CSAK A VÉLEMÉNYEM,HA NAGY HÜLYESÉGET ÍRTAM LÉGYSIVES SZÓLJATOK RÁM!
blackmotor, az m3 kivezetőnél, Gábor Áron 100.
Egyébként meg gyertyapipa le, gyertya ki, új gyertya, vagy a régit hagyd egy napig, és szárítsd ki a motort. Ha valami zárlatos az nagy szopás lesz, de reméljük, hogy nem.
Pl kánikulában a pesti dugóban araszolva jól esik ránézni, és megnyugodni, hogy legalább a motor nem kap hőgutát, csak én a sisakban. Persze gondolom neked ez nem jelent semmit, te tisztában vagy a motoroddal, ez az ilyen hülye analfabétáknak való, mint én.
Sziasztok!
Remélem tud nekem vki vmi bíztatót mondani, nemrég vettem egy 400as banditot(nem változó szvez.), gondoltam alaposan lemosom és onnantól nagy nehezen beindult, elindultam vele ment ahogyan kell pár km-t, lámpánál dadog és leáll.Azóta menni nem tudok vele ,hidegen beindul de utánna nincs szikra(mondja a szerelő,aki nem tudta megcsinálni).Vki esetleg járt már így?Hallottam h van egy vmilyen gyujtás vezérlő az utas ülés alatt, lehet h zálatos lett?
Ha van vmi tipp azt nagyon megköszönném?Vagy ha tudtok hozzáértő szerelőt!
Köszi
Hétvégén voltunk mocizni és megállapítottam sokat eszik a gép.Viszont lehet,hogy vezetési probléma is lehet mivel a gyakorlatlan fiam vezette és 7 litert evet.De a héten megpróbálom beállítatni egy profival és írok majd a fejleményekről.
A szerelő akinél volt(ő csak mechanikusan vágja), azt mondja h amikor leáll nincs szikra v csak nagyon gyenge de az sem folyamatosan.
Olvastam a problémádat!Bár motorszerelésben,bár motorszerelésben még nem vagyok túl járatos,de ha egy elektronika beázott akkor annak oly mindegy hogy a motor hideg vagy meleg!Lehet probálkoznék más hőértékü gyertyával!
DE MONDOM EZ CSAK A VÉLEMÉNYEM,HA NAGY HÜLYESÉGET ÍRTAM LÉGYSIVES SZÓLJATOK RÁM!
Köszi mégegyszer!
Egyébként meg gyertyapipa le, gyertya ki, új gyertya, vagy a régit hagyd egy napig, és szárítsd ki a motort. Ha valami zárlatos az nagy szopás lesz, de reméljük, hogy nem.
Talán itt lehet kapni: http://www.biker-world.hu/akci...
Remélem tud nekem vki vmi bíztatót mondani, nemrég vettem egy 400as banditot(nem változó szvez.), gondoltam alaposan lemosom és onnantól nagy nehezen beindult, elindultam vele ment ahogyan kell pár km-t, lámpánál dadog és leáll.Azóta menni nem tudok vele ,hidegen beindul de utánna nincs szikra(mondja a szerelő,aki nem tudta megcsinálni).Vki esetleg járt már így?Hallottam h van egy vmilyen gyujtás vezérlő az utas ülés alatt, lehet h zálatos lett?
Ha van vmi tipp azt nagyon megköszönném?Vagy ha tudtok hozzáértő szerelőt!
Köszi
Ár: 15.000.-Ft
Érdeklődni:
stpaulie@invitel.hu
06-30-9249-718
A nagyvas.hu-n a tk042-es az szinte oylna mint a gyári!5300huf a pár/sztem annyira nem vészes/ meg + a postaköltség gondolom!
Tartós hátszelet!